Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Paluks abi MD5A mootoriga
PostitusPostitatud: Reede, 07 Okt 2011 22:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 21 Aug 2010 16:46
Postitusi: 78
Asukoht: saaremaa
Õhtut kõigile.Mure on siis selline, et sai ostetud jaht, millel eelnimetatud mootor.Rootsis käivitus mootor ka üsna kehvalt, kuid käivitus ja sõit algas kodu suunas, kuna tuult polnud lasime modraga, umbes 150 miili sai läbitud kui ilmus mingi tuuleke ja mootor seisma.Tuul läks oma teed ja soovisime käivitada modrat..aga mootor läks pika käiamisega tööle ning jäi täis gaasil tühikäigu pööretele käima, suri paar korda veel välja ja siis tiksus tühikäigu pööretel a minuti kui siis järsku pöörded hakkasid tõusma ja sõit jätkus.Kuna kütus oli lõpu korral otsustasime, olgu see tuul mis ta on, lasta purjedega edasi mõttega jätta sadamasse tulekuks modra resurssi.Nii ka läks, et seda oli tarvis.Kordus sama käivituse skeem kus modra elama hakkas alles 2-3 min. hiljem.Tänaseks olen vahetanud kõik filtrid kuid probleem sama kui mitte hullem, ei saa korralikult käima, täna jamasin tunni aga käima ei saanudki, umbes kümme sek. käib tok-tok-tok ja siis suss.Hakkas starterist kahju ja lasin varvast.Kas keegi tunneb seda probleemi?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paluks abi MD5A mootoriga
PostitusPostitatud: Laupäev, 08 Okt 2011 10:41 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 22 Sept 2008 17:56
Postitusi: 35
Võibolla on kulunud ja hõre. Või tõmbab kuskilt õhku vahele. Olen sellise mootoriga sel suvel kurja vaeva näinud. Nüüd töötab hästi. Võin soovitada head mehhaanikut.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paluks abi MD5A mootoriga
PostitusPostitatud: Laupäev, 08 Okt 2011 10:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 15 Mai 2004 12:50
Postitusi: 707
Asukoht: Viljandi
seafox kirjutas:
...soovisime käivitada modrat..aga mootor läks pika käiamisega tööle ning jäi täis gaasil tühikäigu pööretele käima, suri paar korda veel välja ja siis tiksus tühikäigu pööretel a minuti kui siis järsku pöörded hakkasid tõusma ..


Lõhnab kangesti kõrgsurvepumba probleemile. Kas on kindel, et kõik filtrid sai vahetatud ja torustik korras? Võib ka kusagilt õhku vahele tõmmata.

_________________
Ära karda kunagi proovida midagi uut. Mäleta, et Noa oli üksiküritajast amatöör, kui ta ehitas oma laeva. Aga Titanicu panid kokku suur grupp spetsialiste.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 08 Okt 2011 12:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 21 Aug 2010 16:46
Postitusi: 78
Asukoht: saaremaa
Kõrgsurve pump ja pihusti sellel kevadel käinud stendis(tsekkidel oli näha)mootori surve silindris 21-22 baari.Filtrid uued.eile vahetasin .Mõistus otsas.Üks asi jäi silma, nimelt kui ma õhutasin siis pumbates käega tundub surve ilgelt madal.Sigullil, kui voolikut pumbal otsas polnud, lõi ikka lakke välja, see kurivaim teeb nirts-nirts.Samas tehn.andmed annavad 2500 rpm juures 0,6-0,8 baari.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 08 Okt 2011 12:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 14 Dets 2009 17:37
Postitusi: 135
Asukoht: Tabasalu,Dirhami
mis värvi suits sul väljalaskest tuli,kui ta täiskaasil tühikäigul töötas. Kui valge,siis ei saaa kütust kätte


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 08 Okt 2011 13:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2555
Asukoht: Tallinn
Kui asi "iseenesest" paraneb, siis ei ole kindlasti tegemist hõredusega, sest heast peast kolvigrupid ega kõrgsurvepump paremaks ei lähe.

Edasi tuleks vaadata väljalaske värvi - kui see on must ja pärast OK, siis pihusti takerdub - ei sulgu korralikult ja "uputab". Mõningase väristamise järel pääseb "kännu" tagant lahti. Samas ma arvan, et sellist paksu tossu oleksid Sa sümptomite hulgas ära märkinud.

Millegi ummistus on võimalik. Filtrid said vahetatud aga tasuks kontrollida ka paagis olevat sõela ja torud tagurpidi suruõhuga läbi lasta. Teisalt ummistused harilikult ise ei parane, pigem vastupidi. Diisli toitesüsteemi ummistuse tavaline sümptom on anomaalne jõuetus, kusjuures käivitumine ja tühikäik on tihtipeale OK.

Mina kahtlustaksin õhu ligipääsu ja seda just kusagil kõrgsurveosas. Oma kokkusurutavuse tõttu keerab ka imepisike kogus (suure puhul ei lähe käimagi!) õhku kütusetorustikus kõik pekki. Siinkohas räägime õhu kogusest, paari suurema limonaadimulli suurusjärgus! Oleks mitu silindrit, siis peaks mootor ka "lonkama". Pikapeale lahkub õhumullike loomulikku rada pidi ja kõik on hea, kuniks mootor saab seisma jäetud. Seistes mootor jahtub, kütus tõmbub torustikus kokku ja kusagilt ebatihedusest immitseb pisut õhku asemele, uus ring :twisted:

Küsimus, kui mootor lõpuks korralikult käib ja seejärel mõneks ajaks peatada, kas siis on anomaalia suurus ja kestvus seotud jõude seistud ajaga?

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Viimati muutis peebuste, Laupäev, 08 Okt 2011 13:43, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 08 Okt 2011 13:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2555
Asukoht: Tallinn
seafox kirjutas:
Üks asi jäi silma, nimelt kui ma õhutasin siis pumbates käega tundub surve ilgelt madal.Sigullil, kui voolikut pumbal otsas polnud, lõi ikka lakke välja, see kurivaim teeb nirts-nirts.


Survest niimoodi aimu ei saa, küll aga tootlikkusest. Žigulli mootori töömaht on ~1,5l - pumba vajalik tootlikkus sootuks teisest klassist!

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 08 Okt 2011 13:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 21 Aug 2010 16:46
Postitusi: 78
Asukoht: saaremaa
Ei oska kostagi midagi, varsti ronin sadamasse ja sukeldun mootoriruumi, proovin esiteks panna pumbale kütte tulema pudelist(jätan paagi ja filtrid välja) kui siis plahvatab on tegu ummistusega tagasi paagini.Proovin pingutada igatsugu ühendusi.Küll aga kui käima lahvatas siis pani küll musta pilve üles ?!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 08 Okt 2011 13:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 21 Aug 2010 16:46
Postitusi: 78
Asukoht: saaremaa
Hr.Pühamees võiks oma hea mehhaaniku numbri anda küll konsulteerimaks vähemalt...Ette tänades...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 08 Okt 2011 13:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2555
Asukoht: Tallinn
Pisem pauk "musta" on OK, sest ebaõnnestunud käivitamisel silindrisse kogunenud kütus rikastab segu üle.

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 08 Okt 2011 14:25 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 26 Apr 2010 21:53
Postitusi: 11
Asukoht: Haapsalu
[quote="seafox"] pumbates käega tundub surve ilgelt madal, see kurivaim teeb nirts-nirts.quote]

Viitab kütusepumbale. Klapi kinnitus katki, ning kütus käib läbi klapi mõlemat pidi. Ehk ei teki piisavalt survet.
Võta ise pump lahti ja saad asjast aru. Lükkad klapi uuesti pessa tagasi ja pump toimib jälle.


Manused:
3240.jpg
3240.jpg [ 54.87 KB | Vaadatud 3550 korda ]
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 08 Okt 2011 18:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 21 Aug 2010 16:46
Postitusi: 78
Asukoht: saaremaa
Nüüd siis taas käidud ja aku tühjaks käiatud...Tundub, et etteaande pump ikka midagi teeb ja toimetab aga naljakas on see kui ma kruttisin maha k.s.pumba toru mida pidi surve all kütus pihustini läheb, selgus, et pöidlaga suudan surudes kinni hoida allt tulevat laksu ??? krt. kui pihusti avaneb 180 b peal, siis peaks mul pöidlas auk olema või mes?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 08 Okt 2011 19:24 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 26 Jaan 2004 08:19
Postitusi: 72
Asukoht: haapsalu
oli juhus kus samal mootoril ei tagastnud täielikult väljasuretus trossi hoob pumba peal. proovi seda vägisi tagasi lükata... kevadel ühe albini peal jamasid kaks päeva ja pidid juba pumpa hakkama maha võtma... surve oli imepisike ja tõesti sai näpuga kinni hoida..
Ehk olio vihje abiks.. kui pole näind ei tea muud viga vihjata..
Kui imu poolelt õhku saab siis ka sarnased sümptomid..

_________________
Haapsalu
+3725050453


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 08 Okt 2011 19:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 21 Aug 2010 16:46
Postitusi: 78
Asukoht: saaremaa
Imu poolelt õhku...lisa natuke mida sa selle all silmas pidasid?Suretust olen käega lükanud ja tõmmanud aga mitte essugi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 08 Okt 2011 20:16 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 26 Jaan 2004 08:19
Postitusi: 72
Asukoht: haapsalu
enne kõrgsurve pumpa saab kusagilt õhku.... torustikust... filtri vahelt.... teinekord täielik müstika kust õhk tuleb ..
Kevadeks vaja ühel Janmaril viga üles otsida .. kaks päeva seisab siis käivitub pikaldaselt ja alati kui õhutama hakkad on õhk sees.. soojalt paugupill

_________________
Haapsalu
+3725050453


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group