Nüüd mõned ajad möödas ja jaht on Tallinnas

....kuid kõigest siis järjekorras..
Kõigepealt tahaks tänada Kiuri ja Vikit Haapsalust, kes aitasid mul jahi Gävlest Eesti vetesse tuua- suuuured tänud neile!
Alustasime oma teekonda Gävlest 3 juuli õhtul ning kündes enamasti vastutuult olime me ühe jutiga 5 juuli õhtul Dirhami sadamas. Kogu sõit kestis üsna täpselt 50 tundi. Kuna olime väsinud ja tuul Tallinna poole päris vastu siis otsustasime et Dirhami sadam on parim koht ning sealt saan juba oma jõududega millal iganes edasi liikuda. Tuligi vahele Muhuväin, kus sai ühe jahi meeskonna liikmena osa võetud ning peale väikest puhkust Muhuväinast alustasin teed Tallinna suunas koos perega. vahepeal peatusime Lohusalu sadamas ning eile lõuna paiku liikusime juba otse Tallinnasse. Laine oli korralik, kuigi tuult nagu polnudki nii palju.... ja siis juhtus see mida ei tahaks ühelegi purjetajale soovida...parasjagu Tallinna lahel üle laevatee purjetades läks rooli tross katki ning varupinni polnud ja pole isegi selleks kohta. Nii me siis triivisime keset laevateed nähes juba, et lahe poole on tulemas liinilaev. Andsime oma hädaolukorrast teada ning heaks juhuks plausime ka päästekeskusel laeva teavitada olukorrast... seejärel leidsime Pirita sadamast tänuväärsed inimesed, kes tulid ja pukseerisid meid sadamasse...kuna piirivalve päästekeskus seda teenust ei tee, vaid päästab ainult inimelusi, siis eskortisid nad meid kuni Pirita sadamani...üsna nigel oli esimest korda jahiga sadamasse minna piirivalve eskorti saatel...
Selliselt siis sai mu esimene jaht Tallinnasse....
Kuna jahi toomise ja antud vahejuhtumi käigus tekkis palju küsimusi, siis loodan foorumlaste abile ka neile kiired lahenudsed saada:
Nimelt esimene, kuna jahil ei ole ratasroolile mingit varuvarianti, siis kuidas oleks kõige mõistlikum selline olukord lahendada mingi kiirkinnituse ja roolilabaga ahtripeegli külge...või on veel mingeid targemaid lahendusi....kuidas keegi on sellise olukorra lahendanud, sest nüüd mina sooviks küll, et mul oleks ka mingi varuvariant olemas...
Teiseks kes hiljaaegu on oma jahti Eesti registrisse võtnud, siis kuidas peaks toimetama ja mis need ülevaatused ja asjad maksma lähevad?
Kolmandaks, kus oleks kõige mõistlikum kindlustust teha?
Ning neljandas kuna treiler jäi sinna, siis mõtleks esmalt, et sügiseks oleks pukke vaja, et kus neid otsida, kes neid teevad ja mis hinnad on?
Tänud veelkord kõigile, kes on asjalike kommentaaridega aidanud ja loomulikult veelkord tänud Kiurile ja Vikile!