Kui asi "iseenesest" paraneb, siis ei ole kindlasti tegemist hõredusega, sest heast peast kolvigrupid ega kõrgsurvepump paremaks ei lähe.
Edasi tuleks vaadata väljalaske värvi - kui see on must ja pärast OK, siis pihusti takerdub - ei sulgu korralikult ja "uputab". Mõningase väristamise järel pääseb "kännu" tagant lahti. Samas ma arvan, et sellist paksu tossu oleksid Sa sümptomite hulgas ära märkinud.
Millegi ummistus on võimalik. Filtrid said vahetatud aga tasuks kontrollida ka paagis olevat sõela ja torud tagurpidi suruõhuga läbi lasta. Teisalt ummistused harilikult ise ei parane, pigem vastupidi. Diisli toitesüsteemi ummistuse tavaline sümptom on anomaalne jõuetus, kusjuures käivitumine ja tühikäik on tihtipeale OK.
Mina kahtlustaksin õhu ligipääsu ja seda just kusagil kõrgsurveosas. Oma kokkusurutavuse tõttu keerab ka imepisike kogus (suure puhul ei lähe käimagi!) õhku kütusetorustikus kõik pekki. Siinkohas räägime õhu kogusest, paari suurema limonaadimulli suurusjärgus! Oleks mitu silindrit, siis peaks mootor ka "lonkama". Pikapeale lahkub õhumullike loomulikku rada pidi ja kõik on hea, kuniks mootor saab seisma jäetud. Seistes mootor jahtub, kütus tõmbub torustikus kokku ja kusagilt ebatihedusest immitseb pisut õhku asemele, uus ring
Küsimus, kui mootor lõpuks korralikult käib ja seejärel mõneks ajaks peatada, kas siis on anomaalia suurus ja kestvus seotud jõude seistud ajaga?