Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 31 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 21 Apr 2009 23:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 17 Mär 2007 00:02
Postitusi: 731
Asukoht: Muuga
sa rene räägi parem kuda sul mäk käitub kui sa 100hp põhja keerad :)

_________________
kas osta jaht suvila asemel?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 27 Nov 2009 11:25 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 28 Sept 2009 14:45
Postitusi: 25
Asukoht: Tallinn,Viljandi jne...
Paistab olevat huvitav alus :) ,kuid see hinnavahe usa19999-usd ja eestis 40000-usd (439000-Veetehnika)tundub ikka natuke "õhku täis"olevat :evil: Kuna usas see jaht mass toodangus ja kulud sellega seoses minimeeritud,siis saab pakkuda ka soodsat hinda.Eestis seis vastupidine.Ehk siis kui kohalik diiler suudab siin müüa aastas vast 2 isendit ,siis vaja ju teenida ka kasumit.Mis pole ju tegelikult vale.Eks see transport maksab ju kah koos asjaajamisega mingi 80000-90000 ja pärast tööd tahab ju diiler ka vorsti-sinki süüa :P Aga eks nii need asjad siin eestis käivadki,ehk siis enamus kaupa ju tuuakse väljast sisse+lisatakse selline "lahe"protsent. Kohalik tootmine ju praktiliselt puudub(mõtlen nii üldiselt) Loodan et ei solvanud kedagi väga,nii et edu! :D

_________________
Uudishimu pole saamahimu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 27 Nov 2009 11:31 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 07 Nov 2003 23:10
Postitusi: 2452
Asukoht: Tallinn; Leisi vald
matu1000, kas sa varustuse võrdluse tegid lisaks hinnavõrdlusele?

Ja jäme reegel USA-st toomisel selline, et hind kätte = (kauba hind + transporid hind) * 1,1 tollimaksu * 1,2 käibemaksu

Tollimaksu % on erinevate kaubakategooriate puhul erinev. 10% on keskmine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 27 Nov 2009 12:50 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 28 Sept 2009 14:45
Postitusi: 25
Asukoht: Tallinn,Viljandi jne...
Kipper kirjutas:
matu1000, kas sa varustuse võrdluse tegid lisaks hinnavõrdlusele?

Ja jäme reegel USA-st toomisel selline, et hind kätte = (kauba hind + transporid hind) * 1,1 tollimaksu * 1,2 käibemaksu

Tollimaksu % on erinevate kaubakategooriate puhul erinev. 10% on keskmine.

Ei teinud jah :D Sorry. Nagu ka mainisin ei soovinud kedagi (maaletoojat) ka kuidagi solvata. Äri on äri ja kui kasumit pole,siis pole ju äri vaid krt teab mis :D Kuna tegemist on treilerdatava svertpurjekaga millised mind huvitavad, siis lugesin ka MACi kohta ja täitsa ok tundub. Küll ainult sinnamaani kui asi eestisse jõuab. See hind lihtsalt esmapilgul karm minu jaoks. Ma saan aru küll,et tegemist on täisteenusega, ehk siis maksad ära ja asi tuuakse peaaegu "koju kätte"+ ei mingit muret. Arvan lihtsalt,et kui mul soov ikka Mac 26 muretseda, siis suudaksin ta natuke odavamalt kohale orgunnida (rõhk sõnal arvan,mitte ei väida :P ) Aga eks raha paneb inimesed erinevalt käituma. Kui ikka füüri jagub ja aega vähe, siis loomulikult täisteenus. Kui aga unistused suuremad kui rahakott kannab, siis tuleb mingi teine tee leida ehk siis nagu vanad eestlased ütlevad:"läbi ussi m...."

_________________
Uudishimu pole saamahimu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 27 Nov 2009 12:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2559
Asukoht: Tallinn
matu1000 kirjutas:
Arvan lihtsalt,et kui mul soov ikka Mac 26 muretseda,siis suudaksin ta natuke odavamalt kohale orgunnida(rõhk sõnal arvan,mitte ei väida :P )


Aga Sa proovi ;)
Muuseas Rene pole veel hooaega lõpetanud, seega saad ka veel vee peal Mäkki kaeda ja ehk ka kaupa teha ;) Varajane lind, teatavasti, saab rammusama tera!

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 27 Nov 2009 13:07 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 28 Sept 2009 14:45
Postitusi: 25
Asukoht: Tallinn,Viljandi jne...
:D jah,ehk isegi proovin kui eneses selgusele jõuan,et mida siis õieti tahan. Küll oleks natuke soodsam kui mõni "jänki" Ta aastat paar "sisse sõidab" ja korralikult varustab :D Hind võib ju olla näit.2 aastat vanal isendil nõksa kallim kui "planguna" uuel,kuid kokkuvõttes tuleb vist soodsam(nüüd on rõhk sõnal vist) :) Igal juhul annan teada kui peaksin Maci omanikuna meie vetel seilama. Seniks edu ja ärge pikka viha pidage :D

_________________
Uudishimu pole saamahimu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 28 Nov 2009 04:26 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 21 Sept 2004 01:04
Postitusi: 12
Asukoht: Salmistu
Kui sa just päris uut ei taha siis vaata Inglismaa poole.
Seal on vahest päris häid pakkumisi 26x le.
Edu on selles et saad kiiresti vaatamas käia,Usast võid ilusa pildi saada aga kunagi ei tea millega tegu.
Ise olin sama dilemma ees kas uus või kasutatud ja kui üksikasjalikult võrdlema hakkasin siis ega X il ja M il ju eriti vahet ei ole.Mulle meeldib X i siseplaneering isegi rohkem. Peale poole aastast netis turu jälgimist tõin see kevad ühe daame ära. Varustuses lisaks standardile teine komplekt purjeid, spinn, VHF,autopiloot,tuule compu,targa kaar koos päikese paneeliga,Garmini plotter,ühesõnaga täis laks. Alus ise vähe seilanud ja väga hästi hoitud, müüjaks oli kaugsõidu kapten st. merenduse suhtes pedant. Kaasa tulid isegi vendrid,raketid ja pauguvestid.
Paat oli sellises korras ja komplektsuses et tõin Eestisse, otse vette ja paari päevasele matkale.
Kui ma kogu selle mudru peaks uuele peale tellima läheks vist hind sinna 800 kilo kanti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 29 Nov 2009 00:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 17 Apr 2007 15:56
Postitusi: 157
Asukoht: Tartu-Võsu
Peetutest näeb X jah mõistlikum välja.
peller on kajuti tagaosas mitte vööris ja käändsvert tundub lollikindlam kivide suhtes.
võimis?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Dets 2009 05:58 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 10 Mär 2007 00:18
Postitusi: 157
Asukoht: Tallinn
Matu1000, see pole küll müügiteema, aga küsimus hinna kohta on Sul õigustatud. Panen siia selgituse hinna kujunemise kohta Eestis. Esiteks mainin kohe, et kui Mac-i müügist tahaks ära elada, siis peaks neid miljoniga müüma. Mina otsisin endale sobivat jahti pikalt ja lõpuks leides enda jaoks parima otsustasin neid pigem entusiasmist kui suure kasumi eesmargil siin pakkuma hakata.
Kõik väljaspool Ameerikat müüdavad Mac-id müüakse läbi tehase tütarettevõtte Sharp Marine (www.macgregorexport.com) ja USA edasimüüjatel on kategooriliselt keelatud välisturgudele müüa. Kõik Euroopas müüdavad jahid peavad omama CE-serti ja seda USA-s pakutavatel jahtidel pole.
Jahi hind Eestis on täiesti läbipaistev ja miskit "õhku" seal väga ei paista:
Jahi hind 21500 $ (tehase väravas)
CE-pakett 1980 $ (CE-sertifikaadile vastav varustus, ilma selleta EU piirist üle ei saa. Sisaldab enamuse USA-s lisadena pakutava - pilsipumbad, tagumised reelingud, redel, sert ise jne. Loomulikult võib usast proovida tuua paati ilma selleta, aga siin tuleb kogu see kola ikkagi külge panna ja siis Soome serdilaborist 2000 euri eest sert hankida)
konteinerisse pakkimine, paberite vormistamine 475 $ (tehase poolne töö)
transport Eestisse 5350$ (keskmine tehase poolne hind koos kindlustusega)
tollimaks 700$
Eesti sadama- ja transpordikulu, konteinerist väljapakkimine 495 $
siit edasi on juba puhas matemaatika 21500+1980+475+5350+700+495=30500 $
edasi tuleb siia juurde käibemaks 20% 30500x1,2=36600 $, mis on reaalne Mac-i hind Eestis.
Kuna jahi tarneaeg on pea pool aastat, ja dollari kurss on ettearvamatu, siis kroonidesse arvestatult on võetud kursiks jämedalt 12 (kevadel 2009 oli 12,7), et hiljem ei peaks tingima hakkama. Loomulikult kui paat kinni maksta tellimise hetkel, siis saab seda teha päevakursiga.
36600x12=439200.- krooni.

USA-st paadi toomist on siin juba varem arutatud, aga kordan veel üle, et kõigil peale 2004 aastat valmistatud paatidel peab registreerimiseks olema valmistaja poolt väljastatud sertifikaat, ilma selleta arvele ei saa. Elu on näidanud, et ilma serdita paate ei lasta isegi tollist läbi, et need vastavusse viia. Ok, viid kusagile tollilattu, kruvid hunniku nõutud kola külge ja siis ikka Soome 2000 eurist serti taotlema. Ehk kui on soov mõne aasta vanust jahti vaadata, siis ikka Euroopa poole pealt.

MacGregor26 X-i ja M-i kerekuju on peaaegu sama, kõige olulisem erinevus nende mudelite vahel on suht nähtamatu - M-il on lisaks vesiballastile ka statsionaarne 140kg ballast. See ongi peamine põhjus, miks tehas mudelivahetuse tegi - puhtalt turvalisuse huvides. Kui X õnnestub tühja ballastipaagiga külili ajada, siis nii ta ka jääb:
http://www.iwcp.co.uk/news/news/ferry-i ... 27482.aspx (sellel õnnetul mehel oli kummipaat pardal, mis pagis ennast masti najale püsti ajas ja paadi külili lükkas), M-i on keerulisem lapiti vette saada ja kui see ka õnnestub, siis ajab ta end ise püsti.
Erinev on ka sverdilahendus - käänd vs. giljotiin. X-i käändsvert tundub kivisse sõites tõesti parem variant, samas M-i lahendus jätab jahi sisemusse tunduvalt rohkem ruumi. Seda, et kivisse sõites saaks jahi kere kahjustada pole tarvis karta, sest sverdikaevu ümbrust tugevdab metallist permanentne ballast ja svert on meelega tehtud nõrgemast materjalist kui kere. Kui tõesti õnnestub svert pooleks sõita, siis saab ülevalt järgmise sverdi sisse lasta ja probleem lahendatud.
Tualeti erineva asukoha põhjus on selles, et M-i tualett viidi natuke privaatsemasse kohta vööri ja tänu sellele jäi kõige avaram ja kõrgem osa jahist täielikult kajutiks.
Mast on M-il pöörlev, mis peaks teooriliselt purjega koos paremat tööd tegema.
X-il on mootori koht tunduvalt suurem , tänu sellele saab veest lihtsamalt paati ronida, samas lööb suure lainega sealt ka rohkem vett kokpitti, aga selle vastu aitab kui auk mootorit täis toppida :) :
Pilt

Kellele ema, kellele tütar, igaljuhul paljud X-id müüakse ainult selleks, et M osta.

_________________
60 HP abimootoriga purjejahid -> www.tattoojahid.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Dets 2009 09:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 25 Mär 2005 21:12
Postitusi: 1434
Asukoht: Tartu
Tsiteeri:
kõigil peale 2004 aastat valmistatud paatidel peab registreerimiseks olema valmistaja poolt väljastatud sertifikaat, ilma selleta arvele ei saa. Elu on näidanud, et ilma serdita paate ei lasta isegi tollist läbi


Lihtsalt teema jätkuks: Rene, oled Sa toonud ka enne 2004. aastat tehtud paate? Mõte lihtsalt selles, et kriisiaeg ja Ida-Euroopa, nagu meil siin on, oleksid pruugitud alused meile taskukohasemad, eriti hulgakaupa tuues?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Dets 2009 13:47 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 28 Sept 2009 14:45
Postitusi: 25
Asukoht: Tallinn,Viljandi jne...
No hinnapolitika nüüd selge. Tänud selgitamast :D.

_________________
Uudishimu pole saamahimu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 26 Apr 2010 18:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 09 Aug 2009 11:31
Postitusi: 66
Asukoht: Viimsi
Hunter 260 vs MacGregor? Kumb on parem?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 26 Apr 2010 21:33 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 26 Apr 2010 21:10
Postitusi: 24
Asukoht: Tallinn/Dirhami
otsusta kas purjejaht või kaater

ja siis 36 jalga parim suurus

26 mc gregor pole ei jaht ei kaater ei ...

jeepiga ringrada ei sõida
ja universaalid ei ole kunagi head

_________________
Ära karda kulu, tekita tulu!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 26 Apr 2010 21:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 25 Mär 2005 21:12
Postitusi: 1434
Asukoht: Tartu
MihkelV kirjutas:
Hunter 260 vs MacGregor? Kumb on parem?

Oleneb milleks? Naisi saad mõlemaga 8) , aga Rootsi ei purjeta kummagagi, kui suur häda käes pole.

_________________
Toetagem vaalapüüki :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 26 Apr 2010 22:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 04 Sept 2006 12:52
Postitusi: 48
Asukoht: Meri-väljapeal/Dago
MihkelV kirjutas:
Hunter 260 vs MacGregor? Kumb on parem?


Tehnika võrdluse leiad siit, http://kobernus.com/hunter260/specs/specs.html

Mac26 heast ja halvast siit,
http://www.macgregorsailors.com/forum/index.php

Mac-i „lisad ja kulumaterjal“ hinna indikatsioon.
http://www.kellyhansonsails.com/apps/we ... ory/174954

Endal läheb Mac26- ga neljas hooaeg, kokkuvõttes seni rahul (loe väga).

Eelnevate suuremate kogemustega postitajatel on õigus, tõesti Mac26 on 10 jalga lühem, kui 36 jalane ja 20 jalga lühem, kui 46. Selleks on foorumis teised teemad.
Naissaarele saad igal juhul, hm.
Ma ei ole isegi veel mõelnudki sellega Rootsi purjetada, kuigi arvan, et mingi osa vesiballastiga svertpurjekast võib headel tingimustel jõuda isegi Saksa - Taani randa. IRV

PS homme kustutan lõpu!

_________________
Sinna, ja, ja tagasi!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 31 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group