Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 15 Apr 2015 07:29 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 21 Juul 2008 13:47
Postitusi: 40
Asukoht: Tallinn
Veduk, mis suudab sellist asja sikutada, võtab tühjalt minnes 10-11L sajale. Selle veosega tagasi 13-15 sajale.
Kui ma sadama asukohaga mööda ei pannud, siis on sinna ja tagasi kerge 5800km. Lisaks väike eksimus ja ongi 6000km käes.
Seega ainult kütusele läheb sul lähes 1000 EUR (ilmselt siiski kopikas rohkem).
6000 km on juba märgatav osa rehvide elust (kulu, mida sa oma sõidule ei arvesta, aga ta on olemas), ehk see kipub ka tegelikult üle 100 EUR olema (tegelikult pigem 200).
Minnes, tulles ja sihtkohas kokku vähemalt 3 ööbimist lisab veel ümmarguse 150 EUR.
Süüa tahaks ju ka, ehk viie päevaga kulutad euroopas veel ühe sajase...
Seega, säästureisi kulu läheb maksma tagasihoidlikult 1200 - 1500 EUR. (lisa sellele oma saamata jääv palk).
Autorongi kogumass läheb ka üle 3,5T, tähendab B katist ei jagu...

Mul oleks veduk ja paberid olemas, aga sobivat treilerit pole. Ja loomulikult oleks ka motivatsioonipakett vajalik.

_________________
pole halba ilma, on kehvad riided


Viimati muutis DIIO, Kolmapäev, 15 Apr 2015 07:57, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 15 Apr 2015 07:55 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 07 Apr 2014 19:17
Postitusi: 120
Asukoht: Salmistu
Et selline ettevõtmine üldse kaalumisele tuli pidi see ikka eriti soodsalt sülle kukkuma.
Ega pole saladus mis alusega tegu? Kui on siis rohkem ei päri :oops:

Tõenäoliselt odavaim lahendus ongi leida tuttav kellel vastav auto, teine tuttava-tuttav kellelt saaksid treileri, paberitega mehed (kui just omal pole) pulti ning minek sinnapoole. Paras road-tripp.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 15 Apr 2015 10:16 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 03 Jaan 2015 18:36
Postitusi: 27
Asukoht: Tallinn
Aga kas sealtpoolt keegi tühjalt tagasi ei tule? Mõtlen võimalikke logistikafirmasid. Meenub kellegi katkiläinud autolugu, kus aeti katkiläinud auto sealt võrdlemisi tühjalt tagasitulnud rekka peale.

_________________
ex Comfort 26


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 15 Apr 2015 10:20 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 08 Juul 2007 22:11
Postitusi: 285
Asukoht: Viljandimaa-Pärnu
Ise minne lisandub, nii minnes, kui tulles Leedu nn.kindlustus 2x10.-€
Poolas maantemaks, ka haagise eest ca.65-70€ 1 suund, lisaks on küsimus, kui vedajaks on näit. N1 kuni3500kg veoauto, siis kas Saksas peab olema meerik ja sellest kinnipidamine(O2 haagisega)? Olen kuulnud, et peab olema.
Kütusekulu pakun olenevalt autost minnes min.15+ ja tulles ca.20+ keskmiseks. Minnes on kaalu järgi väh.800kg haagis sabas, mis on veduki gabariitidest väljaspool ja lisarattaid 4tk teed hõõrumas. Tagasitulles- ei pea ütlema, mis kaal ja gabariit.
Ja finaaliks jääb ikkagi küsimus laiusest 2,8m - seega lai veos ja ma ei tea, et kui veokaga peavad kõik load olema, et väikese vedukiga ei peaks olema.
Mõõdulint on igal polkul autos ja sõit võib õige lühikeseks jääda. Kui tegu oleks raudlaevaga, siis võiks külili panna, aga arvan, et klaasplastist paadi laadimisel ei ole ükski transpordifirma huvitatud riskiga leiutamisest ja samuti ei ole tellija huvitatud ,et kohale jõuaks romu.

_________________
kes õppida tahab, sel on aabitsast õppida ikka küll ja küll


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 15 Apr 2015 11:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2559
Asukoht: Tallinn
Sügisel sai toodud paat Mallorcalt. Ei ole neil teedel enam häda kedagi. Too mahtus küll standardsele suurele paadihaagisele ja ei vajanud laiuse tõttu eriluba.


Manused:
20140826_130417.jpg
20140826_130417.jpg [ 885.43 KB | Vaadatud 4083 korda ]

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 15 Apr 2015 17:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
Ainus võimalus midagi säästa on ise oma varustusega järgi minna.

Eelnevast arutelust kogemuslikud märkused kombinatsiooniga Isuzu-Dmax + Respo 3,5T O2, peal paat 2,5T , pikkus 9m, laius 2,8m, kõrgus 3,6m. Kogu rongi pikkus 16,5m.

Tühja käruga kütusekulu 10+
Paat peal kütusekulu 14-28 aga peamiselt 18-20 ( ülesmäge, allamäge, vastutuult, pärituult, veoka sabas 80km/h, liiklusvoolus 100km/h mis on keelatud, jne )

Esiteks Leedu ja Poola unusta ära ja pikuta kaks päeva Stena või DFDS rekkapraami peal alates Liepajast või Klaipedast ( siis tuleb Leedu mängu, aga sõidad tursa näoga lihtsalt)

Edasi jätkad kas Travemündest või Kielist.
Meerikut pole vaja
Teemaksu alla 7,5T pole vaja
2,8m laiust siiski ei ole probleem kui tähistatud reeglite kohaselt aga päramootori otsas peaks triibuline märk olema kui tuled taha ei ulatu ( jälle reeglite kohaselt).
Eelnevad kolm punkti on kogemuslik: polizei pidas mind kiirteel kinni ja kõik oli OK.
Kiirteel ära tõmble vaid sõida rahulikult mõne aeglasema rekka järel 80kmh ja saad sama kütusekogusega kõvasti kaugemale.
Kinni pidada saad ainult rekkaparklates ja ei ole küll nii, et kui pissihäda peale tuleb siis kohe varsti tuleb parkla koos vetsuga. :P
Kui sõit pikaks läheb siis otsi kärule parkla ja mine hotelli ainult veduriga ja soovitavalt pane tuba telefonist booking.com kaudu kinni kasvõi 3 minutit enne hotelli, muidu ei pruugi tuba saada.

Mingi 3...4K läheb see toomine sul igal juhul maksma juhul kui omal on auto ja käru ja sa nende kulumit üldse ei arvesta ja endale palka ei maksa :)

NB! paadil peavad olema vedamise ajal dokumendid mis tõestavad, et see ON sinu paat. Kontrollitakse tee peal kui kinni peetakse ja kontrollitakse ka pisteliselt sadamas kui laevale tahad minna ja kontrollitakse pisteliselt riigipiiridel. Võib ka õnnestuda nii et mitte kuskil ei kontrollita, aga siis pole häda midagi. Vastupidi on küll häda lahti.

Jõudu!

PS. Linnalegendid räägivad, et prantslaste politsei pidi küll üle 2,55 laiuse peale trahvi tegema ja paadivedajad neil kohe lausa maiuspalad, et pidavat igal juhul kinni pidama ja mõõdulindi peale panema.

PPS. kui rekkapraami kasutad siis pruugitud paadi puhul pead konkreetselt näitama, et aku juhtmed on aku küljest lahti ja nii paigutatud et need kogemata ka vastu klemme ei läheks. Sama muide pruugitud autode vedamisega vist

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 15 Apr 2015 19:04 
Eemal

Liitunud: Reede, 14 Mär 2008 08:46
Postitusi: 697
Mark, miks tuleks Poola ja Leedu ära unustada?

Roadkill, kust sa hinnapakkumised rekkaga toomisele võtsid? Tunduvad natuke ulmelised. 3K veel mingite mööndustega, aga 6K?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 15 Apr 2015 22:21 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 16 Dets 2010 09:58
Postitusi: 123
Prantsusmaal teemaksud olemas ja isegi täitsa ulmelised.
Kui kinni peetakse ülekabariidiga ja satud mõne korraliku tegelase otsa siis tuuakse kaalud ka veel kohale ja lõpuks sa tellid riigi piirini transpordi sellele paadile, see on kõige mustem tsenaarium, aga reaalsus.
Kõige ohtlikumad maad kus miilitsatel kaugelt juba silm fokuseerib ja käsi hõõruvad on nr 1 Itaalia 2 Prantsusmaa ja 3 Saksa.
Töökojas neid külili konteineris ja haagises olnud paate käinud.
Ühel baylineril ei seisnud enam klaas kinni lainetes kuna kere oli pehme.
To Niru: kui sa tead mõnda rekkafirmat kes paadi veab sul 0.5senti km siis oleksin huvitatud kontaktist ja võiksin enda tehnika maha müüa ja mitte sellega tegeleda.
Ise olen enamus suurematest firmadest pakkumisi võtnud, enamus ei taha vedada või on 1.25 ja ülesse km hind.
Viimasel riigihankel mis kaatritransporti puudutas oli näha mis firma võitis. Ei olnud rekkafirma.
Olen isegi paljudest vedudest ära öelnud, Küproselt paat tuua ja omanik ütles et kui 11000 ära tood sis töö on sinu. Ma loobusin kuna kõik mõõdud olid liiga lõhki ja sisetunne hoidis mind suuremast jamast ära :) Õigesti tegin.
Siin osade inimeste juttu lugedes olen kindel, et kõik oleksid jooksnud tegema seda tööd, summa oli tõesti superhea, selles ple kahtlust, aga kui pärast üle kuu seda tood ja trahvid ületavad selle summa jne....:D
Nagu öeldakse siis julge hundirind on politsei tatipritsmeid täis :D

Selle konkreetse paaditoomisega juba 3 inimest minuga rääkinud, et laena treilat või mine too ära ja palju tahad :D
Küsiks siis otse, et mis sa oleksid selle töö eest nõus maksma?
Kui plaanid ise minna ja kogemus puudub siis astu läbi ja võin jagada mõned näpunäited kuidas paat kinni/tasakaalu panna ja niisama hea nõuga abiks olla. :wink:

_________________
www.boatworld.ee
www.watersport.ee
www.tallinnsar.ee
56157755


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Apr 2015 06:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 23 Dets 2003 12:18
Postitusi: 857
Asukoht: Koluvere, Tallinn, Pärnu
Rand andis paadiomanikule ka minu kontaktid ning suhtlesin temaga nii telefoni teel kui ka meilitsi. Uurisin ja teavitasin järgmisi inimesi kuna mina siiski tegelen mööda vett sõitmisega. Las rekka tööd teevad need kes oskavad :) Mina sain kõige soodsamaks summaks 6500eur. Alla selle pole mõtet isegi mõelda selle teenuse peale mööda maad ja ülekabariidilisega.

_________________
Tegelen veesõidukite remondi ja hooldusega ! 58581601


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Apr 2015 09:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
niru kirjutas:
Mark, miks tuleks Poola ja Leedu ära unustada?


Kui Liepaja-Travemünde praamile lähed, siis pole sinna lihtsalt asja.

Mul võrdlus ka pakkuda. 2013 sügisel läksime EASi toel kambakesi Hamburgi paadimessile osalema. Mina läksin Ventspilsisit öisele praamile, aga tartlastel oli bronniga midagi nässus ja neid sinna peale ei lastudki ning seega kukkusid nad mööda maad kupatama samal ajal kui mina laevaga läksin. Mina olin Hamburgi messihallis kohal ülejärgmise päeva hommikul, tartlased sama päeva õhtul. Mina olin puhanud, tartlased üsna võhmal.


tkala jutt ka täitsa õige ja ilma liialdusteta, aga Saksas ma küll politsei poolt mingit erilist jama ei kohanud. Täitsa sõbralikud olid ja ei norinud ega midagi, aga jah kontrollida tahavad küll.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Apr 2015 11:04 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 09 Veebr 2008 21:09
Postitusi: 109
Asukoht: talin
70 senti km plaatauto ja omaniku vastutusel keeran datsuni käima panen haagise järgi ja puhkus prantsusmaal võib alata. AGA KOGU KARNEVAL OMANIKU VASTUTUSEL. peeti kulub palju

_________________
pootsman


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Apr 2015 12:05 
Eemal

Liitunud: Reede, 14 Mär 2008 08:46
Postitusi: 697
Tkala, 0,5 eur/km vast tõesti ei veeta, aga 0,7 antakse tuld niiet vähe pole. Ja kesse loll siis autot eestist tühjalt sinna järele saadab? Milleks logistikafirmad olemas on? Mul tõi DSV Hispaaniast Defenderi 1700 eur ära. Oli samamoodi kraanaga laadimine. OK, auto on lühem, aga ka selle kaatri puhul jääb veel 5 m kaubaruumi alles.

Ei viitsi süvitsi uurida, aga küsimus võib tekkida veose laiusega. Kas selle 25 cm pärast on vaja veoluba võtta või mitte. Samas olen ise tulnud paar korda Hollandist rehvikoormaga, mis haagise mõlemalt küljelt julge 15 cm välja punnitas ja Saksas tiirles minu ümber nii BAG-i busse kui muid politseiautosid ning keegi ei pidanud vajalikuks mind kinni pidada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Apr 2015 13:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 20 Juun 2007 09:22
Postitusi: 35
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kui see aparaat nii ära pakitakse, et auto läheb kohale ja teeb külje/katuse lahti, kraana tõstab sisse ning juht tõmbab pärast rihmad üle ja tuld, siis leiab vedaja tõesti minutitega.
Antud juhul ongi probleemiks gabariidid ja/või kärule asetamine.
Rajalt maha võetakse sisuliselt kogu EU-s ka siis kui kasvõi rihmapingutid nähtavalt 2.5m piirist välja punnitavad. Vahelejäämise tõenäosus on iseasi, sest arvestades veokite hulka teedel, peab parasjagu "õnne" selleks olema.
Aga 2.8m on juba liiga palju, et isegi normaalselt kardin kinni tõmmata ja seega püstises asendis jääb kinnise haake variant koos muu kaubaga kindlasti ära. Seega ikkagi erivedu ja soodukat saaks teha ainult mineku arvelt.

Et niisama ei targutaks, siis üks soodsam lahendus ka - aja mõnele siia suunduvale toekamale alusele siledama ilmaga sleppi, kodumaa rannikult tulevad omad vastu ja tirivad sadamasse :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Apr 2015 13:27 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 08 Juul 2007 22:11
Postitusi: 285
Asukoht: Viljandimaa-Pärnu
Minule teadaoleva info kokkuvõtteks- kellel on läinud korda laiema, kui 2.55 , või kõrgema, kui 4m haagisega ringisõita ja jääda ilma veoselubadeta mõõtmata ja trahvita on vedanud. Kes on vedanud N1 kategooriaga haagiseid saksas ,prantsusmaal ilma meerikuta ja pääsenud trahvist on topelt vedanud. Rääkisin täna oma läti sõpradega üle, kes on 2006 aastast 2,5 T haagistega saksa, hollandi, inglismaa vahet vedanud ja seda teinud just nimelt kõige suuremate istmetega boxeritega(sõiduauto kat.), et vältida meeriku nõuet ja trahve. Otsisin eile selle kohta viiteid ja seadusi, et ei oleks kuulujutu moodi asi ja leidsin eestikeelset infot. http://issuu.com/tooinspektsioon/docs/s ... a022c65fd7
lk.6 ausaltöeldes ehmatas päris tõsiselt.

_________________
kes õppida tahab, sel on aabitsast õppida ikka küll ja küll


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Apr 2015 13:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 20 Juun 2007 09:22
Postitusi: 35
Asukoht: Tallinn-Pärnu
bodzadaja kirjutas:
Minule teadaoleva info kokkuvõtteks- kellel on läinud korda laiema, kui 2.55 , või kõrgema, kui 4m haagisega ringisõita ja jääda ilma veoselubadeta mõõtmata ja trahvita on vedanud. Kes on vedanud N1 kategooriaga haagiseid saksas ,prantsusmaal ilma meerikuta ja pääsenud trahvist on topelt vedanud. Rääkisin täna oma läti sõpradega üle, kes on 2006 aastast 2,5 T haagistega saksa, hollandi, inglismaa vahet vedanud ja seda teinud just nimelt kõige suuremate istmetega boxeritega(sõiduauto kat.), et vältida meeriku nõuet ja trahve. Otsisin eile selle kohta viiteid ja seadusi, et ei oleks kuulujutu moodi asi ja leidsin eestikeelset infot. http://issuu.com/tooinspektsioon/docs/s ... a022c65fd7
lk.6 ausaltöeldes ehmatas päris tõsiselt.


Ma kahtlustan, et nad mängivad selle "mitteäriline vedu" erandiga. Ja selle all saabki oma tarbeks kola ikka tuua.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group