Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 28 Aug 2012 09:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Reinz kirjutas:
Okei, et kui kajakat juba kannab, siis see on veel kirme.

Loomulikult! Me ausõna ei mõelnud ja ma ei ehitanud Pakri Sail nr.1 puhul üldse jääklassile aga Kristo pole ka just kõige tavapärasem veesõiduki kasutaja. Kas nüüd saab öelda, et punase triibuga Sail on jäälõhkuja?

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 28 Aug 2012 09:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn


Fort Ehituse, Tilluke puksiir Päntu...Millega sai sadamaid kaardistatud.
Õues oli -20:( , Praami, vabavee jälg kadus ... tunniga.
Orav oli ka pardal. :D

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 28 Aug 2012 13:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5902
Asukoht: Saaremaa
Nüüd oleme terminoloogia kasvatanud kolme kategooriani: jääklassiga veesõidukid, jäävõimekusega veesõidukid ja veesõidukid mis ei upu ära kui nad jäässe panna :D

Toon siinkohal siis välja mõned CE eelsed ehitusnõuded mis andsid aluse ametlikult väita et paadil ( justnimelt paadil ) on jäävõimekus ( NB! Mitte jääklass ):

1) Kiiluraua olemasolu kohustuslik. Vähemalt vöörist kuni 1m tahapoole kiilu ja vöörijoone lõikumiskohast.
2) Kiilu konstruktsioon peab olema tavakasutuse paadi tugevusnõue korda 2,0.
3)Parraste paksus = 1,3 x nõuetekohane paksus + 1,5mm
4) Kaarte tugevus = tavaline nõutud paindetugevus x 1,5
5) Sõuvõlli minimaalne läbimõõt= tavaline nõutud läbimõõt x 1,15

Erinõuded puupaatidele: 300mm ülalpool lastveeliini kuni 300mm allpool tühiveeliini peab olema kaetud kas teras-, vask-, või alumiiniumplekiga. Pleki kinnitus nii, et vask- või alumiiniumosad ei puutuks mistahes kohas kokku ükskõik millise teisest metallist osaga. Lisaks peab olema kaetud ka kogu põhi pikkuses o,2 x Loa alates vöörist.

Umbes nii.


See ei tähenda, et teised paadid jääd nähes kohe silmpilk ära upuks või katki läheks. Nad ei ole lihtsalt ette nähtud jääs kasutamiseks ja seega ei maksa liiga pikka iga oodata kui neid sedapsi pruukida. Tasa ja targu talitades saab küll. Omal riisikol loomulikult.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 28 Aug 2012 13:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
Mark kirjutas:
Nüüd oleme terminoloogia kasvatanud kolme kategooriani: jääklassiga veesõidukid, jäävõimekusega veesõidukid ja veesõidukid mis ei upu ära kui nad jäässe panna :D


Just... ja Buster, Anytec on veesõidukid, mis ei upu ära, kui nad jäässe panna.

Jää võimekuseks on 10 cm jää lõhkumist, nati vale nimetada.
Jää võimekus ... BWB toodetud lootsikaatrid näiteks.

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group