Kipper.ee
https://foorum.kipper.ee/

Suzuki DT50K
https://foorum.kipper.ee/viewtopic.php?f=2&t=8681
1. leht 1-st

Autor:  neptun2 [ Pühapäev, 18 Jaan 2015 20:28 ]
Teema pealkiri:  Suzuki DT50K

Tere foorumlased, kuna ise olen siin uus ning paadimootoreid väga palju ei tunne , siis palun teie käest abi/nõu.

Nimel on paadimootoriks Suzuki DT50k ning tolle mootori probleem on selline, et kuival maal (vesi voolikust jahutuseks olemas) käivitades mootorit, tühikäigul käib korralikut... ei esine probleeme, kuid kui gaas järsult põhja lükata, sureb mootor ära nagu ei saaks kütet kätte. Kui rahulikult gaasi lükata, lubab ta pöördeid teatud piirini, millest üle ei lähe ja tahab välja surra . Vee peal sama teema, laseb gaasi panna ainult teatud piirini ja paat liigub väga aeglaselt (umbes rahulik kalastamise kiirus). Käis suve keskel remondimehe juures, kes vahetas karbussis tihendid, küünlad, korrastas miskit juhtmetes, paigaldas uue bensupumba ning reguleeris karbussid. Sain mootori kätte, tema sõnul kõik korras ja töötab ideaalselt.. Sai uuesti vee peale mindud, sama probleem ikka. Võtsin remondimehega ühendust, et asi ei tööta ikka ja sama probleem esineb siis selle peale tema arvas, et vaja panna karbussi õhuavadele originaal filtrikorpus koos filtriga ja reguleerida karbuss uuesti- ei usu mina, et see aitab. Kuna mootor kütet saab piisavalt, karbussid on puhtad, küünlad uued ja säde peaks olema korralik siis mis teie foorumlased arvate, mis võiks olla võimalik viga ?
Kuna mootoril on C.D.I süütesüsteem, siis kas see ei või probleemiks olla ? (teatud pöörete pealt kaob säde ära ? ) või magneetosüsteemidag mingi probleem ?
Kui palju peaks paadimootor akut laadima ?

Lugupidamisega Martin.

Autor:  Erik78 [ Pühapäev, 18 Jaan 2015 21:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki DT50K

Aga miks sa ei pane originaalset õhufiltri korpust tagasi? Mul on kunagi olnud analoogne jama ühe mootoriga ja pärast igasugust suguelu ja aretamisi oli mul puudu õhufiltri kaas, mida ma lihtsalt ei pidanud vajalikuks tagasi panna...

Autor:  tarmo4 [ Esmaspäev, 19 Jaan 2015 00:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki DT50K

neptun2 kirjutas:
Kuna mootor kütet saab piisavalt

Aga kuidas tead, et kütet saab piisavalt?
Kas kuskil voolikus või suisa paagis ei või ummistust olla?
Mul oli analoogne jant ja probleemiks osutus värskelt keevitatud alu paak, kus oli ikkagi veel sees mingeid tootmise jääke, mis ummistasid võtturi otsas oleva sõela ära. Madalate pöörete jaoks läks piisavalt läbi, aga kõrgetega jäi väheks.

Autor:  grandboat [ Esmaspäev, 19 Jaan 2015 09:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki DT50K

Tegemist kerosiinil töõtava mootoriga, käivitus ette nähtud bensupealt. Pmst saab ka bensupeale tööle häälestada aga kütusekulu veelgi haigem kui tavalisel 2-taktilisel.

Autor:  neptun2 [ Esmaspäev, 19 Jaan 2015 22:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki DT50K

Kütte osas paagist kuni mootorini ei tohiks probleemi olla, paigaldatud uued voolikud ja proovitud ka otse kanistrist anda kütust peale ( Ei tea nüüd kindlalt kas selline teguviis ka paadimootoril toimib nii nagu peab ) aga ikka oli sama jama . Kogu õhufiltri teema pole selle pärast seal , et seda lihtsalt ei olnud kohe mootorit ostes olemas ning esimese hooga ei osanud arvata, et sinna vaja midagi .
Küsimus veel üks, nimelt kas täisgaasi peal pritsitakse silindrisse teisi kanaleid mööda kütust karbussist või enne karbussis asuvat õhuklappi asuv pihusti (pikk pulk millest pihustatakse kütust) . Kui pihustamine ka täisgaasil toimub õhuklapi juures asuvast pihustist, siis täisgaasi peal ei tule sealt tõepoolest midagi ja poole gaasiga vaikselt niristab tulla.
Süütesüsteemis te arvate, et ei ole mingit probleemi ?

Autor:  retti [ Teisipäev, 20 Jaan 2015 11:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Suzuki DT50K

neptun2 kirjutas:
Kütte osas paagist kuni mootorini ei tohiks probleemi olla, paigaldatud uued voolikud ja proovitud ka otse kanistrist anda kütust peale ( Ei tea nüüd kindlalt kas selline teguviis ka paadimootoril toimib nii nagu peab ) aga ikka oli sama jama . Kogu õhufiltri teema pole selle pärast seal , et seda lihtsalt ei olnud kohe mootorit ostes olemas ning esimese hooga ei osanud arvata, et sinna vaja midagi .
Küsimus veel üks, nimelt kas täisgaasi peal pritsitakse silindrisse teisi kanaleid mööda kütust karbussist või enne karbussis asuvat õhuklappi asuv pihusti (pikk pulk millest pihustatakse kütust) . Kui pihustamine ka täisgaasil toimub õhuklapi juures asuvast pihustist, siis täisgaasi peal ei tule sealt tõepoolest midagi ja poole gaasiga vaikselt niristab tulla.
Süütesüsteemis te arvate, et ei ole mingit probleemi ?

Vaat siin on küll see koht et enne kui nii erilist mootorit kasutama hakata,peaks mootori tööpõhimõtte endale selgeks tegema.
Lühidalt - mootor töötab kahe paagiga millest väiksemas on bensiini ja õli segu ning mis on käivituseks ja töötamiseks tühikäigul.
Teine paak on PETROOLILE (tänapäeval poes müüdav valgustuspetrool selleks ei kõlba,oktaanarv on liiga madal) +2-3% õli
Selle mootoriga sõitmine toimub siis nii,et käivitatakse väikese paagi kütusega ja alustatakse sõitu ning pöörete tõustes mootor AUTOMAATSELT hakkab kasutama ka suurema paagi petrooli + väiksema paagi kütust ca 1,5 L tunnis
Võib muidugi sõita ka ainult bensiiniseguga,aga sel juhul gaasi lisades mootor enne hetke mõtleb kui pöörded üles võtab.
Sõita saab ka 50% kütteõli + 50% bensiini aga mina vastutust ei võta.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/