jah, said täitsa õigesti aru. Meil igal paadil vähemalt kolm õhukambrit, va kõige väiksemal AC-12 on neid ainult kaks ja peagi turule tuleval AC-14 odavmudelil saab neid samuti olema vaid kaks. Aga paadi lastsituatsioonis ei ole mingit vahet. Õhukamber on õhukamber, see on hermeetiliselt suletud ruum mis on õhku täis. Pmst sama asi mis väikestel svertpurjekatel nagu Optimist, Zoom jne.
ISO standardkatse situatsioon " laine lõi paadi täis, 85kg kaaluv juht kukkus vette ja üritab paanikas olles paadi küljelt vett täis paati tagasi ronida" AC-16 ga see värk, et normaaloludes jookseks vesi ise välja. Siin pildil on piigardid suletud ja kilega umbseks ka topitud. Muidu ei saanud lihtsalt paati vett täis pumbatud. Sellest tasemest rohkem vett paati ei saagi, sest vesi hakkas üle parda välja jooksma.

ISO standardkatse situatsioon "viis vinget 85 kg kaaluvat kalameest jõid end merel täis ja kukkusid kolinal kõik ühte padasse" ehk maksimaalse lubatud inimeste arvu määramise üks katsetest. Ainult sellest tegelikult ei piisa.

Niisama vallatlemine AC-12 katsetamiste vahepeal. Nagu näete, põhja teda ei saa ja pilt on sverdikatega purjatajatele suht tuttav.

Õhukambrid on sellise arvestusega, et kui ühe puruks sõidad, siis paat ei upu. Küll aga jääb ta siis ebaloomulikus asendis hulpima kui üks kamber mängust välja jätta.
Õhukambrite eelis vahutamise ees on see, et mis iganes paadiga ei juhtuks, alati saab suht lihtsalt vigastused ära parandada.
Õhukambrite miinuseks on töö maht ja hermeetilisi õmbluseid meie sisekorra järgi igaüks teha ei tohi. Et ikka hermeetiline oleks hermeetiline
