Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 07 Apr 2009 22:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 26 Aug 2004 14:33
Postitusi: 176
Asukoht: Saaremaa
Ilus, ilus. Vaimse muskli valdkonda minev küsimus. Vaadake Living teema all relaxing area fotot ja küsimus kuidas need pildil olevad pudelid püsivad :D ?

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 07 Apr 2009 22:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 04 Mär 2004 16:09
Postitusi: 1212
Asukoht: Kiili metsas
Selle paadi lahenduste peale mõeldes, ilmselt imetakse pudelid vaakumiga riiulite külge kinni. Või siis on nael läbi korgi ülemisse riiulisse löödud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 07 Apr 2009 23:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 17 Mär 2007 00:02
Postitusi: 731
Asukoht: Muuga
kui nüüd kodus ringi vaadata siis maailm on täis lolle insenere kes oleksid juba lapsepõlves teise ameti valima. ei tea kas said tööle sugulaste juurde või oli muidu müügijutt hea ja pärast ka veenmisoskus, aga suuremal osal asjadest on ikka loogika kauge kaarega mööda käinud. kusjuures peab hea asja valistamiseks tegemema ka hilisema tootearendusega ja see hõlmab tarbijate küsitlemist mitte tilulilu juurdekruttimist. seda vaevalt selle jahiga teha saab. mõni asi võib ju ideena hea olla aga reaalses elus või asi toimida sootuks mitteplaanitult

_________________
kas osta jaht suvila asemel?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 08 Apr 2009 07:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5902
Asukoht: Saaremaa
PriitV kirjutas:
Isegi Julia-suuruses purjekas ei mängi tema sees 1 cm väga olulist rolli. Kas koi on sent pikem või lühem, on ebaoluline. Või kas VO70 mast asub 1mm eespool või tagapool, on ka täiesti poohui. Aga siis ronid mootorisse ja arvutad kõike tuhandikes millimeetrites.


Jep, millimeeter on masinaehitaja kilomeeter, peab paika. Puit- ja plastikpaatide puhul igal pool seda millimeetrit taga ei aeta välja arvatud üksikud kohad nagu mootori install, võlliliin, rool jne. Metallpaatide puhul on täpsus aga olenevalt soovitud tulemusest juba päris tähtis. Meie majas ei ole kerekoostel umbes 60% ulatuses 1mm enam lubatav kõikumine. Lihtsalt tulemus jääb silmaga nähtavalt praak. No ei saa omale lihtsalt lubada luksust, et kui kere roots koos on, siis ilmneb, et 6m pikk parda tahvel on 3 mm lühem. 1mm elab veel sellises kohas üle, 2mm on juba jama aga suuremate pilude puhul kägrutad keevitusdeformatioonidega ( keevitajate keeles on selline suure piluga kevitamine nn "kinni s*ttumine" :) ) kere kartulipõlluks. Nii et ei saa seal mütsiga lööma minna midagi. See tähendab, et täpsusklass on umbes täpselt kui ISO 2768 f. EI ole kirvetöö, ei ole ;)

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 08 Apr 2009 09:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5902
Asukoht: Saaremaa
viiking kirjutas:
küsimus kuidas need pildil olevad pudelid püsivad :D ?


Vastus on väga lihtne: tegu on klassikalise sadamareisser-kruiiseriga :lol:
Kai ääres ei juhtu nendega midagi hullemat kui juuakse tühjaks.

Sadamareiss-kruiis: tuleb MEES sõpradega, tõmbab kaptenimütsi pähe, kõik joovad end täis, MEES võtab kaptenimütsi jälle peast ära, kõik lähevad koju ära. Tehtud! :twisted:
Mõnikord osalevad ka naisterahvad ja mitte alati oma koduseinte vahelt :lol:

Viikingid muidugi käisid vanasti Sigtunast naisi toomas :P


Kui pilti tähelepanelikumalt uurida, siis tundub, et tegu on enamuses magusate jookidega. See on ka üks toimiv lahendus. Mina näiteks pidin kodus peaaegu oma baarikapi ära lõhkuma kui Vana Tallinnat tahtsin sealt ükskord kätte saada :D

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 08 Apr 2009 09:49 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 15 Juun 2006 20:24
Postitusi: 992
Asukoht: Tallinn
Mark, kas "Kännu Kukk" oli jälle pudelil põhja alt ära löönud? :D

_________________
pilsis pole õlut


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 08 Apr 2009 11:39 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 27 Juun 2006 14:46
Postitusi: 478
Asukoht: Pärnu
Mark kirjutas:

Tsiteeri:
Ehk siis ühe M12x0,8 mutri mõtleb üks mees välja täpselt sama kiiresti sõltumata sellest kas see keeratakse reisilaeva, purjeka, lennuki või minu poolest käigukasti külge.


Kui seda lugesin, läks mõttetöö aeg käima :lol: . Mõte oli Sul vist tõesti kiire. Mehaanikuna ajasin silmad suureks, läksin lausa keermetabeli juurde, jalutasin ka töökotta. Kontrollisin üle kaks treipinki ja veendusin, et mina seda mutrit tehtud ei saaks. Nüüd laheb ilmselt päevake teada saamiseks kas on üldse valmis pinke, mis seda suudavad. Ja kui neid pole, siis 10400 töötunniga tõenäoliselt seda mutrit toota ei suuda. :lol:

Nüüd, et aega mitte raisata, pean paraleelselt hakkama mõtlema kuidas Priidule M66 mutri valmis saaks :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 08 Apr 2009 12:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5902
Asukoht: Saaremaa
Mart S kirjutas:
Nüüd, et aega mitte raisata, pean paraleelselt hakkama mõtlema kuidas Priidule M66 mutri valmis saaks :lol:


APJ pingiga peaks mõlemad mutrid tehtud saama ;) selle 12x0,8 puhul ma pole päris kindel kas äkki ei pea programmi tekstina lahti tõmbama ja pisut käsitsi üle kirjutama, et õige saaks. M66 puhul aga peaks veel lisaks mõtlema mis materjalist, mis otstarbel ja mis keskkonnas see värk tööle hakkab. Vabalt võib olla mingi selline tingimus, et on vältimatu hakata tegelema ka keskkonna mõjudega ja tolerantside määramisega et see mutikas tööd tehes jalga ei laseks. Lennumasinate puhul on aga üldse pisut erinev keermeprofiil, kui ma ei eksi siis ümarate tippudega ja tavalise 60 kraadise ja terava tipuga millegipärast kasutada ei tohi. Aga seda valdkonda ma täpselt ei tea, võin eksida.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 08 Apr 2009 13:53 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 27 Juun 2006 14:46
Postitusi: 478
Asukoht: Pärnu
Ei taha tegelikult teemat rohkem risustada.

Need olid lihtsalt sobivad näited, et kui nn. disainer (mitte halvas mõttes) asja välja mõtleb, siis võib tehniline lahendus võimatuks või mõttetult kalliks osutuda. (Kuigi ma tõepoolest ei saa väita, et keegi pole sarnast asja mingi näiteks kopeerimise vältimiseks enda tarvis valmis teinud.

Viimane uskumus APJ ülivõimsusesse on ka kahjuks eelarvamuslik ja tegelikult oli enne mehaanika ja alles pärast kana ( loe elektroonika ja arvud):lol: . Kui ikka masinas rattaid pole, siis ka programm nende aset ei täida. Priidu keere oleks pingis lihtne teha, kuid kuna standardreas pole, siis kellele paganale seda mutrit ikka ilma poldita tarvis on.
:lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 20 Dets 2009 11:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5902
Asukoht: Saaremaa
Mulle tuli hiljuti ühe APJ treipingiga tõtt vahtides ( vasikas ja aiavärav teema minu puhul :D ) see lugu siin meelde. Ja küsisin siis APJ pingi gurult silmaringi laiendamise asjus selle loo üle. Ja vastus oligi see, et kaasaegsetes APJ pinkides (vähemalt suurel osal ) ei ole spindel ja support enam mitte midagi moodi mehaaniliselt ühendatud ning ka keerme lõikamine toimub täiesti iseseisvate ajamite elektroonilises koostöös. Seega võid keermestada mistahes ulmekeermeid, kui osav putukas oled, võid kasvõi lainelise keerme lasta või muutuva sammuga jne. Küsimus saabki olla pigem selles nagu Mart viitas, et milleks ja kellele seda jama vaja on? :lol: Aga muidu reaalselt on võimalik. Sama ka freespingiga keerme lõikamisel. Viimasega võid teoks teha selle millega vanasti õppejõud tudengeid nöökisid kui joonise mõõtmestamisel oli keerme näitamise asemel eksklikult läbimõõt tähistatud ja läbimõõdu märk mõõtarvu ette kirjutamata jäänud: neljakandilisele avale keerme peale lõigata. Kuidas sinna neljakandilisse keermestatud avasse ka neljakandiline polt sisse keerata, on ilmselt tänapäevani veel müsteerium :D

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 20 Dets 2009 14:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 30 Sept 2007 08:09
Postitusi: 807
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kui läks risustamiseks, siis annan oma osa ka:
Mark kirjutas:
... neljakandilisele avale keerme peale lõigata. Kuidas sinna neljakandilisse keermestatud avasse ka neljakandiline polt sisse keerata, on ilmselt tänapäevani veel müsteerium :D

Pehmemast metallist (neljakandilise) polditooriku saab lükata keermestatud auku ja pressi või vasara all "kinni viimistleda". Teooria kohaselt tekib poldile korralik keere. Siis on soovitav ulatada valmis toode õppejõule ja paluda tal tehtud töö kvaliteet üle kontrollida.

_________________
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group