Kipper.ee
https://foorum.kipper.ee/

Voolutarbimise ja tootmise näiduk
https://foorum.kipper.ee/viewtopic.php?f=4&t=6876
3. leht 3-st

Autor:  Peeter Ude [ Kolmapäev, 02 Okt 2013 08:42 ]
Teema pealkiri: 

Loen ja loen ja .....
Nu siis meenus mulle kunagi keska ajal tehtud lugu, kus lammutasin oma 20 a rohelise golfi ribadeks ja tegin remonti ... Et ikka see vidin kylge ja see teine ja siis see kolmas.

Ja lõpptulemusena, kui aasta hilje masin ratastel oli siis oli tegu endiselt Golf -iga.

Aga jutu iva oli milles, ?
Kasutan ise MultiPlus-i

http://www.victronenergy.com/inverters-chargers/multiplus-12v-24v-48v-800va-3kva/

Sinna kylge saab pookida krt teab mida. ... mida mul kyljes pole loomulikult. -> neid numbreid ja näidikuid, saab külge riputada miljoneid.
Küsimuse teine pool, kas mul neid ikka niiväga vaja on?

Must to be or nice to have?

Sest minu paat istub vabal ajal steplis ja vajadusel toimetab merel generaator ja need nr ....

Aga see oli minu arvamus bling ... bling maailmast

Aku pinget, näitab sõidu ajal nii mootori kell kui GPS ja mida mul veel vaja oleks?

Ma tean .. " A komfetõ ... ?!"[/b]

Autor:  Dillinger [ Kolmapäev, 02 Okt 2013 11:49 ]
Teema pealkiri: 

Kuule, siin ongi see vahe, must or not :) Ja ikka kas odav või kallis...
Minul on segadust piisavalt pardal selle estimeerimisega. ma kruiisin palju ankrupaiku pidi, sadamsse satun harvem. Vooli ei saa tihti.
Samas mootor laeb näiteks mingi vooluga, aga senimaani pole tegelikke voolunäite näinud.
Siis teinekord sõidad antsuga ja mootoriga ja kurat, ma ei tea, kas akusse tuleb juurde või kaob, kas laadida võin telefoni et bilanss õigeks jääks, ja kas võin tulevikus pardale võtta inverteri, et läpakas teekondi koostada saan.
Pika autonoomsuse juures tahaks ikka vägagi teada, mis toimub karu kõhus.


600 paistab pisavat jah.
Aga nüüd - laadimise otsa miinus peab siis sisse minema ka shundi juurest, mitte otse aku klemmidele, eks.

Autor:  Mark [ Kolmapäev, 02 Okt 2013 13:00 ]
Teema pealkiri: 

Must be on ta sel juhul kui tarbijaid palju. Voltmeetri näidu järgi saad probleemide korral asjast teada siis kui juba ongi vooluga asi tuksis. Ampermeeter mis näitab nullist mõlemale poole, annab info kas laadimine ületab tarbimise või mitte. Minu kogemustes on ainult kaks paati kus asi on tõesti nii kaugele läinud, et teatud oludes tarbimine ületas laadimise ja lõpptulemuseks oli mõne tunni pärast osaline bläkaut.

Purjekate puhul aga on ampermeeter very nice to have. Saad umbakudu teada, et näiteks ülehomme on akudega kööga kui vahepeal laadimiseks ei lähe. Voltmeetrilt ei saa seda inffi neverever.

Autor:  ns [ Kolmapäev, 02 Okt 2013 14:07 ]
Teema pealkiri: 

http://www.marinea.fi/nasa_clipper_bm-2_akkumonitori

Autor:  Dillinger [ Kolmapäev, 02 Okt 2013 14:13 ]
Teema pealkiri: 

Just seda tahangi teada, et millal ma oma navipildist ja käigutulefrst ilma jään.
Ja millal tuleb laristamine lopetada. Ja kas peab sadamasse pugemist planeerima et tosisem laadimine ette votta.
Eriti kui laadimisvoolu on ainult 5 A saada paberite järgi

Autor:  rye [ Kolmapäev, 02 Okt 2013 18:38 ]
Teema pealkiri: 

Dillinger kirjutas:
Aga nüüd - laadimise otsa miinus peab siis sisse minema ka shundi juurest, mitte otse aku klemmidele, eks.


Shundi paned miinusele vahele kuhu iganes mugav on. Shundi küljes on RJ pistik ja sealt läheb kaasas olev juhe monitori RJ pistikupessa.
Lisaks sellele on eraldi peenike +juhe mis tuleb aku plussist shundini vedada, sealt edasi läheb + juba RJ pistikuga juhtme sees monitorini.

See nasa clipper on sisuliselt sama asi aga minu valik langes victroni kasuks kuna mul oli vaba 2" ümmargune auk vaja millegagi täita

Vajalikkusest niipalju, et kui minamootorpaadiga tunnen et see üks üleütlemata hea vidin on siis sina purjekaga kiidad veelgi enam. Mulle lihtsalt ei meeldi merel asju juhuse hooleks jätta.

Autor:  Hiid [ Neljapäev, 03 Okt 2013 14:05 ]
Teema pealkiri: 

Ma ostsin omale SELLISE.
Niipalju, kui mul mootorpaadis vaja, näitab ära. :P

Autor:  ahtos [ Neljapäev, 03 Okt 2013 19:32 ]
Teema pealkiri: 

ja selle ühehendandad aku + - sega otse.

Autor:  Dillinger [ Neljapäev, 03 Okt 2013 21:46 ]
Teema pealkiri: 

Jah, seda naitab mul GPS niigi. Iga vooluvorgus seade oskab pinget naidata

Autor:  Tõnu [ Pühapäev, 06 Okt 2013 21:43 ]
Teema pealkiri: 

Mul on selline vigur paadis akusid jälgimas. Huvi korral võin demoda:
http://www.victronenergy.com/battery-mo ... 0bmv-602s/

Autor:  Dillinger [ Kolmapäev, 09 Okt 2013 14:03 ]
Teema pealkiri: 

aga victoroni userid: kuidas shundi peal olevat mikroskeemi kaitsete? Samamoodi see ümmargune kell - selle tagaküljest trükiplaat samuti paistab, kuidas seda kaitsete?

Merevett otse peale ei pritsi, aga õhk on soolane ja kondens on ju ometigi olemas?

Autor:  rye [ Kolmapäev, 09 Okt 2013 22:07 ]
Teema pealkiri: 

Mul on näidik kinnises konsoolis ja shundil on ka plastik kate peal, seega märjaks ei saa.
Õhuniiskus ei ole vähemalt ühe hooajaga jõudnud talle liiga teha, elame - näeme mis tulevik toob.
Ma millegipärast pakun, et ehk on seal chipil ikka mingi lakk peal?
Kui ma ei eksi siis asja ikka ka nagu marine nime all kuskil reklaamiti.

3. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/