Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Garmin Oregon 200 ekraan katki
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 10:17 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 30 Juul 2009 10:25
Postitusi: 22
Asukoht: tartu
Tere!
Uurisin siit ja küsisin sealt, aga kohapeal tundub, et ei ole kedagi, kes leiaks uue ekraani ja selle ära vahetaks. Ebay pakub sellist, aga kas see 200-le ka sobib, ei tea. On siin kedagi, kes oskab antud küsimuses abiks olla?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 10:45 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 16 Juul 2006 14:41
Postitusi: 1764
Asukoht: Tallinn
Ma küll pead pakule ei pane, kuid minuteada on neil kõigil sama ekraan.

_________________
http://purjekas-minni.blogspot.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 11:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 20 Apr 2004 13:00
Postitusi: 97
Asukoht: Juminda
Oregonidel tähistab see number 200/300/400 tehase poolt installitud kaardikomplekti. Riistvara on kõigil sama.

Aga tähelepanuks niipalju, et pakutud lingil on AINULT puutekiht, mitte terve ekraan. Mis sul täpselt katki on?

_________________
SeaStar Cruiser 7000
AMA-899


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 12:01 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 30 Juul 2009 10:25
Postitusi: 22
Asukoht: tartu
Tore, tänud! Kui see on tõesti nii, siis tellin ära ja vaatame, mis saab. Vahetamine ei ole ilmselt väga keeruline? Kas Tartu kandis on kedagi, kes vajadusel aidata saaks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 12:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 20 Apr 2004 13:00
Postitusi: 97
Asukoht: Juminda
Ma soovitaks enne tellimist lasta kellelgi kes asjast rohkem jagab aparaadi korraks lahti võtta ja vaadata mis täpselt katki on, muidu tellid ikka vale asja...

_________________
SeaStar Cruiser 7000
AMA-899


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 12:21 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 30 Juul 2009 10:25
Postitusi: 22
Asukoht: tartu
See on õige, aga sain Jakari Marine mehe jutust aru, et tal ongi kogu ekraan ja puutekiht üks moodul. Ei tea, kas Tartus on kedagi, kes asja tunneks ja olukorda hinnata oskaks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 13:25 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 10 Okt 2006 09:56
Postitusi: 13
hulkur kirjutas:
Oregonidel tähistab see number 200/300/400 tehase poolt installitud kaardikomplekti. Riistvara on kõigil sama.



See jutt vist päris 100% ei päde. Ekraan võib ju sama olla kuid erinevusi on ka muid peale kaardikomplekti. Kindlasti tarkvara osas. Lisaks pole O200-l altimeetrit ja kompassi. Mälu on ka erinevalt antud (O200 - 24MB; O300,O400 - 850MB)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 16:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 20 Apr 2004 13:00
Postitusi: 97
Asukoht: Juminda
jah, mälumaht võib ka erinev olla, muu on sama - ekraan kohe kindlasti.

Erinevate oregonide tech spec võrdlus

Ma ei tahaks hästi uskuda, et ekraan ja puutekiht on üks moodul, puutekiht on üldjuhul ikka eraldi "kiht". Vähemalt need puutetundlikud millega endal siiani on sügavamalt kokkupuudet olnud (k.a. peotäis erinevaid Garmineid) on seev nii olnud.

Ja lisaks, selles esimeses postituses toodud ebay lingis on ju selgelt öeldud:

1 piece Touch Screen Digitizer (Not full LCD)


Mida täpselt vaja, saab jämedalt öeldes diagnoosida nii:

1. kui ekraanipilt on vigane aga puutetundlik osa töötab - on vaja LCD paneeli
2. kui pilt on aga puutetundlik ei tööta - vaja puutetundliku moodulit
3. midagi ei tööta (näiteks füüsiliselt puruks) = vaja mõlemat

Puutetundlik on kõige pealmine ekraani "katteklaas" - LCD paneel pole ise kohe kindlasti puutetundlik, õigemini on aga see on rohkem selline ühekordne tundlikkus... :lol:

_________________
SeaStar Cruiser 7000
AMA-899


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 21:55 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 30 Juul 2009 10:25
Postitusi: 22
Asukoht: tartu
Tänud, Hulkur!
just nii ongi, et pilt on ja masin töötab, aga puutetundlik osa on mõrane ja kui vajutada ikooni, siis vajutus rakendub täiesti suvalises kohas. Sellest järeldasin, et puutetundlik osa on tuksis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 25 Mai 2010 05:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 20 Apr 2004 13:00
Postitusi: 97
Asukoht: Juminda
lodjamees kirjutas:
Tänud, Hulkur!
just nii ongi, et pilt on ja masin töötab, aga puutetundlik osa on mõrane ja kui vajutada ikooni, siis vajutus rakendub täiesti suvalises kohas. Sellest järeldasin, et puutetundlik osa on tuksis.


Jah, selliste sümptomitega on selgelt vigane puutetundlik tükk ja see ebay lingil pakutav asi on just see mida sul vaja.

_________________
SeaStar Cruiser 7000
AMA-899


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 31 Mai 2010 22:06 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 30 Juul 2009 10:25
Postitusi: 22
Asukoht: tartu
Tellisin ekraani ära, eks siis aeg annab arutamist. Tänud, Hulkurile ja teistele


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 13 Jaan 2011 20:55 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 30 Juul 2009 10:25
Postitusi: 22
Asukoht: tartu
Nii, parem hilja kui üldse mitte. Tänud kõigile kaasa elamast. Asi töötaski. Tublid Garmini müüjad Pirital keerasid külje ette ja eitasid kõike, aga kruvikeeraja kätte ja asi sai lahendatud. Ei olnud just kõige kindlam tunne mõningaid kohti lahti murda, aga tundub, et vajalikud jupid jäid terveks. Mulle küll tundub (ei tihanud), et ma ei surunud teatud nagasid piisavalt kõvasti ja et ekraani- ja kestavaheline tihend ei saanud ehk piisavalt tihe. Palusin Pirita poistel asi üle vaadata, aga tõeliste proffessionaalidena nad keeldusid. Niiskuskindlus on siis edaspidi küsitav.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 14 Jaan 2011 14:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
lodjamees kirjutas:
, aga tõeliste proffessionaalidena nad keeldusid. Niiskuskindlus on siis edaspidi küsitav.


Kahjuks on üks neist meestest haritum selles (elektroonika) valdkonnas, kui arvata oskaks.
Teisel ja kolmandal kogemused klientide abipalvetest ja hilisematest pretensioonidest.

Seepärast on täiesti arusaadav, miks nii odava aparaadiga endale peavalu ei tellita. Seega Sa kliendina eelda, et kui nemad selle "jama" kokku keeravad siis ka selle hüvitavad.

Alati ei saa olla abivalmis. See lõppeb tõenäoliselt hiljem pretensioonidega.
Tark mees vastutab oma tegude eest.

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 16 Jaan 2011 00:08 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 30 Juul 2009 10:25
Postitusi: 22
Asukoht: tartu
Peeter, ma ei ole nõus sellise suhtumisega. Eriti ei ole ma nõus sellise suhtumisega veel liikujate foorumis. Veel kehtib reegel, et kui hädas olijat näed, siis tuleb aidata.

Kui ma lähen mersuga mersu teenindusse sapaka tuuleklaas kaenlas ja palun, et mul aidatakse see külge kruvida, siis ma mõistaksin, kui keeldutakse viisakalt. Aga kui ma helistan mersu teenindusse ja küsin, et kuidas klaas ära käib ja mulle vastatakse, et me ei vaheta klaase, vaid vahetame kogu salongi sisu koos klaasiga ja ma leian ise klaasi ja vahetan selle ära ja siis palun, et nad vaataksid üle, et kas ma vahetasin korralikult ja nad vastavad, et nad ei vaata, sest nad ei vaheta klaase, siis mulle tundub, see natukene veider ja nõme suhtumine. Mul on täiesti ükskõik, kas mu navigatsiooniseade maksab 5 milj või 1 tuhat, aga see on mulle vajalik tööriist ja ma tahan ta korda saada. Siin ei ole vaja proffesionaalset garantiipõhist mõtlemist, vaid kübekene inimlikku abivalmidust. Nii, nagu seda osutas kasutaja Hulkur ja asi saigi lahendatud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 16 Jaan 2011 01:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 30 Sept 2007 08:09
Postitusi: 807
Asukoht: Lääne-Virumaa
Töötasin lühiajaliselt 90-datel Soomes mingis metallitöökojas. Mingil hetkel, kui töökoja omanik ise oli samuti kohal, astus uksest sisse keegi külamees, kes soovis elektrihöövli terasid teritada. Omanik tegi külamehele selgeks, et neid lihtsalt ei saa teritada. Vahtisin lolli näoga kõrvalt, kuna minu taipamise kohaselt poleks siin olnud ju midagi keerulist: Terad lihvimispinki kinni ja kiviga üle. Igaks juhuks hoidsin suu kinni, sest igivana tõe kohaselt on omanik oma töökojas igal juhul kõige targem. Kui külamees juba läinud oli, küsisin asja nelja silma all siiski üle. Peremees ütles, et oleks need teravaks saanud küll, aga isegi kui omale oleks vaja olnud, poleks tegema hakanud, vaid poest uued terad ostnud, kuna aega ja vaeva rahaks arvestades oleks olnud tegemist ülimalt kahjumliku tegevusega. Sama asja ülejala, näiteks rällakaga tehes oleks tõmmanud see värkstoa maine alla, külamees oleks keeldunud töö eest maksmast ja pasundanud igal pool, et näe, rikkus mu höövliterad ära.

Kui ma asjast õigesti aru sain, on siin asjade omavaheline suhe natuke teine, kui mersul tuuleklaasi vahetamine. Ehk siis proffesionaal hindas aja/vaeva/vastutuse väärtuse kõrgemaks, kui tehtud töö eest saadava võimaliku tulu. Olen ise olnud elus pigem diletant, kuid siiski olen õppinud tegema vahet tööl ja heategevusel. Igati nõus Peetriga, et abivalmidus lõpeb varem või hiljem pretensioonidega. Lisaksin siia ainult, et profesionaalne abivalmidus. Diletant ütleb ebaõnnestumise korral, et ups, shit happens, kuna vastutus tehtu eest pole tema pärusmaa. Profi puhul eeldab nii tema ise kui ka klient, et tegija vastutab tehtu ja kontrollija kontrollitu kvaliteedi eest.

lodjamees kirjutas:
... Palusin Pirita poistel asi üle vaadata, aga tõeliste proffessionaalidena nad keeldusid. Niiskuskindlus on siis edaspidi küsitav.
Ega see Sulle midagi juurde poleks andnud, kui Pirita poisid oleks kontrolli tulemusena sedasama öelnud. Proffidena nad midagi positiivsemat polekski saanud öelda, sest nendepoolne niiskuskindluse lubamine olekski sisaldanud juba vastutust. Nüüd pääsesid vähemalt kontrollimisele tehtavast rahalisest kulutusest.

_________________
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group