Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 53 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 04 Juun 2010 12:41 
Eemal

Liitunud: Reede, 14 Mär 2008 08:46
Postitusi: 666
Lasin seadused kiire pilguga üle ja esmapilgul peaks asi nii olema, et kui sa sõidad näiteks Rootsi lipu all, siis peavad sul olema ka need dokumendid, mida Rootsi riik sellise väikelaeva kasutamisel nõuab (kui üldse nõuab).

Mis puudutab aga situatsiooni, kus sa sõidad Eesti lipu all, aga sul on Norra juhitunnistus taskus, siis seadus küll otsesõnu selle kohta midagi ei ütle, aga kuna välismaiseid tunnistusi ümber ei vahetata, siis on alust arvata, et neid ka ei aktsepteerita.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 04 Juun 2010 15:13 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 22 Jaan 2009 20:23
Postitusi: 14
Oot-oot, Eesti väikelaevajuhi tunnistus on siis "legaalne" vaid Eesti lipu all sõites? Lähed Lõuna-Euroopasse ning seal suvalise paadikesega sõita ei saagi? Tundub natukene vastuolus loa peal ilutseva tekstiga:

"International Certificate of competence for operators of pleasure craft"

ja taga olev tekst

"VALID FOR: The holder of this certificate has competence to operate motorized and/or sailing pleasure craft up to the maximum LOA 24 metres on sea area and on inland waters without any limitations"

Või kuidas seda siis mõista?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 04 Juun 2010 16:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5865
Asukoht: Saaremaa
Ma arvan, et see puudutab pigem residendi ja mitteresidendi staatust täpselt nagu autojuhiloadki. Soomlane võib Eestis ja eestlane Soomes sõita oma riigi lubadega ja mistahes numbrimärgiga autoga kuni ta ei resideeru seal mingi x arv päevi järjest ( vanasti oli 1 aasta juhul kui selle jooksul mingis perioodis kasvõi mõneks tunniks riigist väljas käisid, kui ei käinud oli tegu mõne kuuga). Paadiga vast sama lugu. Oletan lihtsalt.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 04 Juun 2010 17:38 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 22 Jaan 2009 20:23
Postitusi: 14
Millega seoses tekib teine küsimus, kuidas registreeritakse inimese riigisolekuaega? Eriti tänapäeval, kui piiripunktid on pelgalt sildid tee ääres.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 04 Juun 2010 19:12 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 09 Okt 2008 15:05
Postitusi: 67
Asukoht: Tallinn
maatriks kirjutas:
Millega seoses tekib teine küsimus, kuidas registreeritakse inimese riigisolekuaega? Eriti tänapäeval, kui piiripunktid on pelgalt sildid tee ääres.


See, kas inimene on resident või mitte määrab ära see, kuidas deklareeritakse makse. Enamus meist deklareerib maksud EMTA-s kui Eesti resident.

_________________
Müüa Hobie Cat 13.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 04 Juun 2010 19:25 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 01 Apr 2004 21:52
Postitusi: 323
Mark kirjutas:
Ma arvan, et see puudutab pigem residendi ja mitteresidendi staatust täpselt nagu autojuhiloadki. Soomlane võib Eestis ja eestlane Soomes sõita oma riigi lubadega ja mistahes numbrimärgiga autoga kuni ta ei resideeru seal mingi x arv päevi järjest ( vanasti oli 1 aasta juhul kui selle jooksul mingis perioodis kasvõi mõneks tunniks riigist väljas käisid, kui ei käinud oli tegu mõne kuuga). Paadiga vast sama lugu. Oletan lihtsalt.

Oletus on see küll - aga eksid kõvasti ja teema valgub käest ära....
Jääme ikkagi väikelaevade juurde
Kordan
- soomlane oma kasvõi registris mitteoleva alusega (alla 5.5 m ja alla 20hj) eesti vetes sõita võib - ka pimedal ajal - eestlane oma vetel ei või.
- soomlasele on mootoriga! veesõiduki,mis ei ole kasutuses majanduslikuks otstarbeks ja ei osuta teenust,juhtimiseks vaid üks kriteerium - 15 aastat vanust.Ka eesti vetes.
- EU sisevetel liikumine on muuseas ka väikelaevadele palju rangemalt reglementeeritud kui navigatsioon merel
Erinevalt meist antakse seal rahvale mereharidust(kusjuures odavamalt) aga mitte ei nõuta riiklikke tunnistusi foto ja pitsatiga
P.s
Autode teema Soomes on iseasi - kusjuures soomlaste kahjuks.Teema on pikk ja kuigi valdan seda enda arvates küllaltki hästi - ei hakka siia seda toppima


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 05 Juun 2010 07:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5865
Asukoht: Saaremaa
Samas ma usun, et näiteks kui lähed Eesti lipu all oleva 12+ meetrise paadiga Rootsi või rendid sealt sellise oma puhkuse ajaks, siis se meie VL tunnistus pädeb ka seal täielikult. Rootslased aga peavad 12alates juba üsna kõvad paberid tegema. Millegipärast arvan, et kui Rootsi saab elukohaks, siis enam meie paber ei päde ja tulebki kohalikele seadustele alluda.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 09 Juun 2010 09:36 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 27 Juun 2006 14:46
Postitusi: 478
Asukoht: Pärnu
RTP tunnistus jätkuvalt kehtiv ja rõõm tõdeda, et minu oma näeb samasugune välja kui määruses näidis.

See ongi just see mida ilmselt smboards mõtles. Kahjuks praegu vist taotleda pole võimalik. Nagu paljuski muus on Eestis lihtsad asjad keeruliseks tehtud ning vajalikud asjad lihtsustatud.
Tsiteeri:

Tsiteerin::
Väljaandja : Vabariigi Valitsus
Akti või dokumendi liik : määrus
Teksti liik : terviktekst
Redaktsiooni jõustumise kpv. : 19.01.2009
Redaktsiooni kehtivuse lõpp : Hetkel kehtiv


Laevapere liikmete koolitus- ja kvalifikatsiooninõuded, diplomeerimise kord ning diplomite ja kutsetunnistuste vormid 1
Vastu võetud Vabariigi Valitsuse 30. oktoobri 2003. a määrusega nr 273 ( RT I 2003, 70, 470), jõustunud 17.11.2003
Muudetud järgmiste määrustega (kuupäev, number, avaldamine Riigi Teatajas, jõustumise aeg):
16.12.2004 nr 360 ( RT I 2004, 86, 590) 24.12.2004
Määrus kehtestatakse « Meresõiduohutuse seaduse» (RT I 2002, 1, 1; 61, 375; 63, 387) § 20 lõike 1 alusel ja kooskõlas « Meremeeste väljaõppe, diplomeerimise ja vahiteenistuse aluste rahvusvahelise konventsiooniga, 1978» (RT II 1995, 28, 126; 1996, 8, 27) ning «Rahvusvahelise konventsiooniga inimelude ohutusest merel» ja selle konventsiooni 1978. aasta protokolliga (RT II 2001, 22, 117).

§74. Enne käesoleva määruse jõustumist väljastatud tunnistuste kehtivus
(1) Vabariigi Valitsuse 9. detsembri 1993. a määrusega nr 389 «Meresõidudiplomite ja -kutsetunnistuste kohta» (RT I 1994, 5, 51; 1996, 25, 520; 1997, 60, 998; 1998, 67, 1077) kinnitatud «Meresõidudiplomite ja -kutsetunnistuste määrustiku» alusel väljastatud ning lõikes 2 nimetamata diplomid ja tunnistused kuuluvad ümbervahetamisele käesoleva määruse nõuetele vastavate diplomite ja tunnistuste vastu §-s 56 sätestatud korras.
(2) Kohalikus rannasõidus jäävad ilma kinnitusleheta kehtima Vabariigi Valitsuse 9. detsembri 1993. a määrusega nr 389 «Meresõidudiplomite ja -kutsetunnistuste kohta» kinnitatud «Meresõidudiplomite ja -kutsetunnistuste määrustiku» alusel väljastatud järgmised tunnistused:

3) piirangutega raadiotelefonisti tunnistus (lühendatult RTP);


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 53 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group