Kipper.ee
https://foorum.kipper.ee/

Mobiili levi (GPS levi, kompassi "levi")
https://foorum.kipper.ee/viewtopic.php?f=4&t=5234
1. leht 1-st

Autor:  mercruiser [ Kolmapäev, 28 Juul 2010 22:09 ]
Teema pealkiri:  Mobiili levi (GPS levi, kompassi "levi")

Kui hakata liikuma lohusalust soome suunal siis kui pikalt on sellist ala kus mobiili levi puudub?

Autor:  Kipper [ Kolmapäev, 28 Juul 2010 23:01 ]
Teema pealkiri: 

Kõrvaliseks infoks, et kui navi.kipper.ee -d ehitasin, siis EMT ütles, et maamastide leviraadius on 35 km ja mereäärsetel vee peale 70 km.

Autor:  Mark [ Neljapäev, 29 Juul 2010 14:06 ]
Teema pealkiri: 

Täna rääkis mulle üks kapten, et olla läinud oma laevale võimendit vms otsima ja EMT inimesed olid öelnud, et mastist 35 kaugemal olgu või kaheksa pulka püsti, rääkimisest ei pidada ikka midagi välja tulema. Mingi tehniline värk. Mina ei tea kas tegu linnalegendiga või ongi nii.

Autor:  ErkkiS [ Neljapäev, 29 Juul 2010 14:42 ]
Teema pealkiri: 

Merel kehtib 70km piir, maismaal 35km. GSM süsteemi arhitektuurist ja elektromagnetlaine levimise kiirusest (300 000km/s) tulenev piirang. Ütleme lihtsustatult, et gsm-is räägivad terminalid sünkroniseeritult järgemööda (8 tk kanalis) ja suurema kauguse korral jõuab kaugema mehe jutt alles siis tugijaamani kui juba järgmise mehe kord rääkida. Seda siis 35km piirangu korral. 70 km limiidi korral on neid ühes kanalis rääkijaid 4, st kaugemal signaalil on rohkem aega tugijaamani jõuda enne kui järgmine "jutujärje" üle võtab.

Autor:  flint [ Neljapäev, 29 Juul 2010 15:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Mobiili levi

mercruiser kirjutas:
Kui hakata liikuma lohusalust soome suunal siis kui pikalt on sellist ala kus mobiili levi puudub?


Liikudes Paldiskist Hanko poole ehk siis põhimõtteliselt samal alal. Asukohti ei fikseerinud aga lahe keskel levi puudus ja üles ei olnud võimalik leida kummagi telefoniga (kaks oli pardal) ega kumbagi võrku. Järelikult mingi 10 nm ala on kindlasti "lage". Võimalik ,et ka rohkem.

Autor:  Marlene [ Esmaspäev, 09 Aug 2010 07:42 ]
Teema pealkiri: 

Pole küll päris levi-teema aga

Piirkonnas

N 59* 39' kuni N 59*40'
E 25* 18' kuni E 25* 28'

kukkus reedel autopiloot järelt ja paat sõitis mõnda aega metsa poole. Juhtub.
Pühapäeval kadus samas kohas GPS signaal...

Autor:  Peeter Ude [ Esmaspäev, 09 Aug 2010 09:09 ]
Teema pealkiri: 

Marlene kirjutas:
Pole küll päris levi-teema aga

Piirkonnas

N 59* 39' kuni N 59*40'
E 25* 18' kuni E 25* 28'

kukkus reedel autopiloot järelt ja paat sõitis mõnda aega metsa poole. Juhtub.
Pühapäeval kadus samas kohas GPS signaal...


Neid kohti "leviauk GPS-GSM" on veelgi.
Autopiloot ei pea minema lolliks...
Piisab kui GPS talle valeandmed ette söödab ja ongi teelt kõrval.

Autor:  Dillinger [ Esmaspäev, 09 Aug 2010 11:33 ]
Teema pealkiri: 

kui on GHP 10 siis too sõidab cross track erroriga routet, ja gpsi valeandmed nii äkki ei mõika. Ja tollele aparaadile sakivad veel magnetnööbid, meetrist ligemal GPS, mõni (just -mõni)veealune kaabel jne jne.

Autor:  ruts [ Esmaspäev, 09 Aug 2010 14:08 ]
Teema pealkiri: 

Huvitav, mul kukkus umbes kuu aega tagasi ligilähedaselt samas paigas ka autopiloot tagant ära.

Autor:  Marlene [ Esmaspäev, 09 Aug 2010 14:42 ]
Teema pealkiri: 

Mul oli autopiloot lülitatud lihtsalt kurssi hoidma. Kasutab seade magnetkompassi- ehk väikesed vigurid seletatavad. Sügavused selles kandis alla 100m ja juhuslik kaabel süüdlasena tundub kahtlane. Reisijad istusid paigal ja kirusid valitsust, keegi akudrelliga ringi ei jalutanud...
Ehk siiski mingi magnetanomaalia?

Aga, et kaks päeva hiljem samas kohas geps sassi läheb!?

Veealune kaabel lekib :) ?

Ruts, kuidas su autopiloot vigureid viskas?

Autor:  ruts [ Esmaspäev, 09 Aug 2010 15:43 ]
Teema pealkiri: 

Vastik ilm oli sellel päeval, pidevalt muutuva suuna ja tugevusega tuul ning äikesepagid, sõitsin mootori ja genuga otse itta ja lihtsalt äkki viskas 90* võrra kursilt ära ja pööras paadi lõunasse. Võtsin autopiloodi vahelt ära ja ei hakanud rohkem asja uurima sest arvasin, et jõud roolipinnil läksid järsku liiga suureks ja niikuinii oli palju võimlemist. Mul on raymarine 1000 piloot ja saab infot otse gpsilt.

Autor:  Marlene [ Esmaspäev, 09 Aug 2010 21:44 ]
Teema pealkiri: 

Mul keeras E kursilt NE-le. Naljakas.

Autor:  Dillinger [ Teisipäev, 10 Aug 2010 12:46 ]
Teema pealkiri: 

kas seejärel võtsid järelt ära või ootasid, mis ta edasi teeb?
peab eraldi autopiloodi teema vabsee tegema vist?

Autor:  tetis [ Teisipäev, 10 Aug 2010 18:31 ]
Teema pealkiri:  simrad tp 10

ka mul on pinniga probleeme...tp-10 simrad....soidan nordi suunas..pole viga.hoiab kurssi,aga niikui louna kurssidega seilan,,hoiab 5-10 minutet ja siis läheb segaseks.

Autor:  Marlene [ Kolmapäev, 11 Aug 2010 09:16 ]
Teema pealkiri: 

Dillinger kirjutas:
...võtsid järelt ära või ootasid, mis ta edasi teeb?...


Võtsin järelt ära, ei taibanud miskit uurima hakata. Hetk hiljem lülitasin järgi ja asi korras.

Seik ei olekski mul meeles kui kaks päeva hiljem poleks samas kohas kadunud GPS-signaal...

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/