Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 62 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 25 Apr 2010 07:52 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 13 Jaan 2009 13:30
Postitusi: 193
Asukoht: Tallinna lahe ääres
lang kirjutas:
Regatte peetakse merel ja ainult purulaisad kohtunikud võivad teha finiši jõel, et siis autos istudes tulemusi fikseerida. Olen seda Pirital näinud. Mis kuradi purjetamine see on.


Kust king veel pigistab?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 25 Apr 2010 09:32 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 28 Apr 2007 01:29
Postitusi: 490
Palun Teiepoolseid seisukohti / lahendusi / põhjendusi, mitte lööpimist. Tänan!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 25 Apr 2010 15:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 05 Juun 2007 08:05
Postitusi: 671
Asukoht: Keri ja vahel ka Eestis
Siin peaks pigem korraldaja mingi lahendusega välja tulema. Tema ju korraldab, muidu igaüks kobiseb, aga kuna nad tegelikult asja korraldamisse ei puutu, siis pole mingit põhjust ka midagi muuta.

Võibolla ongi keeruline panna mingi poi finishi jaoks.

_________________
Mul pole õigus.
Aga mind ei koti!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 25 Apr 2010 20:30 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 16 Juul 2006 14:41
Postitusi: 1764
Asukoht: Tallinn
Ma pakuks siiski uuesti välja idee konsulteerida "Putiniga" nagu keegi siin mind ümber sõnastas - kui on probleemid, siis tuleb rääkida sadamakaptenitega ja sott selgeks saada. Kui aga keegi sadamakaptenitega teemat üles ei võta siis on ilmselge, et probleem pole selleks piisavalt tõsine.

_________________
http://purjekas-minni.blogspot.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 25 Apr 2010 21:23 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 13 Jaan 2009 13:30
Postitusi: 193
Asukoht: Tallinna lahe ääres
Minule jäi siin arusaamatuks samuti, miks seda teemat ei räägita inimestega, kellest tõesti midagi sõltuks. Mõni kahjuks natukene kibestunud inimeseloom võib siin oma eksistentsiaalset valu ümber nurga välja näidata, aga ega sellest midagi ei muutu. Selg sirgu, silm selgeks, rahu hinge, meel virgeks ja Tiidu või Mairoldiga rääkima. Kui tõesti probleem on.

Lugupidamisega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 25 Apr 2010 22:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 29 Dets 2007 18:59
Postitusi: 148
Asukoht: Pirita
Minu arvates on kolmapäevakute finiši asukoha muutmine hea mõte ja arvan, et see võiks olla hoopis lahel, muulide lähistel. Küll aga on minu seisukoha taga seni mainimata põhjendus.

Nimelt näeb hea purjetamistava ette, et igat regatti korraldav jahtklubi peaks tagama võistlejate turvalisust saatekaatriga (meie kontekstis stardi- ja finišikaatriga). Samal seisukohal on ka Piirivalve Merepäästekeskus, kes on varasemalt KJK'ga sel teemal korduvalt rääkinud. Oman isiklikku kogemust, et üks jaht ei oleks tõenäoliselt läinud aastal rooli murdumise tagajärjel madalikule sõitnud kui finišikaater oleks oleks olnud võistluse lõpuni merel ja oleks omanud sellega võimalust võistlejale abi anda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 25 Apr 2010 22:42 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 13 Jaan 2009 13:30
Postitusi: 193
Asukoht: Tallinna lahe ääres
Kas meeskonnad on nõus senisest suuremat osalemistasu maksma, sest finishi merele viimine läheb ka kahjuks midagi maksma...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 26 Apr 2010 09:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 27 Jaan 2006 17:15
Postitusi: 636
Asukoht: Meriküla
Ohutusse suunatud ressursid ei ole kunagi liiga kallid, kuigi selle tulemus must-valgelt välja ei paista (õnnetusi, mis ei toimu, ei registreerita ja statistikat selle kohta ei saa teha). Küll aga kajastuvad statistikas juhtunud õnnetused, mil tihti tagantjärele targutatakse ja tõdetakse, et ohutusse ei panustatud piisavalt.

KJK on kolmapäevakutega varemgi kimpus olnud, aastaid oli neil raskusi oma ürituste registreerimisega meresõiduohutuse seaduses ettenähtud viisil. Nüüd ei ole kursis, ehk on selle koha peal asjad paremad. Aga alati tuleb ohutuse puhul ette mõelda. Euroopas on levinud kriisiennetuse süsteem (risk assessment) ettevõtetes ja ettevõtmistes, mille büroktraatia on kohati jabur, aga see toimib. Õnnetusi on kordades vähem kui meil. Meil hoitakse hinge kinni, et kui seni ei ole juhtunud, siis ei juhtu ka edaspidi. Ja kui juhtubki, küll hakkama saame.

Samuti ei mõista ma vana kooli meeste väiteid, et nii on kogu aeg olnud, miks edaspidi ei saa. Aga ajad on ju muutunud, sõitjaid rohkem, sadam kitsam, tormegi kuidagi varasemast rohkem jne.

Ma ei usu ka, et siinne arutelu asjassepuutuvatesse inimesteni ei jõua. Jõuab, selle eest hoolitseb teema algataja, olid ju KONKREETSED küsimused.

Ettepanekud tegin eelpool.

_________________
http://www.muinastuled.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 26 Apr 2010 09:43 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 16 Juul 2006 14:41
Postitusi: 1764
Asukoht: Tallinn
Tegelikult kui päris aus olla, siis niivõrd purjetajavaenulikku keskkonda, kui Tallinna lahel, Eestis rohkem ei ole. Rukki kanalis sõitsid ka praamid 5cm ahtrilainega võistlevatest alustest mööda, et mitte häirida.. Meil on siin aga Superstar ja sõbrad 2-3m ahtrilainega, mis muuhulgas liiguvad ka hirmuäratavalt kiiresti. Pool lahte on liikluseraldustsoon (mille täielikul vältimisel poleks vist üldse mõtet lahele ronida) Iga teine motorist tuleb ja sõidab ikka võimalikult lähedalt läbi (või võistlusel kahe vahelt)- "oi kui kenad purjekad". Sadamasse purjede all sisse sõitmine ehmatab kogenematumaid motoriste, kes kurjaks saavad. Merelinn missugune, ära ainult jumala eest purjeta.

Eks igaühel ole omad mured ja hädad. Aga igale asjale on arutamiseks ka oma koht. Asjade ära tegemiseks tuleb asju ära teha. See siinne jauramine tekitab kandepinda ainult sellel põhjal, et iga teine mootorpaadi omanik võib lugeda kui halb elu Pirital on ja siis omaette kodus rusikat vibutada. Samas olemata üleüldse kunagi Piritalt merel käinud või asjaga kokku puutunud.

_________________
http://purjekas-minni.blogspot.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 26 Apr 2010 13:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 22 Juul 2008 20:40
Postitusi: 238
Asukoht: Saaremaa
Rukkirahu kanalis on aeglasel käigul suht objektiivsed põhjused. Kui praamil on kiilu all alla meetri vett, siis ei taha ükski kapten ahtrilaine tekitamisega tegelda.

See, et Tallinna lahel suured laevad 20-ga uhavad on puhtalt rahas kinni. Mida kiiremini sõidad, seda rohkem teenid. Nii lihtne see ongi. Majesteetlikkus ja ilu jäävad aega, mil naised laevale minnes kübaraid kandsid.

Kalev


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 26 Apr 2010 13:25 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 28 Apr 2007 01:29
Postitusi: 490
Tänan, Andres.

Arvutasin välja, et laeval võtaks Tallinna lahe läbimine aktsepteeritava,
väga suuri laineid mitte tekitava kiirusega aega maksimaalselt 10 minutit rohkem.
Uurin seda teemat edasi.

Siiski ei saa ma täielikult aru lainete probleemist merel... (selle ülekandmisest sadamasse)
Purjetamisvõistlused toimuvad vahest tunduvalt suuremate lainetega, kui mistahes väikelaev tekitada suudab.
Ma ei leia, et sadamas parkivaid kaatreid peaks merel toimuva pärast "karistama".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 26 Apr 2010 23:04 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 11 Veebr 2006 03:36
Postitusi: 711
Mis puutub laintesse merel, siis käige Soomes-Rootsis kitsamates kohtades ja vaadake, kas keegi võtab jahile laine tekitamise pärast käigu maha. Keegi ei pea purjetajaid liikumispuudega tegelasteks, ka nemad ise mitte. Kui on laine, siis on laine, merel normaalne. Iseasi on jah tõesti sadamas, kus ei võistelda. Reeglina.
Ja härrased Kalevist võiks olla ka tiba arusaajamad, kui see idioodist kalamees, kes iga päev tuima ükskõiksusega Pirital kõigile alustele mitu korda päevas hüplemistundi käib andmas. See tüüp tuleks ükskord kinni püüda ja keretäis anda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 26 Apr 2010 23:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
ex SUURLAID kirjutas:
Ja härrased Kalevist võiks olla ka tiba arusaajamad, kui see idioodist kalamees, kes iga päev tuima ükskõiksusega Pirital kõigile alustele mitu korda päevas hüplemistundi käib andmas. See tüüp tuleks ükskord kinni püüda ja keretäis anda.


Õhutad kuritegevusele?? Mina nii avalikult veristamist ei propageeriks.
Ma tõsimeeli usun, et kui härrad sooviksid, siis suvaline alus Pirita sadamas suudab selle kalamehe lahepealt tabada.
Kuid samas.

40 Kn juures teeb paat tunduvalt väiksemaid laineid kui ... 7-8 sõlme juures.
Seega on oluline kalamehele selgitada, et!!!! Lainetust ei toiks teha.
Ja too punane lainetav märk sadamaväraval ei tähenda lamavat Politseinikku.

Kogu teema võtaks kokku:
Näinud ise finišis juhtunud õnnetusi pealt. Ja seda paaril korral ühe kuu jooksul, millal remontisin paati pirita parklas. St et 4- jast kolmapäevakust kahel oli jama…

Näitena võiksin siia kirjutada, et: Mulle meeldib ringidel driftida..
Et oma neliveolise saan ka kuival asfaldil, 50 nega sõite ringteel külge ajama.
Ja sedasi kummi vilinal oleks/on üsna vahva ringe teha. NÄITAKS, kuis KW-tid möllavad
Millegipärast aga ei saa kaasliiklejad aru, et olen suur ja sõidan ring/peateel..
Krt nad nimelt ei saa aru, et ma ju ei riku seadust olen peateel ja tahan driftida.

Et äkki vist on asi kinni inimlikkuses ja paljudes kirjutamata seadustes.
Selles, et tuleks ikkagi arvestada ka sellega, et Teised kaaskodanikud ka sõidavad.
Sadamas siiski ei sõideta purjede all.

Pärnu sadamat on kohatu Teil siia võrdluseks tuua. Sadam külgneb jõe kõige laiema sadama osaga.

Eks siis targemad otsustavad. Kas see on ilus ja hea, või äkki ikka võiks ohutusele kaks grammi tähelepanu pöörata.

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 27 Apr 2010 07:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1489
Asukoht: Kesse/Tallinn
ex SUURLAID kirjutas:
Keegi ei pea purjetajaid liikumispuudega tegelasteks, ka nemad ise mitte.


Kullafondi ! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 27 Apr 2010 07:43 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 16 Juul 2006 14:41
Postitusi: 1764
Asukoht: Tallinn
hämmastav, et mina midagi nendest ohtratest finiši ääres toimunud õnnetustest kuulnud ei ole. küll elan suurema osa suvest kai peal... on juhtunud, et mõni suurem alus on olematus tuules kaotanud võime pautida, kuid mingitest kokkupõrgetest vms pole ma küll midagi kuulnud.

_________________
http://purjekas-minni.blogspot.com/


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 62 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group