Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Laevajuht kuni 200GT koolitus
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 11 Dets 2013 18:01 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Dets 2013 16:43
Postitusi: 3
Tere!

Loodan, et keegi ei pahanda kui siia postitan sellise informatsiooni, kuna väga raske on tabada mujalt foorumist nii palju merehuvilisi koos. Lugu on siis selline, et soovin ise teha seda koolitust ja paraku tehakse neid harva, kui üldsegi enam. Kuid sain mereakadeemia täiendus- ja ümberõppe osakonnalt infot, et kui saab kokku vähemalt 10 huvilist siis nad on nõus selle korraldama peale uut aastat. Nii palju sain teada, et koolituse mahtuvus pidi olema ligemale 400 tundi ja maksuvus 1000 euri kanti. Kindlasti töötutel maksab töötukassa kinni motivatsioonikirja alusel. Nii siis andke teada kellel on soovi!
nr: +3725059732
mail: laidsander@gmail.com

Kipperi edit: pealkiri oli: Kuni 200 kogumahutavusega laevajuhi koolitus
Muutsin 50GT pealkirjale sarnaseks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 11 Dets 2013 22:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2555
Asukoht: Tallinn
Nii, kas meie <50GT'sed, astusime nüüd valesse paati?

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 11 Dets 2013 22:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 06 Mär 2008 22:34
Postitusi: 719
Asukoht: Pirita - Lahetaguse Rannaküla (Saaremaa)
Kui ma õigesti mäletan, siis kuulub sellesse õppekavasse ka 2-e aastane merepraktika :?: Ilma selleta neid pabereid ei saa?

_________________
Mere vastu ei saa! No mitte kuidagi!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 12 Dets 2013 09:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Kehtiv uus seadusandlus.
Isegi me, kes äkki saame 50GT diplomid, peame julgelt peaaegu kaks aastat ootama, mis on muidugi idiootsus kuubis - järjekordselt! Hetke õppeprogramm on selline, et 200GT kipri paber oleks minimaalne, mille peaks EMARA väljastama. Aga kuna kehtiv seadustik on selline, siis nii on. Lihtsalt 50GT laev on väga olematu suurusega, reaalselt kõige suurem mõõtkavalt olekski 24+ meetrit võistluspurjekas 12+ meeskonnaliikmega. Seda nii pikkuselt, süviselt kui kõrguselt ;) Isegi laiuselt. Selline SAR-laev või loots on OK (eilne treening oligi ju analoogse elukaga) aga juba natukene suurem alus on 60GT! Ehk väikelaeva paberitega saab oma lõbuks sõita ikka sigasuurte alustega (ainult 2 piirangut: 24LOA ja kuni 12 meeskonnas), profesionaalina seevastu vaat et "mängu"laevadega. Tegelikult oleks ju igavene lahe 45K euriga omale isiklik tanker osta ;) Laeval kõik load olemas ja äkki hilistalvest/varakevadest võib 15 tegelast sellega isegi tööd teha, näiteks Pranglit või Ruhnut kütusega varustada :D See oleks ikka sitaks "kõvem" sõna kui suvaline plastmassist mootorpaat...

2. jagu
Laevajuhi meresõidudiplomid ja kutsetunnistused
§ 42. Väiksema kui 50-se kogumahutavusega laeva rannasõidukipri tunnistus
(1) Väiksema kui 50-se kogumahutavusega laeva rannasõidukipri tunnistuse saamiseks on vajalik:
1) rannasõidukipri ja piiranguga raadiosideoperaatori koolitus;
2) vähemalt kuus kuud meresõidupraktikat navigatsioonivahis laeval kogupikkusega 12 meetrit või enam või väikelaevajuhina laeval kogupikkusega alla 12 meetri või väikelaeval, millega korraldatakse tasu eest vabaajareise, või õppelaeval.
(2) Tunnistus väljastatakse vähemalt 18-aastasele isikule.
(3) Väiksema kui 50-se kogumahutavusega laeva rannasõidukipri tunnistuse omanik võib töötada kiprina kohalikus rannasõidus väiksema kui 50-se kogumahutavusega laeval.

§ 43. Väiksema kui 200-se kogumahutavusega laeva vahitüürimehe tunnistus
(1) Väiksema kui 200-se kogumahutavusega laeva vahitüürimehe tunnistuse saamiseks on vajalik:
1) kipri (ära aja segamini väikelaevajuhiga!!! - PriitV märkus) ja piiranguga raadiosideoperaatori koolitus;
2) vähemalt kuus kuud meresõidupraktikat navigatsioonivahis laeval kogumahutavusega 50 või enam või õppelaeval.
(2) Tunnistus väljastatakse vähemalt 18-aastasele isikule.
(3) Väiksema kui 200-se kogumahutavusega laeva vahitüürimehe tunnistuse omanik võib töötada:
1) vahitüürimehena lähisõidus alla 24 meetri pikkusel kalapüügilaeval;
2) kiprina kohalikus rannasõidus väiksema kui 50-se kogumahutavusega laeval;
3) vahitüürimehena kohalikus rannasõidus väiksema kui 200-se kogumahutavusega laeval;
4) vahitüürimehena lähisõidus väiksema kui 200-se kogumahutavusega ajaloolisel laeval.

§ 44. Väiksema kui 200-se kogumahutavusega laeva kipri tunnistus
(1) Väiksema kui 200-se kogumahutavusega laeva kipri tunnistuse saamiseks on vajalik:
1) väiksema kui 200-se kogumahutavusega laeva vahitüürimehe tunnistus;
2) vähemalt 12 kuud meresõidupraktikat vahitüürimehena laeval kogumahutavusega 50 või enam;
3) eksami sooritamine VTA komisjoni ees.
(2) Tunnistus väljastatakse vähemalt 20-aastasele isikule.
(3) Väiksema kui 200-se kogumahutavusega laeva kipri tunnistuse omanik võib töötada:
1) kiprina lähisõidus alla 24 meetri pikkusel kalapüügilaeval;
2) kiprina kohalikus rannasõidus väiksema kui 200-se kogumahutavusega laeval;
3) kiprina kohalikus rannasõidus väiksema kui 200-se kogumahutavusega reisilaeval, kui tal on vähemalt 12 kuud meresõidupraktikat kiprina laeval kogumahutavusega 100 või enam;
4) vahitüürimehena lähisõidus alla 24 meetri pikkusel kalapüügilaeval;
5) kiprina lähisõidus väiksema kui 200-se kogumahutavusega ajaloolisel laeval, kui tal on vähemalt 12 kuud meresõidupraktikat kiprina laeval kogumahutavusega 50 või enam.


Teoorias saaks edasi minna umbes nii: 2014 hooaeg 6 kuud mõne 50+ GT, näiteks (kui oleks) SAR laeval meeskonnas vahis, talv koolis, aastake vahitüürina samal laeval ja 2016/17 oleks esimene aeg, kus võiks saada kuni 200GT Kapteni ehk kipri tunnistuse ja iseseisvalt Kaptenina sõita näiteks sellise laevaga.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 12 Dets 2013 09:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Apr 2007 21:16
Postitusi: 1231
Asukoht: Rammu / Kopli
Aga kui on juba ette see merepraktika tehtud? S.t. olemas AS (Able Seaman ) paprid ja ka sõidetud reaalselt 10a. suurematel kui 200GT.

_________________
TÄNAN!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 12 Dets 2013 09:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
kussu kirjutas:
Aga kui on juba ette see merepraktika tehtud? S.t. olemas AS (Able Seaman ) paprid ja ka sõidetud reaalselt 10a. suurematel kui 200GT.

Juhul kui:
Tsiteeri:
§ 38. Meresõidupraktika arvestamine
(1) Meresõidudiplomi või kutsetunnistuse saamiseks või vahetamiseks vajaliku meresõidupraktikana arvestatakse dokumentide esitamise päevale eelneva kümne aasta jooksul läbitud meresõidupraktikat. Sellest varasemat meresõidupraktikat arvestatakse juhul, kui seda on võimalik tõendada ja kontrollida Eesti Vabariigis asuvates arhiivides.


ja Sul on olemas rannasõidu kipri tunnistus, siis küll. Omaette küsimus (pole veel selge) on STCW-kohased MCA ja RYA kuni 200GT Master paberid ja ka Ameerika mandril levinud 95GT asjad. 50GT pole ma veel peale Eesti kusagil kohanud... Aga hetkel peab Sul olema ikkagi mingi profesionaali juhiõigus olemas. Motoristi paber vist ei aita.
Siin ongi karjuv ebakõla asjades: plastikkaardiga oled "piiramatu" ja ka VA/ARK ei saa keelduda LOA kuni 24 meetrit väikelaevaks regamast, olgu GT milline tahes. Sulle võivad piiranguid seada muude riikide seadused sealsete lippude all sõitvate aluste peal töötamiseks aga iseenda alusega ja/või Eesti lipu all väikelaevana regatud alusega ei saa mitte kuidagi liiklemist keelata.

Edit: ma leidsin nüüd ühe kuradi huvitava asja: http://www.mppi.hr/UserDocsImages/TABLI ... SHMoU%20(2)%203_11.pdf !!! Ja seda võiks nüüd tõesti keegi VA'st või merejuriidikaga absoluutselt sinapeal olev tegelane selgitada!!!
Siin on siis koos peaagu kõikide riikide väikelaeva juhtimise eritaseme õigused. Eesti on nr.112 ja sealt leian mina sellise mõiste, kui: yacht used by private up to 30GT!!!! Ahjah, näiteks Bavaria 50 elik siis Stella Maris mahub ülinapilt sinna sisse, omades GT'd 29,78 ja näiteks Oyster 70 on suisa GT 46,55!!!
See on nüüd Horvaatia värk aga kusagilt peavad ka nemad need GT'd saama/võtma??? Analoogia Eesti seadusega: välismaalane võib sõita sellise alusega, mis Tal paberites maksimaalsena kirjas või pole sellise dokumendi olemasolu lipuriigis üldse nõutud.
Lähed Horvaatiasse, loed plastiku pealt:
The holder on this certificate has competence to operate motorized and/or sailing pleasure craft up to the maximum LOA 24 meters on sea areas and on inland waters without any limitations. Ja siis teatab kohalik ametnik, et "sittagi"??? Mis sellest, et esipoolel on suurelt kirjas International Certificate... jne

Bulgaarlastele on antud 20GT jne? Äkki siiski ON meile "kättesaamatus ja tundmatus" kohas Eesti seadusandluses mingi GT ikkagi kirjas, mida vähemalt mina pole osanud leida??? VÕI on see teadlikult Siilatsi nõudmisel sealt väljaj äetud aga on kusagil rahvusvahelistes asjades kirjas (mis peaks siiski kohalikust dokumendist ülevam olema)? Eesti on ju merenduses vist kõigi olulisemate konventsioonidega ühinenud, kuigi paljusid neid pole eesti keelde tõlgitud ja Riigi Teatajas avaldatud... seega nagu ei kehtiks tegelikult.

Ärge saage valesti aru: see praegu "tunduv" ja toimiv peaaegu piiranguteta plastikkaartide (mõlemad ju samasugused ;) ) süsteem on lahe aga siiski totaalselt ebaloogiline. Mingi "kala" peab kusagil olema... See on lihtsalt absoluutselt ebaloogiline, et 6-päevase koolitusega ja reaalse praktikata saad õiguse sõita tõeliste kollidega suvalses maailma nurgas :?: Väikelaevajuhi koolitus on ju praktikavaba ettevõtmine... ja simulaator ei asenda mitte kuidagi reaalelulist praktikat. Hetkel kehitavt koolituse ja diplomite "korda" reguleerib STCW Manila konverentsi muudatused. Aga on kusagil ikkagi see "kala" sees ja saame mingil ajahetkel sellise litaka, sest Siilatsi-seadus oli kogu aja ebaseaduslik ja asi viiakse kooskõlla millegi rahvusvahelisega ja õigustatult tagasiulatuvalt?

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 12 Dets 2013 13:51 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Dets 2013 16:43
Postitusi: 3
Helistasin üle ja küsisin neilt. Lugu on nüüd selles, et koolitusele minna, pole vaja sul mingeid pabereid ega praktikat, kuid selleks, et veeteeede ametist sul see diplom välja kirjutatakse oleks sul vaja raadisideoperaatori koolitust, mis kuni 50 GT on ilmselt juba tehtud ja nad lubasid ka paralleelselt teha selle koolituse kõrvalt kellel seda pole. Ning jah, enne seda, et seda paberit kätte saada, peab sul olema meresõidupraktikat 6 kuud üle 50 GT laeval ja selleks on sul vaja madruse paberit, et seda praktikat teha, vot tak tuli välja. Nii, et kokkuvõtlikult siis võib öelda, et kui koolitus läbitud siis oleks vaja madrusena läbida praktika mõnel üle 50 GT laeval siis nad kirjutavad välja sulle kuni 200 GT vahitüürimehe diplomi. Kes on hetkel madrus või madrusena sõitnud siis korjake oma päevad kokku ja laske praktikana sisse anda ja rohkem polegi vaja aga kes madrus pole ,sellel vaja teha madruse koolitus mis kestab ka ligemale 2 kuud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 12 Dets 2013 14:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 02 Mär 2010 02:37
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
... ja seda 200GT vahitüürimehe diplomit (400h ja 1000 eur) on vaja selleks, et 50GT laeval kipper olla? Siis on ju lihtsam tehagi 50GT kippri diplom, või olen ma millestki valesti aru saanud? Kui soovitaksegi 200GT laeval tüür olla, siis on aga ilmselt mõistlik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 12 Dets 2013 14:47 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Dets 2013 16:43
Postitusi: 3
Virko kirjutas:
... ja seda 200GT vahitüürimehe diplomit (400h ja 1000 eur) on vaja selleks, et 50GT laeval kipper olla? Siis on ju lihtsam tehagi 50GT kippri diplom, või olen ma millestki valesti aru saanud? Kui soovitaksegi 200GT laeval tüür olla, siis on aga ilmselt mõistlik.



Ei selge on see, kui su soov on kuni 50 GT laeval kipper olla, siis pole mõtet teha kuni 200 GT. See antud koolitus on ikkagi mõeldud kuni 200 GT laevade jaoks, saad ka selle diplomiga 50 GT laeval sõita, loogiliselt vaadatuna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 12 Dets 2013 20:25 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 28 Sept 2009 17:27
Postitusi: 11
Tere,

põhiline erinevus nende kahe paberi vahel peale GT on see, et ühega saad
sõita ainult kohalikku rannasõitu ja teisega kogu läänemerd, seda küll ainult
kalalaevadel ja sellest aastast alates ka ajaloolistel laevadel.




Erkki


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 12 Dets 2013 20:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 06 Mär 2008 22:34
Postitusi: 719
Asukoht: Pirita - Lahetaguse Rannaküla (Saaremaa)
urkky kirjutas:
Tere,

põhiline erinevus nende kahe paberi vahel peale GT on see, et ühega saad
sõita ainult kohalikku rannasõitu ja teisega kogu läänemerd, seda küll ainult
kalalaevadel ja sellest aastast alates ka ajaloolistel laevadel.


Erkki


Rannakipper on 190 miili kaldast. Seega saab 50GT paberitega sõita kogu Läänemerd!

_________________
Mere vastu ei saa! No mitte kuidagi!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 12 Dets 2013 20:53 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 28 Sept 2009 17:27
Postitusi: 11
Ma teadsin siiamaani, et see on 20 miili kaldast kui räägime Eesti kohalikust rannasõidust.

Ei hakanud topelt kopeerima siia aga mõned postid ülevalpool kasutaja
Priitv poolt postitatud tekstis on vastav seaduse paragrahv ka kirjas.

Erkki


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 12 Dets 2013 22:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 02 Mär 2010 02:37
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
urkky kirjutas:
põhiline erinevus nende kahe paberi vahel peale GT on see, et ühega saad sõita ainult kohalikku rannasõitu ja teisega kogu läänemerd, seda küll ainult kalalaevadel ja sellest aastast alates ka ajaloolistel laevadel.


Laidsand kirjutas:
Helistasin üle ja küsisin neilt.... kirjutavad välja sulle kuni 200 GT vahitüürimehe diplomi.


Kuna sisuline jutt, vaatamata pealkirjale, käib 50GT kipprist ja 200GT vahitüürimehest, siis kipprina sõitmise õigus on neil ikkagi täpselt sama. Lisaks on 200GT vahitüürimehel õigus töötada kuni 200GT laeval tüürina.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 13 Dets 2013 14:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 24 Sept 2006 09:21
Postitusi: 155
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Hunter kirjutas:
urkky kirjutas:
Tere,

põhiline erinevus nende kahe paberi vahel peale GT on see, et ühega saad
sõita ainult kohalikku rannasõitu ja teisega kogu läänemerd, seda küll ainult
kalalaevadel ja sellest aastast alates ka ajaloolistel laevadel.


Erkki


Rannakipper on 190 miili kaldast. Seega saab 50GT paberitega sõita kogu Läänemerd!



Tsiteeri:
§ 42. Väiksema kui 50-se kogumahutavusega laeva rannasõidukipri tunnistus

(3) Väiksema kui 50-se kogumahutavusega laeva rannasõidukipri tunnistuse omanik võib töötada kiprina kohalikus rannasõidus väiksema kui 50-se kogumahutavusega laeval.


Tsiteeri:
§ 43. Väiksema kui 200-se kogumahutavusega laeva vahitüürimehe tunnistus

(3) Väiksema kui 200-se kogumahutavusega laeva vahitüürimehe tunnistuse omanik võib töötada:
1) vahitüürimehena lähisõidus alla 24 meetri pikkusel kalapüügilaeval;
2) kiprina kohalikus rannasõidus väiksema kui 50-se kogumahutavusega laeval;
3) vahitüürimehena kohalikus rannasõidus väiksema kui 200-se kogumahutavusega laeval;
4) vahitüürimehena lähisõidus väiksema kui 200-se kogumahutavusega ajaloolisel laeval.


§ 2. Mõisted

15) kohalik rannasõit – meresõit rannikulähedastes vetes kuni 20 meremiili kaugusel kaldast, kuid mitte väljaspool Eesti merealasid;

22) lähisõit – meresõit Läänemerel, sisenemiseta Kieli kanalisse ja jäädes Kattegati väinas Skageni neeme paralleelist lõuna poole;


Seega ei saa 50GT paberiga sõita kogu Läänemerd.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 16 Dets 2013 21:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 06 Mär 2008 22:34
Postitusi: 719
Asukoht: Pirita - Lahetaguse Rannaküla (Saaremaa)
klamber kirjutas:
Hunter kirjutas:
urkky kirjutas:
Tere,

põhiline erinevus nende kahe paberi vahel peale GT on see, et ühega saad
sõita ainult kohalikku rannasõitu ja teisega kogu läänemerd, seda küll ainult
kalalaevadel ja sellest aastast alates ka ajaloolistel laevadel.


Erkki


Rannakipper on 190 miili kaldast. Seega saab 50GT paberitega sõita kogu Läänemerd!



Tsiteeri:
§ 42. Väiksema kui 50-se kogumahutavusega laeva rannasõidukipri tunnistus

(3) Väiksema kui 50-se kogumahutavusega laeva rannasõidukipri tunnistuse omanik võib töötada kiprina kohalikus rannasõidus väiksema kui 50-se kogumahutavusega laeval.


Tsiteeri:
§ 43. Väiksema kui 200-se kogumahutavusega laeva vahitüürimehe tunnistus

(3) Väiksema kui 200-se kogumahutavusega laeva vahitüürimehe tunnistuse omanik võib töötada:
1) vahitüürimehena lähisõidus alla 24 meetri pikkusel kalapüügilaeval;
2) kiprina kohalikus rannasõidus väiksema kui 50-se kogumahutavusega laeval;
3) vahitüürimehena kohalikus rannasõidus väiksema kui 200-se kogumahutavusega laeval;
4) vahitüürimehena lähisõidus väiksema kui 200-se kogumahutavusega ajaloolisel laeval.


§ 2. Mõisted

15) kohalik rannasõit – meresõit rannikulähedastes vetes kuni 20 meremiili kaugusel kaldast, kuid mitte väljaspool Eesti merealasid;

22) lähisõit – meresõit Läänemerel, sisenemiseta Kieli kanalisse ja jäädes Kattegati väinas Skageni neeme paralleelist lõuna poole;


Seega ei saa 50GT paberiga sõita kogu Läänemerd.


Küsisime täna Merakadeemias selle "rannasõidu...50GT" kauguse teema üle ja vastuseks oli, et ainsaks piirajaks on vaid laev, et ta oleks kuni 50GT ja kui tahad ookeanil sõita, siis A klass. Nii et saab sõita mitte ainult kogu Läänemerd, vaid ka kaugemale.

_________________
Mere vastu ei saa! No mitte kuidagi!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group