Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 13 Okt 2011 09:55 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 08 Jaan 2006 18:40
Postitusi: 121
Asukoht: Tallinn
Tere tulemast klubisse !
Meie saime see aasta augusti lõpuks mootori tööle (usu - see oli suur rõõm)
Kohati tundus juba teen seda sama mida plaanisin mingi hetk rootsis teha - auk sisse ja "põhja igatahes" ;).
Samas liitis see meeskonda (ja remondimehi), kes terve suve käis vahelduva eduga mootorit näppimas (tänud neile). Lõpuks panime nagu kalasnikovi aja peale kokku ja lahti (tegelikult küll mootoriruumi ja sealt välja). Igatahes ära ennast l...ks küll sõima (või vähemalt sa ei ole ainuke)
Mootor ikke seesama MD5.
Naised veidi urisesid ainult kodus, et pidite ju purjetajad olema, mis te selle mootoriga rahmeldate ;)

seafox kirjutas:
Hommikut...klapitav või mitte klapitav aga mootor käima ei lähe ja kõik.Närvid läbi nagu Sidorovi kitsel.Igal õhtul sama geiss...

_________________
EST - 609
S/Y WHATEVER
ootamas kiilu pahteldamist !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 15 Okt 2011 11:12 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 15 Dets 2003 22:53
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn-Haapsalu-Tallinn
Meil oli Matildal (mootoriks Volvo Penta 2001, 9 hj) ka vana 2-labaline Volvo kokkukäiv propa ja ega tast suurt kasu just ei olnud. Midagi ei juhtunud enne, kui pöörded põhjas, seda eriti tagurdamisel. Tüüpiline olukord, kus kingsepa lapsed käivad paljajalu ja maaletoojal pole endal vidinaid, mida ta müüb :oops:

Lõpuks olid närvid mootori-kruvi kehvast sooritusest ikka sedavõrd läbi, et läinud talvel järjekordsel Volvo-koosolekul kurtsin oma rasket saatust Nordic regiooni pealikule niikaua, kuni ta mulle (ilmselt minust rahu saamiseks) oli nõus Volvo Penta uue 3-labalise kokkukäiva kruvi "testi- ja demoeesmärgil" saatma.

Volvo ise kiidab, et nende folding prop'ide kasutegur on jube kõrge. Olin seda juttu seni vaatamata aastatepikkusele diileritööle ainult powerpointidest ja kataloogidest näinud-kuulnud. Sportlastele (kelleks Matilda kahtlemata ei kvalifitseeru) on veel juurde lisatud, et võistlusväärtuse mahaarvamisel on nende propa puhul kenake punktisumma, aga ma ei ole seda väga uurida viitsinud. Igatahes ma olin tehtud pakkumisega tänuga nõus ja kevadel, enne jahi vettepanekut, saabuski pakk uue kruviga.

Keerasime siis propa külge ja jaht vette. Uskuge, seltsimehed, vahe on muljetavaldav! Eriti tagurdades, mil vedu on tunda kohe käigu sisselülitamisest. Edaspidi loomulikult ka. Ka sõidukiirust tuli juurde, enne pidi 5 sõlme saavutamiseks pöörded peaaegu põhja vajutama (ca 3000 p/min), siis nüüd ma saan selle kiiruse ca 2300 p/min pealt. Natuke tundub kruvi küll raske olevat, maksimumpöörded jäävad saavutamatuks, aga ega me gaas põhjas ringi kima.

Loo negatiivne külg on see, et Volvo Penta, nagu iga teinegi, 3-labaline kokkukäiv kruvi maksab ebameeldivalt palju. Kaugelt rohkem, kui nii vanale jahile (Matilda on "sündinud" 1982) on üldse mõistlik külge panna. Samas kasu on temast kõvasti. Volvo kaitseks tuleb öelda ka seda, et nende uus 2-labaline on ka päris hea, mitte sellised seakõrvad, aga mul oli 3-labaline juba kinnisideeks saanud.

P.S. Ma tean seda Galene 3-labalist Flex-O-Foldi küll, iga sügis istume koos saunas ja arutame, et sellest pole manööverdamisel s****gi kasu ja peaks kevadel ikka Volvo propa alla keerama :)

_________________
www.facebook.com/bmgdieselcenter
www.miltec.ee
5013997


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 16 Okt 2011 07:39 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 26 Apr 2010 21:10
Postitusi: 24
Asukoht: Tallinn/Dirhami
Vastab tõele.
Kuna parim kõlbab vabalt.
kuid võrreldes pardinokkadega on
3- ne fold ülikõva!

_________________
Ära karda kulu, tekita tulu!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 16 Okt 2011 10:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2555
Asukoht: Tallinn
Mina "Gerda" Volvo "pardinoka" üle ei kurdaks, kui tagurdamisel ülalootdud nippe jälgida, siis on ju päris nitševoo. "Teakital", mida sai maikuus ümber skandinaavia põristatud, on see kolmene. Paat ise samasugune v.a. mootor. Algul mõtlesin ka, et vaat kus nüüd peaks jõud taga olema, aga ei erilist vahet miskit. Võib selle ka Yanmar vs Volvo kraesse ajada. Lisaks on "Teakita" otseveoga, mistõttu ka kruvi pisut allapoole vaatab. Gerdal on Saildrive.

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 16 Okt 2011 16:43 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 26 Apr 2010 21:10
Postitusi: 24
Asukoht: Tallinn/Dirhami
noh jah
Tegelikult on Galene varustus alljärgnev:

Yanmari 29 hp siis võll ja siis
Gori 3-fold.

Kui oleks pardinokk vahetaks kohe Volvo
foldi vastu, aga kuraks Gori on piisavaly kõva...

pärituuletust sügiseks!

_________________
Ära karda kulu, tekita tulu!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 16 Okt 2011 22:37 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 15 Dets 2003 22:53
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn-Haapsalu-Tallinn
peebuste kirjutas:
"Teakital", mida sai maikuus ümber skandinaavia põristatud, on see kolmene. Paat ise samasugune v.a. mootor. Algul mõtlesin ka, et vaat kus nüüd peaks jõud taga olema, aga ei erilist vahet miskit. Võib selle ka Yanmar vs Volvo kraesse ajada. Lisaks on "Teakita" otseveoga, mistõttu ka kruvi pisut allapoole vaatab. Gerdal on Saildrive.


Aga see 3-ne on Volvo või mõne teise tootja oma?

Galenele: ma tõesti väga vabandan, et Sinu Gori kogemata Flex-O-Fold'iks nimetasin :lol: Ega neil suurt vahet muidugi pole, peale selle, et Gori nimi on tuntum, samas mäletan ma hägusalt mingit inglaste testi, kus Flex-O-Fold Gorist märksa parema tulemuse saavutas.

_________________
www.facebook.com/bmgdieselcenter
www.miltec.ee
5013997


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 16 Okt 2011 23:04 
Eemal

Liitunud: Reede, 17 Juul 2009 23:20
Postitusi: 84
Asukoht: Tallinn
Teakita mootor on Yanmar, aga vint miski "tundmatu looma nahast" ja näeb välja selline
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 17 Okt 2011 09:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 21 Aug 2010 16:46
Postitusi: 78
Asukoht: saaremaa
Nukrad tervitused.Mootorit käima ei saa ja asi vask.Tegin iseseisvalt kokkuvõtte..mootor maha ja laiali..arvan surved puudu olevat...Kõlab lubavalt aga kuidas seda kõike teostada..mnjaa..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 17 Okt 2011 09:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5902
Asukoht: Saaremaa
Konsulteeri Tõnuga. Võib olla pole vajagi maha monteerida, surved saad ju peal ära mõõta ja kui need parameetrid on lubatu piires, siis on probleem pigem toite poolel näiteks.Tõnu kaudu saad ka vajaliku info et mis surved peavad olema ja kust mida veel mõõta enne kui remondiks läheb.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 04 Nov 2011 09:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 21 Aug 2010 16:46
Postitusi: 78
Asukoht: saaremaa
Sõbrad ja seltsimehed, suurt rõõmu tahaks jagada...eile, kolmandal novembrikuu päeval juhtus ime ....mootor käib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 04 Nov 2011 09:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2555
Asukoht: Tallinn
Ja hädaks oli?

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 04 Nov 2011 10:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 21 Aug 2010 16:46
Postitusi: 78
Asukoht: saaremaa
Viga va siga peitus ära põlenud v.l. klapis.Eelmise aasta sügisel lasi svensson vahetada kaane tihendi ja arvata on, et ega siis klappe keegi ei regullinud.Kuna mootoriga kimati üsna vähe, polnud veel asi hull.Meie aga põrutasime kaks ööd-päeva jutti ja kuna vahe klapil olematu, põles pesa koos klapiga lihtsalt ära.Asi nägi ikka auklik välja küll.Jääb arusaamatuks, kuidas mootor üldse käis.Igatahes uus pesa, uus klapp väike lihv ja surve test ning eile sain 19,30 cargost kaane ja 21.00 juba tuksus.Mis puudutab õhutamist (mida ma ennem teostasin sellise järjekindlusega päevast päeva).siis eile unustasin suure huraaga kogu õhutmise...ja läks käima ....
Rõõm oli ikka suur, rinnus hakkas süda ka mootoriga ühes rütmis toksama, kõik hallid asjad paadis muutusid värvilisteks ja kõik ärkas korraga nagu ellu oh jessas oli ikka lahe tunne krt. nagu poisike..
Õnneks on ikka vähe tarvis..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 04 Nov 2011 10:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5902
Asukoht: Saaremaa
Teksti kaudu kuvarilt kumav siiras rõõm oli nii ehe, et tegi isegi minul seda lugedes tuju heaks :D

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 04 Nov 2011 11:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 21 Aug 2010 16:46
Postitusi: 78
Asukoht: saaremaa
Oli soe tunne küll kui ikka aus olla, homme põrutame tuult püüdma jehhuuu....kurb, et olen ainuke alus vees v.a. kaks puidust rariteeti...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 04 Nov 2011 14:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2555
Asukoht: Tallinn
Seal lihtsalt oli Kotermann sees, kes igavusest klapiserva näris. Mitte, et ma hullemaidki anomaaliaid poleks kohanud, aga nüüd jääb mind alatiseks vaevama miks ta vahel siiski päris ilusti käima läks :lol: :lol:

Asi mida unustasin küsida, ega kõrgsurvepump äkki Bosch ei ole? Need mitmed nimelt iseõhutuvad ;)

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group