Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 48 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 19 Dets 2008 20:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 18 Jaan 2007 22:56
Postitusi: 479
Asukoht: Pärnu
Kalle Kuus kirjutas:
Jahklubide liidule tuleb anda VA poolt tagasi võimalus väljastada purjetamisega seoses olevaid rahvusvahelisi sertifikaate! Need sertifikaadid on vabatahtlikud: kes soovib, et teda aksepteeritakse rahvusvahelises purjetamise maailmas, muretsevad selle endale, teistel pole selleks sundust!


Jahtklubide liit on sportlaste ühendus. Seega tegelegu spordiürituste organiseerimisega, aga mitte laevajuhi lubadega.
Siin haiseb, selle järgi, et JK liit otsib uut rahateenimis võimalust. Sealt ka see halamine ja nutulaul, et rahvusvahelisi sertifikaate vaja. Kellegil lihtsalt jälle vaja monopol enda kätte saada, nagu oli purjenumbrite müümisega. Kus tegelikult müüakse õhku ja tegeletakse röövimise ja väljapressimisega.

_________________
Me kinnitame, et tõe teatud aspektid on teispool mõistust ega saa olla mõistusest mõõdetud.
(A.Norak)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 19 Dets 2008 21:14 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1822
Asukoht: Tallinn
Papah! Mina ei ole Jahtklubide liidu funktsionär! Ja mina ei pea ka halama ja nutma rahvusvaheliste sertide pärast! Mul on neid piisavalt alles 1900-odavast, iga võimu ajast! Nagu viimati, Kreekas, tõestada, oma kvalifikatsiooni! Monopol on hetkel VA käes ja näed, mis asjast saanud on, kõik on pandud ühte patta! Kui soovid aga välismaal töötada kiprina, või rentida jahti, tahetakse täpselt näha, mis mees Sa oled. Kahjuks VA poolt praegu välja antud väikelaevajuhi paberitega on minul olnud suuri sekeldusi - järelikult need pole rahvusvahelisel tasemel! Paljalt nende paberitega, oleks mul tulnud palgata kipper (lipukapten!) peale! Mind päästis just Eesti Jahklubide Liidu poolt välja antud Yachtmaster`s certificate nr.090 välja antud 18. mail 1992.a. kus on capacity`ks näidatud 80 BRT without restrictions as to navigation time and area (korralikud sinised kaaned)!
Ja lokku löön ma seepärast, et asi peab meil paika saama, et saaksime välismaal rinna ette lüüa ja öelda, et oleme mereriigist Eesti!

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 19 Dets 2008 21:26 
Eemal

Liitunud: Reede, 05 Dets 2003 21:59
Postitusi: 1440
Asukoht: Haapsalu
Kalle,kas sul on need koralikud sinised kaaned veel.Ma andsin lolli peaga ära ja vastu anti kiletatud papitükk.Lume tänaval veel vahetasin.

_________________
Paadikuur OÜ,53316319


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 19 Dets 2008 21:38 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1822
Asukoht: Tallinn
Cat! Mul on alles ka 1979.a. välja antud Tallinna Mere-Kaubasadama poolt
kapten-mehaaniku tunnistus peale olümpiaeelseid kursuseid Karu kooli juures Sadamakapten Eduard Hundi allkirjaga ja need pruunid kaaned päästsid mu (presspitsatid ja puha),
Alicantes 3 aastat tagasi! Ka yachtmaster Vetušev kiitis neid pruune, ka temal läks neid Hispaanias vaja!
Imeline on see maailm!

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 19 Dets 2008 21:56 
Eemal

Liitunud: Reede, 05 Dets 2003 21:59
Postitusi: 1440
Asukoht: Haapsalu
Mul olid jah EJL vapiga sinised jahtkapteni kaaned.Ilusad olid ja ausaltõelda silm puhkas peal kui näppu võtsid.Mis teha ,"pahtlilabida ajastu "vastu ei saa.

_________________
Paadikuur OÜ,53316319


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: ARK-i arhiiv
PostitusPostitatud: Reede, 19 Dets 2008 22:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 07 Jaan 2004 17:13
Postitusi: 603
Asukoht: rannavesi
cat kirjutas:
Kalle,kas sul on need koralikud sinised kaaned veel.Ma andsin lolli peaga ära ja vastu anti kiletatud papitükk.Lume tänaval veel vahetasin.


tegelt saaks need dokustaadid arhiivist kätte, ARK nt väitis, et hoiab viis aastat, seega VA-sse või ARK-i tuleb saata kiri, et soovid algdokustaati tagasi isikliku arhiivi jaoks ja peaks saama?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 20 Dets 2008 12:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
JKL saab ju taodelda RYA vms organisatsiooni käest õigusi. See on pealehakkamise asi ja VA ega ministeerium ei mängi siin tegelikult rolli. Inuke asi võib olla, et EV ei aksepteeri seda paberit,mujal aga küll. Samas on õppekava RYAl ja Eesti mereharidusasutustel üsna täpselt sama ja nende koosseisu määravad tegelikult ära igasugu rahvusvahelised konventsioonid. Ka meie plastikust väikelaevajuhi tunnistus on osa sellest. Kui kursus hõlmaks ka esmaabi, tulekahju, pääste- jms treeninguid, siis saaks sinna lisada mõned viited normidele peale kanda ja "pahtlilabidas" oleks pikema jututa tunnustatud dokument üleilmselt. Ilmselt on puuduv sümbol hetkel lühend STCW ( http://www.stcw.org/ ). Samadele normidele viitavad ka RYA ja teised. Samade normide järgi askeldavad ka EMA, Revali Merekool, jt.
Iseenesest ei tohiks üle 24m mootorjahi juhtimisel olla vähimatki probleemi inimesel, kes on profesionaalse meremehe paberitega. RYA professional ei ole midagi muud kui merekool. RYA professional paberitega peaks saama ka tankeri peale tööle kui suurus klapib ja läbid ka need lisakursused mis tankeritel nõutud aga jahil mitte. Laev on laev, vahet pole kas ta on siledaks pahteldatud või lihtsalt konteinerivärviga üle värvitud. Probleem tekib siis kui paberid ja laeva suurus ei klapi. Ma sain peale RYA kodulehe uurimist ja sellele oma pealiskaudsete teadmiste ( merenduse diplomite vallast) lisamist asjast nii aru.


Muide, viide normidele on peal 50/750 Kipper-mehhaaniku serdil ja kes ROC läbi tegi, leiab selle viite ka oma ROC GMDSS serdi pildiga küljelt. Need mõlemad serdid on tunnustatud rahvusvaheliselt. Väikelaeva juhi tunnistusel aga viide puudub ja see võibki olla probleem miks ta kohati tunnustust ei leia.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 20 Dets 2008 15:54 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 25 Juun 2008 19:36
Postitusi: 29
Enne kui lokku lööma hakata võiks end kurssi viia Eestis kasutuseloleva väikelaevajuhi väljaõppe programmida ja kui seal tundub olulisi puudusi olevat võib iga endast lugupidav kodanik ka ettepanekuid teha. Milline peaks olema siis see õige dokustaat millega "Kreekas hätta ei jää" ja kes peaks selle väljastamist kontrollima?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 20 Dets 2008 19:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
Ei jää selle meie "pahtlilabidaga" Vahemerel hätta midagi. Ega siis muidu selle alusel seal inimesed tööd ei teeks ;) Kusjuures kõrvuti igasugu RYA paberitega tegelastega. See näitab, et meie väikelaeva juhi tunnistus on tegelikult välismaal rohkemgi hinnatud kui kodumaal.

Kui otsingusse toksida sailboat rental või charter vms, saab neid rentijate kodulehti terve pinu. Paljudel on kohe ka leping seal olemas. Domineerivad on kaks varianti : a) annad lihtsalt allkirja, et oskad küll purjetada ja kogu lugu; b) ole nii kõvade paberitega kui tahad, esimestel kordadel tuleb rentija esindaja kaasa ja teeb vähemalt mõnetunnise sõidu ning hindab su oskused ise ära ükskõikmis paberitega sa ka ei vehiks. Jääb rahule, saad paadi. Ei jää rahule, saad kah paadi aga kallima hinnaga ja kohustuslikult kaasa surutud kapteniga.
Võimalikud on igasugu muud juhtumid ka, aga need on siis rentija personaalsed kartused-kõhklused. Hullemal juhul pead lihtsalt kõrvaltmajast ja teisest firmast paadi võtma.

Nii tuleb asi välja kodulehtedelt, kas ta tegelikult kah nii on, selle kohta puudvad mul igasugused kogemused.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 20 Dets 2008 20:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 17 Nov 2003 18:52
Postitusi: 229
MIda kirjutatakse RYA veebis selle meie väikelaevajuhi tunnistuse (ICC) kohta:

http://www.rya.org.uk/KnowledgeBase/boa ... s/ICC.aspx


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 21 Dets 2008 15:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
Ehk siis maakeeli meie paber näitab kompetentsi ja need muud RYA paberid kvalifikatsiooni. Amatööri paberid vs profipaberid.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 22 Dets 2008 08:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 26 Mär 2005 19:59
Postitusi: 298
Asukoht: 58.17,056N 26.9,986E
Saan aru,et mult võeti ära Kipperi kvalifikatsioon ja anti vastu väikelaevajuhi kompetents :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 22 Dets 2008 09:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 15 Mai 2004 12:50
Postitusi: 706
Asukoht: Viljandi
Rops kirjutas:
Saan aru,et mult võeti ära Kipperi kvalifikatsioon ja anti vastu väikelaevajuhi kompetents :roll:

:D :D :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 22 Dets 2008 09:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5901
Asukoht: Saaremaa
Kui kvalifikatsioonipaberite järgi on vajadus ja nõudlus, siis tuleks eelkõige huvigrupil endal sellega ka tegeleda. Kindlasti ei tohiks kannatada saada seejuures praegune süsteem. Minu arust on see praegune väga hea : ilma igasuguste teadmisteta merele ei pääse ja samas ei ole asi ka üle võlli aetud. Igasugused sellised ilmingud nagu siin kuskil sai arutaud mingit Bulgaaria (?) varianti a'la nii mitu miili 20jalasega, siis niimitu miili 30 jalasega jne on BS. Minu esimene meresõit oli 26 jalase kaatriga ja olude sunnil ihuüksi. Soomes ja ilma mingite paberiteta. Sain hakkama küll. Kuna edasine elu on ka kõik 30....60 jalaste veesõidukite seas kulgenud, siis ongi nii, et mingi 20...30 jalase paadi ohjeldamine on minu jaoks oluliselt närvesöövam ja keerulisem kui suure paadi juhtimine ja sildamine. Samuti ei suuda ma aru saada, kuidas on võimalik väita, et roolipinn on parem kui rooliratas :roll: jne. Nagu näete, ei ole mõtet dogmades kinni olla. ELu areneb ja inimesed koos sellega. Rohkem vabadust ja regulatsioone ainult nii palju kui on hädavajalik. Mitte kriipsugi rohkem. Igasugune üleregulatsioon tuleb asjadele alati ainult kahjuks.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 22 Dets 2008 09:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 15 Mai 2004 12:50
Postitusi: 706
Asukoht: Viljandi
Olen põhimõtteliselt Markiga nõus. Olemasoleval süsteemil on oma lihtsuse hea külg. Kuid võiks olla võimalus nendele, kes peavad vajalikuks ja soovivad saada tunnistust, mis täpsemalt vastab teadmistele ja oskustele.

Edit: Inimlik on see, et inimene soovib näidata ka teistele, mis ta oma vaevaga saavutanud on. Nagu ma aru olen saanud, siis millegipärast on EJL poolt väljastatud dokumentide omanikud nende üle uhkemad, kui väikelaevajuhi tunnistuse üle.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 48 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group