Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mercruiseri õlirõhk madal
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 10 Aug 2015 12:46 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 18 Dets 2014 10:06
Postitusi: 23
0,3-0,5 ATM; 1000 pöörde juures tõuseb 0,8-1,2 ATini ja 1400 pöörde juures 1,5 ATini
650RPM 10PSI(0.7 bar, 0.7 ATM)miinimum
3800RPM 40-70PSI(2.8-4.8 bar, 2.7-4.7 ATM)

ehk siis tühikäigul peaks olema min 0,7 bar aga on 0,3-0,5bar !! teisisõnu on mootori ülemise otsa õlitus kohe väga oluliselt puudulik tühikäigul.Ega see õli sinna mootori ülemisse otsa iseenesest ei satu.
Merel vist ilmselt seda tühikäigu osa vähe kasutatakse. Samas on ka töö tsoonis rõhk väga madal.
Mõõda ära palju sul näiteks üle 1400 rpm-i tõuseb rõhk(kui üldse). Meres on mootoril kogu aeg jube koormus järel ja alarõhuga sõites võib varsti aerude järgi haarata.
Mõõtsin huvi pärast oma Cumminsil(auto peal) rõhu ära ja 1500rpm on 3,6 bar ning 2000rpm on 4,0 bar ning sealt edasi ei tõuse.

Maadlen hetkel just V8 bensu mootoriga millel lasti rõhuta võiduka lõpuni. Mootorist kasutatavad on plokk(ülepuurituna),kepsud ja plokikaaned. Kõik muu tuleb uus osta või parema vastu välja vahetada.
Eks valiku langetab igaüks ise.

Nii nagu autogi puhul siis vigase mootoriga kaugele ei jõua. Ja katki läheb ta alati kõige ebasobivamal ajal. Merel see asi ainult kordades keerulisem ilmselt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercruiseri õlirõhk madal
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 10 Aug 2015 19:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
Hirmutame neid paadimehi veel enam.
Räägime õudusest ja hirmust pakatavaid lugusid.
Mida krt... 0,3 AT ja mootori ylemine ots on õlituseta.??? 1 kg cm2 = ca 10meetri kõrgune vee
sammas ??
1kg cm2 = 0.980665 bar

Äkki soovitaks kiirelt tutikat mootorit peremehele ?

Tõenäoliselt mis juhtub 75 % tõenäosusega saab see tükike miskit sealt klapi vahelt jalga lastud ja peatub filtris.. 24 % on pumbas viga ja 1% et hangid uue /kellegi vana/ mootori mis läheb nii kui nii odavamalt , kui kõik uued tihendid remont jne jne jne.

Mitu tundi meil siis see aasta suve on olnud ja mitu korda keegi hooldust pidanud tegema ??
Ah jaa... Unustasin , siis rääkige veel see impelleri õudukas ka siia otsa...

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercruiseri õlirõhk madal
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 10 Aug 2015 19:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 05 Nov 2011 09:42
Postitusi: 374
Peeter Ude ei lähe seda mootorit ju remontima, kui see saale ringi tõmbab... või?
Õlirõhk ju 2x madalam kui lubatud.

_________________
FINNARK 460


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercruiseri õlirõhk madal
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 10 Aug 2015 19:54 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 18 Dets 2014 10:06
Postitusi: 23
Jah, nagu ütles üks sõber mul USA-st siis- oil pressure is for weak drivers only :mrgreen: Ega ma rohkem targuta ka. Ma ju alles päris maarott olen. Aga kuna olen pidanud elustama ja ehitama selliseid võiduka lõpuni lastud asju siis lihtsalt miks peaks keegi endale tahtma saada oluliselt suuremat remondiarvet lihtsalt selle pärast,et vot ma olen kõva mees ja vilistan tehase poolt ettenähtud andmetele. Mootor ei ole ka muidu päris sirge veesammas.
Jäägu igale ühele oma arvamus. See lihtsalt minu arvamus. Edu igaljuhul.

PS! ei ole kuidagi seotud ühegi ettevõttega kes remondib paatide mootoreid(lihtsalt ,et ei tekiks arusaama nagu sooviksin hirmutamisega omale tööd juurde)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercruiseri õlirõhk madal
PostitusPostitatud: Teisipäev, 11 Aug 2015 09:13 
Eemal

Liitunud: Reede, 14 Mär 2008 08:46
Postitusi: 695
Ma ka seda meelt, et parem karta kui kahetseda. Sest muudatus mootori õlirõhus ju toimus! Mis siis, et hetkel ta tehase miinimumi kuidagi välja veab.
On endalgi kurbi kogemusi madala õlirõhuga, kus õlirõhuandur veel häiret ei andnud, aga tulemuseks kottis saaled. Kõik sõlmed ei pruugi siis piisavalt õlitust saada. Ja turbode remondiga tegelejad räägivad nagu ühest suust, et paljud diiselmootorid ei kannata tegelikult paljupropageeritud kütusesäästlikku sõiduviisi (kus linnavahel töristatakse 1200 pöördega), sest paljud õlipumbad ei ole projekteeritud andma vajalikku tootlust nii madalatel pööretel, mis omakorda avaldab esimesena hävituslikku mõju just turbole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercruiseri õlirõhk madal
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 12 Aug 2015 17:53 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 16 Juun 2015 10:59
Postitusi: 14
Saab siit ikka toredaid vastuseid lugeda :D
Selge see, et päris mootorit maha kiskuma enne hooaja lõppu ei hakka ja karterit ka ilma kätte ei saa :(. Minu oma kogemus pärineb suurte rekkamootoritega mis natuke nagu samasse klassi kuuluvad. Jama tekkis tegelikult suht äkki ehk päevase sõidu tulem oli see, et kui algselt oli tühikäigul ikka rõhk üle atm-i siis nüüd on 0,2-0,4 ja see ei ole päris normaalne. Seepärast ma saalede kulumisse ei usu ja olen pigem päri nendega kes rõhuklapi veale viitavad (või siis pump mis ka tegelikult nii äkitsi ei tohiks kustuda). Proovisin pühapäeval ja 3000 pöördeha veab 1,8 atm välja (aga ikka vähe).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercruiseri õlirõhk madal
PostitusPostitatud: Neljapäev, 13 Aug 2015 11:43 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 09 Apr 2009 17:15
Postitusi: 237
Asukoht: Rapla
Pikemal sõidul võis õlivõtturi sõela kinni võtta,aga kui karteri eemaldamisega probleem,siis ei saa seda kontrollida.Olen näinud sõela millel oli 3 auku puhtad.Nende r6 mootorite viga ongi vilets õlirõhk ja tavalin on,et 5 ja6 silinder õlinälgas ja mootorit lahates saaled punases.Ise kasutan õlilisandit kleenflo toodangust-teeb õli paksemaks ja rõhk tõuseb.Olen ostnud Ravorist Veerenni tn.Kui täpne nimi pakub huvi anna märku-otsin pudeli üles,pudel 3nurkne ja läbipaistev.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercruiseri õlirõhk madal
PostitusPostitatud: Neljapäev, 13 Aug 2015 14:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
Et küsiks siis ikka ka selle , et palju sul sellel isendil töötunde ees on ?
100 või 200 ???

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercruiseri õlirõhk madal
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 17 Aug 2015 21:33 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 25 Juul 2007 12:15
Postitusi: 90
Asukoht: Keila
Nädalavahetusel sõites tuli see teema meelde. Külmalt tühikäigul on kusagil kolme juures. Soojenedes kukub kusagil ühe juurde tühikäigul. Ja sõites on seal kolme juures.
Mitte et see kuidagi kedagi edasi aitaks, aga lihtsalt oma tähelepanekud sama mootoriga.

_________________
Elu tuleb ise huvitavaks teha,kuigi vahel üritab keegi seda sinu eest ära teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercruiseri õlirõhk madal
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 19 Aug 2015 06:20 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 16 Juun 2015 10:59
Postitusi: 14
Hetkel siis toimunud iseeneslik paranemine :D . Sõitsin kümmekond minutit täispööretel ja võttis rõhu ülesse. Praegu on tühikäigul 38 PSI-d. Küllap siis ikkagi rõhuregulaator mingil põhjusel avatud asendisse oli jäänud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercruiseri õlirõhk madal
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 19 Aug 2015 09:54 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 09 Apr 2009 17:15
Postitusi: 237
Asukoht: Rapla
Võis olla ka mingi tükk vahel ja külma õliga surve suurem ja puhus lihtsalt vahelt minema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercruiseri õlirõhk madal
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 19 Aug 2015 11:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
Postitatud: Esmaspäev, 10 Aug 2015 19:09 .
Kirjutas: "Tõenäoliselt mis juhtub 75 % tõenäosusega saab see tükike miskit sealt klapi vahelt jalga lastud ja peatub filtris.. 24 % on pumbas viga ja 1% et hangid uue /kellegi vana/ mootori mis läheb nii kui nii odavamalt , kui kõik uued tihendid remont jne jne jne."


Huhhh....
Ei peagi tulema Su mootorit remontima ... :D

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercruiseri õlirõhk madal
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 04 Juul 2016 21:49 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 16 Juun 2015 10:59
Postitusi: 14
Teema lõpetuseks võib öelda, et viga leitud ja kõrvaldatud. Õlijahutaja oli hakanud lagunema ning tükike sellest jõudnud reduktsioonklapi vahele. Mootor maha võetud, igaks petteks juba ka saaled, silindrite surved ja kõik muu kontrollitud ja mootor kenasti paadile tagasi installeeritud. Õlirõhk nüüd tühikäigul nii 2,7 ATM (tõsi, sai ka uus ja veidi võimsam õlipump peale pandud). Tänud kõigile arvajatele.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group