Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 17 Nov 2008 10:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
GRT peaks käibelt maas olev suurus olema. See asendati GT-ga 1994 aastal.
Enne seda eksisteerisid mõlemad. Põhjus umbes sama nagu lennunduses tuntud tõsielul põhineval poolanektoodil: Keset ookeani küsib kapten, miks kütus otsa sai. Mehhaanik vastab et sai ju pandud 1000 liitrit nagu kaptenihärra soovis. Ja selgub tõde, et tuhat küll, aga mitte liitrit vaid gallonit.

GRT
GT

Ja see aparaat on 20GT 12meetrise kere puhul.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 17 Nov 2008 13:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
taku kirjutas:
Väidetavalt käib siin siis asi astmete järgi, esimene aste 5GT peale viit aastat või 5000 meremiili saad järgmise eksami teha kuni 15GT jne... uskumatult keeruline, kohati ma olen eesti lubadega täitsa rahul :) .


Et siis 40+ jalaste asjadega tohivad sõita ainult hallipäised taadid :lol:
Kogu see postsovieetlik ala on ikka tulge-eile-meile oma regulatsioonidega. Meie lubade eest peab, tõsi-mis-tõsi, paljuski aitäh ütlema Siilatsile. Meeldib siis või mitte. Ja minu arust on meil praegu väga hea kord.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 17 Nov 2008 18:47 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1822
Asukoht: Tallinn
Tegelikult on inglaste ütelus (see võib olla ka legend) järgmine: Sinu aluse pikkus peab olema nii mitu jalga, palju sul vanust on! :lol:
Selles vist oleks nagu terake tõtt?
Tuletaks meelde, et kõik post... reeglid olid maha kopeeritud juba Peeter I ajast kõvadelt mereriikidelt nagu Inglismaa, Holland ja Hispaania, kus need on kaasajani käibel! (Vt. kasvõi RYA sertifikatsioon). Et meil tehti nendes asjus "perestroika", las see jääb nende tegijate hingele! Kas see oli lõppkokkuvõttes ka kasulik, eks selle toob välja tulevik!

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 18 Nov 2008 09:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
Kas see RYA värk ei ole nõutav siis kui tahad jahil tööd teha. Rentijad vist soovivad kah midagi. Aga oma paat ja ise sõidan teema ei tohiks nii väga reguleeritud asi olla? Kes teab sellel teemal kuidas maailmas asjad on?

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 18 Nov 2008 15:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 13:25
Postitusi: 275
Asukoht: maailma äärel vastu ookeani
1000 gallonit on nii suur varu, et peaks kindlasti kohale jõudma :oops:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 18 Nov 2008 15:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
Seal loos oli nii, et galloneid telliti aga liitreid anti. Õnnetuseks on lool ka tõepõhi all.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 18 Nov 2008 19:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 16 Dets 2006 13:06
Postitusi: 192
Asukoht: Hüüru
Selles lennuki loos oli veel selline lugu, et lennuki kütusetaseme näidik oli katki, mootorite poolt ärapõletatud kütusemõõdik, aga töötas mille peale kapten otsustas startida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 18 Nov 2008 22:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 17 Nov 2003 18:52
Postitusi: 229
Mark kirjutas:
Kas see RYA värk ei ole nõutav siis kui tahad jahil tööd teha. Rentijad vist soovivad kah midagi. Aga oma paat ja ise sõidan teema ei tohiks nii väga reguleeritud asi olla? Kes teab sellel teemal kuidas maailmas asjad on?

Suurbritannias ei nõuta erapurjetajatelt mingeid pabereid, RYA omad on vabatahtlikud. Laeval töötamiseks peab paber olema.
Enamik jahiomanikke pidavat siiski kursustel käima.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 19 Nov 2008 01:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2550
Asukoht: Tallinn
sebija kirjutas:
Enamik jahiomanikke pidavat siiski kursustel käima.


Kindlustusmakses, mis on seal kohustuslik, on suur vahe!

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 21 Nov 2008 00:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 10 Nov 2003 14:39
Postitusi: 1416
Asukoht: Tallinn
Märt kirjutas:
Selles lennuki loos oli veel selline lugu, et lennuki kütusetaseme näidik oli katki, mootorite poolt ärapõletatud kütusemõõdik, aga töötas mille peale kapten otsustas startida.


Kumb see siis oli - laev või lennuk? :?:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 21 Nov 2008 08:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
Lennuk oli. See juhtum oli tõukeks, et igasugu ühikud peavad olema üle maailma ühtlustatud ja selgelt ning üheselt arusaadavad ja mõistetavad. GT ja GRT ühildamine ei oma nii drastilist tausta, aga on samuti segaduste vältimiseks tehtud samm. Mul on ka mere poolelt selle kohta hea lugu kuidas me "paati" vette tõstma läksime ja suurushinnangute vääritimõistmine ning rahaahnus viisid selleni, et ujuvkraana omanik lõi järgmisel hommikul kodus kohvilauas ajalehe lahti ning esikaanel oli suur foto kuidas tema kraana teeb tööd mida ta mitte ei oleks pidanud sel hetkel seal kohas tegema :lol: Oma õigustuseks pean ütlema, et minu teada haltuurat ei tehtud, aga kraanameeskond oli ilmselt teisiti arvanud. Nad lihtsalt teadsid, et üks paat tuleb vette tõsta ja vaesekestel polnud õrna aimugi, et kai peale laekub ülegabariidiline veos politsei jms vilkuritega eskordi saatel ning ajakirjanike välklampide sähvimise valguses peab siis tõstet tegema hakkama ning kogu sündmus ületab vabariikliku uudistekünnise... :twisted: Nad olid asjast aru saanud, et mingi paat tuleb vette panna ja ilmselt ei vaevanud pead miks just mingi jube mölakat ujuvkraanat selleks kasutada soovitakse. Tasu ilmselt siis plaaniti omale jätta.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 21 Nov 2008 19:34 
Eemal

Liitunud: Reede, 05 Dets 2003 21:59
Postitusi: 1440
Asukoht: Haapsalu
Mark,see oli vist 019 :lol:

_________________
Paadikuur OÜ,53316319


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 21 Nov 2008 21:10 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1822
Asukoht: Tallinn
Eksid Cat! Sinu vana kallis 019 sai esimest korda vette tõstetud Bekkeri sadamas talvel praami pealt sadamakraanaga ja minu hellal käel Piirivalve Süsta sadamasse viidud (sõidetud), sest meri oli kangesti "Karvane"! Mis 019-ga Saaremaal edasi juhtus, kui laudu ja toole sisse pandi ei tea! Nüüd "purjetab" edukalt Võrtsjärvel ja Peipsil ja oli ka oma suuremat nooremat venda mõõtekatamaraani Mustvee sadamas vastu võtmas, kui see sai Kunda sadamast treileriga sinna viidud!

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 22 Nov 2008 19:47 
Eemal

Liitunud: Reede, 05 Dets 2003 21:59
Postitusi: 1440
Asukoht: Haapsalu
Kalle,minu laev oli EVA319 ja see mida Mark tõstis oli EVA019 ja tehtud Tornimäel.Laevakontrolli laevuke.Ja see kus minu alus sõidab tean väga hästi,ise saatsin selle Hundipealt teele.

_________________
Paadikuur OÜ,53316319


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 22 Nov 2008 21:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
Oli jah sesamune EVA019. Kusjuures sai telefonitsi enne korduvalt ära seletatud, et 16,3m pikk ja pea 5m lai ning kaalub pea 18 tonni. Ja et kohe täiesti kindlasti ei ole võimalik althõlma ja sularahas mitte sentigi anda. :) Sõsarlaeva EVA321 lasime vette juba Orissaare slipilt. Aga 319 vibutasime kohaliku kraana otsas edasi-tagasi Orissaare kai peal. Mingi aretus oli seal mõõdistustehnikaga ka lisaks sisutusele.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group