Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Apr 2015 13:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
Ei-ei! :D

Vaatle kahest alla 3,5T sõidukist koosnevat rongi mille summaarne täismass jääb alla 7,5T siis on pilt teine. Ei miskeid meerikuid, aga veose mõõdud on jah nagu on.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Apr 2015 14:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
Johhaidiiaidaa!"#¤%&/()=?`

On jah lk 6 ja erandites ka kirjeldatud asi nii et peaks justkui sõidumeerik olema. Sel ajal kui käru taha riputad ja oma firma toodangut laiali vead. Kui käru taga pole siis pole meerikut ka vaja. Siin peab mingi eestlaslik jama olema. Selle järgi peavad praktiliselt kõik ehitusfirmade länkarid ka olema meerikuga...
Samas väidan, et mul väga palju tuttavaid kolleege väga mitmetest rahvustest ja väga mitmetes Euroopa maades ning nendel küll kellelgi pole meerikut ega pole seda kunagi olnudki .
Tõlkevead või on mujal riigisisesed erisused kehtestatud? Ei küsinud mult meerikut ka saksa politsei.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Apr 2015 14:22 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 16 Dets 2010 09:58
Postitusi: 123
niru kirjutas:
Tkala, 0,5 eur/km vast tõesti ei veeta, aga 0,7 antakse tuld niiet vähe pole. Ja kesse loll siis autot eestist tühjalt sinna järele saadab? Milleks logistikafirmad olemas on? Mul tõi DSV Hispaaniast Defenderi 1700 eur ära. Oli samamoodi kraanaga laadimine. OK, auto on lühem, aga ka selle kaatri puhul jääb veel 5 m kaubaruumi alles.

Ei viitsi süvitsi uurida, aga küsimus võib tekkida veose laiusega. Kas selle 25 cm pärast on vaja veoluba võtta või mitte. Samas olen ise tulnud paar korda Hollandist rehvikoormaga, mis haagise mõlemalt küljelt julge 15 cm välja punnitas ja Saksas tiirles minu ümber nii BAG-i busse kui muid politseiautosid ning keegi ei pidanud vajalikuks mind kinni pidada.

Aga aita siis palun inimest ja süvene asjasse.
2 teraga vikat töötab tõesti paremini, aga kui suur või mis logistika firma see peaks olema mis platehaagisele või paadihaagisele kauba leiab ja mida enam vähem vedada tohib?
Ei ole siiani õnnestunud.
To Tai:
Omaniku vastutsel ma võin piisava rummi varuga ja lennukipiletite eest mööda merd ka ilma mootorita tulema hakata :D
Tagasi tulen oma kuludega kui esimene põhjapuude ära käib:D
Aga nüüd asjast...äkki kohapeal see korda teha ja järk järgult elukõva tripp sõpradega ette võtta???
Ise olen Usas ka käinud nii remontimas ja võõral maal leiab kiirelt varuosad ja muud asjad kui oled lahtise peaga, ning enam vähem rääkida oskad.
Mingi öko sõidukaga minna ja võimalikult palju ette mõelda mis varuosi vaja jne...
Mis viga mootoril üldse?

_________________
www.boatworld.ee
www.watersport.ee
www.tallinnsar.ee
56157755


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Apr 2015 14:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 20 Juun 2007 09:22
Postitusi: 35
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Mark kirjutas:
Johhaidiiaidaa!"#¤%&/()=?`

On jah lk 6 ja erandites ka kirjeldatud asi nii et peaks justkui sõidumeerik olema. Sel ajal kui käru taha riputad ja oma firma toodangut laiali vead. Kui käru taga pole siis pole meerikut ka vaja. Siin peab mingi eestlaslik jama olema. Selle järgi peavad praktiliselt kõik ehitusfirmade länkarid ka olema meerikuga...
Samas väidan, et mul väga palju tuttavaid kolleege väga mitmetest rahvustest ja väga mitmetes Euroopa maades ning nendel küll kellelgi pole meerikut ega pole seda kunagi olnudki .
Tõlkevead või on mujal riigisisesed erisused kehtestatud? Ei küsinud mult meerikut ka saksa politsei.


Minuteada ikka jah kogu rongi mass kui on äriline sõit. Traktorit vedava länkari puhul peaks olema tegu M1 rongiga ja seal ei ole ka nõutav. Bodzadaja mainiski tegelikult seda trikki bussi puhul, ei märganud kiiruga.
Lisaks võivad ehitajad ka kaubikuga käru tõmmata kui sõit jääb ettevõttest 100km raadiusse.
Seega 3,5t Suburbaniga võid paadi ära tuua, aga sama kaaluga Ram enam ei sobi :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Apr 2015 17:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
Midagi peab siin nüüd küll mäda olema :lol:

Konkreetselt küsisin just Soome, Rootsi ja Saksa tuttavatelt täna järgi. Sellistelt kes veavad RAMide ja Ford Rangerite jms värgiga paate järgi. Vastused olid üheülbaliselt umbes sellises võtmes: mitu korda sa Mark täna pea peale kukkusid? :D

Tuleb loota et tegu on järjekordse ülipüüdliku eurodirektiivi ülevõlli tõlgendamisega.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Apr 2015 18:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
Netfish kirjutas:
Minuteada ikka jah kogu rongi mass kui on äriline sõit. Traktorit vedava länkari puhul peaks olema tegu M1 rongiga ja seal ei ole ka nõutav. Bodzadaja mainiski tegelikult seda trikki bussi puhul, ei märganud kiiruga.
Lisaks võivad ehitajad ka kaubikuga käru tõmmata kui sõit jääb ettevõttest 100km raadiusse.
Seega 3,5t Suburbaniga võid paadi ära tuua, aga sama kaaluga Ram enam ei sobi :)


Nõup, määrused ei tee mingit vahet kas on M1 või N1 :)

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Apr 2015 20:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 20 Juun 2007 09:22
Postitusi: 35
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Sirvisin veidi määrust 561/2006 ja see kas kaubik-sõidukas on erinevad, paistab rohkem tõlgendamise küsimus olevat. Nii inglise kui eestikeelse variandi puhul on see võimalus selgelt olemas. Määruses on väljend "kaubaveoks kasutatav sõiduk" ja kategooriate liigituse järgi saab selle kenasti N alla lahterdada.
Aga kaalu osas see >3.5t piir kommerts vedudele peaks suht kindel olema.

Üldiselt läheb teemast juba kaugemale ja võiks liita mõne teise sarnase arutlusega (peaks neid leiduma siin küll)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Neljapäev, 16 Apr 2015 22:19 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 21 Juul 2008 13:47
Postitusi: 40
Asukoht: Tallinn
Ehk siis pikk jutt lühidalt...

Kes ei pea sõidumeerikut kasutama?

h) Kaupade mitteäriliseks veoks kasutatavad sõidukid või sõidukite kombinatsioonid, mille lubatud täismass ei ületa 7,5 tonni.
Siinkohal vajab seletamist mitteäriline vedu. See on igasugune kaubavedu, mis on seotud ettevõtlusega. Näiteks, kui kalastuspaate tootev ettevõte veab oma sõidukiga oma paate poodidesse müügiks, siis peab sõidumeerikut kasutama. Ehk igasugune äritegevus on äriline tegevus. Kui aga eraisikust majaomanik veab oma metsast omale küttepuid või põllult kartuleid, siis sõidumeerikut kasutama ei pea kuni 7,5 tonnise täismassiga veoki puhul.
(see ei ole siseriiklik erand)

Ehk siis "rendid" endale auto ja lähed oma paadile järele ja JOKK

_________________
pole halba ilma, on kehvad riided


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Reede, 17 Apr 2015 06:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
Ehk siis nüüd tuleb küll mässu tõstma hakata veondusettevõtete lobitöö ja eurokorruptsiooni vastu.
Mis saab paadivedude vahelisest ajast kui sama sõidukiga sõidavad mehaanikud kuskile sadamasse või raamatupidaja kuskile PRIAsse jne? Meeriku näit peab teatavasti järjepidev olema....

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Reede, 17 Apr 2015 07:25 
Eemal

Liitunud: Reede, 14 Mär 2008 08:46
Postitusi: 697
Mark, raamatupidaja ei pea PRIA-sse sõitma meerikuga veokiga. Kui ta tahab ja tal on digikaart olemas, andku minna, aga siis ikka töö- ja puhkeaja nõuete kohaselt.

Kui ma sõidan veokiga pesulasse või remonti, siis ju kah pole iseenesest tegu kaubaveoga, aga ometi peab meerikut kasutama. Kui remondimees läheb töökoja eest veokit võtma, et see kanali peale ajada, paneb ta meerikusse töökoja kaardi.

Sellised need nõuded on ja midagi pole teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Reede, 17 Apr 2015 07:52 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 08 Juul 2007 22:11
Postitusi: 285
Asukoht: Viljandimaa-Pärnu
Õnneks meil siin Eestis ja teistes Balti riikides ei ole sel teemal veel vilet puhuma hakatud. Samuti Soome, Rootsi, Norra.
Kui kellelgi aega on, siis võiks ERAA`sse kirjutada küsimused, millistes riikides selle nõude järgimist kontrollitakse. Selge on see, et N1 ja 4x4 kastikate maht on hoomamatu terve Euroopa peale, et neid kõiki kontrollima hakata, aga nohh meil Taavi ja Co. peab ju kulud kaetud saama.
Pärnu ümber hakkas aastate eest üks kurikuulus polla oma käepeal kontrollima traktoreid - samas voldikus kirjeldatud tingimuste järgi (kiirus üle 40km/h-haagisega nõutav meerik). Ei saa öelda , et tal seaduse järgi õigus ei olnud- mis kiirustega tänapäeva traktorid sõidavad koormatega? Sama tegelase nõudmisel kruvisid välismaised rekkamehed oma autodelt kohapeal muudkui prošesid maha. Candelaid liiga palju, keegi teine ei viitsinud neid klaaside pealt lugeda ja kokku liita, temal oli selliste punktide kontrollimine väga hästi käpas. Näed terve Euroopa läbi sõidetud, kusagil ei ole probleemi ja siis seisad Pärnu juures maanteel ja edasi sõita ei või, enne, kui kõik vastab nõuetele. Sama analoogia siis Prantsusmaalt tulekuga- võib väga järsku lõppeda ja kulude kasv ei pruugi olla prognoositav.

_________________
kes õppida tahab, sel on aabitsast õppida ikka küll ja küll


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Reede, 17 Apr 2015 14:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5906
Asukoht: Saaremaa
niru kirjutas:
Mark, raamatupidaja ei pea PRIA-sse sõitma meerikuga veokiga. Kui ta tahab ja tal on digikaart olemas, andku minna, aga siis ikka töö- ja puhkeaja nõuete kohaselt.

Kui ma sõidan veokiga pesulasse või remonti, siis ju kah pole iseenesest tegu kaubaveoga, aga ometi peab meerikut kasutama. Kui remondimees läheb töökoja eest veokit võtma, et see kanali peale ajada, paneb ta meerikusse töökoja kaardi.

Sellised need nõuded on ja midagi pole teha.


Lõpebki sellega, et vaheta kastikas V8 länkari vastu ja kõik on korras, krt küll

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Reede, 17 Apr 2015 22:34 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 21 Juul 2008 13:47
Postitusi: 40
Asukoht: Tallinn
Mark, Länkar pole ju lahendus.
Ei tea küll Länkari kaalu, aga ennustan, et Länkar + piduritega käru ja ikka on 3,5 ja peale.

_________________
pole halba ilma, on kehvad riided


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Laupäev, 18 Apr 2015 08:30 
Eemal

Liitunud: Reede, 14 Mär 2008 08:46
Postitusi: 697
DIIO, V8 länkar on istmetega ja ei kvalifitseeru kaubaveoks kasutatava sõidukina. Selles on konks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Transport Prantsusmaalt
PostitusPostitatud: Laupäev, 18 Apr 2015 10:01 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 21 Juul 2008 13:47
Postitusi: 40
Asukoht: Tallinn
Siis on siin ju mitu lehekülge jama.
Ranger, Hilux ja Länkar on samas kategoorias M1.

_________________
pole halba ilma, on kehvad riided


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group