Kipper.ee
https://foorum.kipper.ee/

Jahi vöi mootorpaadi kinnitamine kai äärde. Vol.1
https://foorum.kipper.ee/viewtopic.php?f=5&t=4347
2. leht 3-st

Autor:  AndresR [ Kolmapäev, 07 Okt 2009 10:15 ]
Teema pealkiri: 

smboards kirjutas:
Ma olen vaadanud rõngas olevate karabiinide sisekülge, ma arvan, et varsti võiks kindluse mõttes ka karabiine vahetada, ma ei kujuta ette, mida see rõngas otse pandud otsaga teeks.

Just sellepärast peabki otsa rõngasse panema nö. kinnijooksva sõlmega. Siis ei saa rõnga peal liikuda ja nühkida.
Karabiinid on küll toredad asjad aga nt. pollarite puhul pole nendega miskit peale hakata.

Autor:  Kalle Kuus [ Esmaspäev, 26 Juul 2010 22:25 ]
Teema pealkiri:  Hööveldatud laud Swani vööritekil.

Pilt
Küsimus: milleks seda hööveldatud lauda kasutatakse? :lol:

Autor:  peebuste [ Esmaspäev, 26 Juul 2010 22:50 ]
Teema pealkiri: 

Võiks ju arvata, et riputatakse betoonseina (lüüs vms) ja vendrite vahele, aga selle paadi jaoks näib lühike. Olen näinud säärast ka reelingusse kinnitatuna, sel olid veel miskid mõõdud peale kantud. Sõnaga, ei tea :(

Autor:  AndresA [ Esmaspäev, 26 Juul 2010 22:52 ]
Teema pealkiri: 

sekundeerin peebustele - suurte aluste kaide juures parkimiseks. Kere on volüümikas, piisab lühikesest latist kõige laiemas punktis.

Autor:  majakavaht [ Esmaspäev, 26 Juul 2010 23:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Hööveldatud laud Swani vööritekil.

Kalle Kuus kirjutas:
Küsimus: milleks seda hööveldatud lauda kasutatakse? :lol:


Hööveldatud laud ei libise, äkki omanik kasutab seda hoopiski laevatrapina?

Autor:  Kalle Kuus [ Teisipäev, 27 Juul 2010 06:19 ]
Teema pealkiri: 

Peebustel esimesena ära arvatud!
Lauda kasutatakse selleks , et vendreid ära ei määriks ja lõhuks!
Swan on suhteliselt kumera poordiga, seepärast piisab nii lühikesest lauast.
Swani kinnituse eripäraks on, et tuleb kere fikseerida ka miidlist üks ots vööri poole, teine ahtri poole!
Vot nii! :D !

Autor:  madis16 [ Teisipäev, 27 Juul 2010 09:06 ]
Teema pealkiri: 

Me Peeuga Visbys just arutasime seda laua küsimust. Osadel jahtidel tunuds ta liiga põhjalikult reelingus kinni, et seda vendrite pea lkasutada. Osadel olid jälle liiga kauniks nikerdatud. Muidu Göttal olid pea kõigil targematel lauad vendrite peal, et ei hõõruks vastu kivi kui vesi tõuseb/langeb.

Autor:  Einz [ Teisipäev, 09 Okt 2018 13:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Jahi vöi mootorpaadi kinnitamine kai äärde. Vol.1

Tere

Kuna teema on alati aktuaalne, aga juuresolevat pildimaterjali pole võimalik avada, siis kas postitajal oleks võimalik pildimaterjal uuesti laadida.

Tänud

Autor:  panter [ Kolmapäev, 10 Okt 2018 17:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Jahi vöi mootorpaadi kinnitamine kai äärde. Vol.1

Ilma kommentaarideta - Hea külastaja!
Sulgesime Delfi Pilt teenuse 02.10.2018.

Autor:  Kipper [ Kolmapäev, 10 Okt 2018 17:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Jahi vöi mootorpaadi kinnitamine kai äärde. Vol.1

panter kirjutas:
Ilma kommentaarideta - Hea külastaja!
Sulgesime Delfi Pilt teenuse 02.10.2018.

Kalle pildid on päästetud. Tegeleme linkide taastamisega püsivamast albumiteenusest.

Autor:  Kalle Kuus [ Kolmapäev, 10 Okt 2018 18:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Jahi vöi mootorpaadi kinnitamine kai äärde. Vol.1

Ahoi!
Just nii see ongi! Pilt 24.ee ei hoiatanud sedagi... :twisted: !
Nii, et mul on siis piltide osas juba 2 Black Out'i :evil: !
Õnneks on kõik delfis olnud pildid õnnelikult uue pesa leidnud!
Nüüd on vaja vaid need uuesti Üles panna :wink: ...
Ikka päikest kõigile!

Autor:  Kalle Kuus [ Kolmapäev, 14 Nov 2018 21:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Jahi vöi mootorpaadi kinnitamine kai äärde. Vol.1

...võttis natuke aega selle uue "pildiralli" käima saamisega... :lol: !
...Siin siis Einz'i soovil pildid koos uute kommentaaridega...
1.
Pilt
Kai koos aisaga: kõva tuul piki alust!
a. kõige tähtsam kinnitusots on nr.1. (punane): see tuleb tuua pikalt (pikk ots on teatval määral amortisaator ja ei lähe nii ruttu katki, kui lühikesed otsad!) aisa noka pollarist, parema poordi ahtri knaapi! Soovitaks see kinnitada peale parema poordi ahtriknaapi üle kokpiti ka vasakusse ahtriknaapi,
olen näinud juhtumeid, kus ots on ainult paremasse ahtriknaapi kinnitatuna lahti tulnud... Kui on vaja
tormiga natuke otsa nr.1 vintsiga peale tõmmata, et ahtrit kaist kaugemale saada, on vaja seda teha just vasema poordi vintsiga libistades otsa ümber parema ahtriknaabi...
b. tähtsuselt järgmised on otsad nr.2. (ahtriknaapidest kaile).
c. Pikkadel alustel on soovitav igaks juhuks miidli knaabist, vedada ots nr.3. aisa pollarisse...
d. Vöörist tuleb paremast poordist, kindlasti tuua ots nr.4. aisa pollari külge...
e. Vööriosa tasakaalustamiseks tuleb vasakust poordist tuua ots nr.5. kaile...
f. Eriti kõva ilmaga tuleks eriti ujuvkaide ääres seismise puhul viia jullaga välja ankur, ots või kett nr.6. (seda operatsiooni muidugi kooskõlastades sadamakapteniga!)...
Järgneb... :lol: !

Autor:  Mark [ Neljapäev, 15 Nov 2018 08:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Jahi vöi mootorpaadi kinnitamine kai äärde. Vol.1

Tegelikult tahaks enamuse sadamakaide valmistajate kapsaaia kive täis loopida. Väga harva on näha, et aisa küljes on ka keskel üks otste kinnituskoht kust/kuhu saab springid tõmmata ja paadi pikisuunalise liikumise ära takistada. Eriti just sedapidi liikumise mis paadi kai vööri või ahtriga, olenevalt mida pidi pargitud, vastu kaid toob.

Autor:  Kalle Kuus [ Neljapäev, 15 Nov 2018 10:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Jahi vöi mootorpaadi kinnitamine kai äärde. Vol.1

2.
Pilt
Külgkinnitus
NB! Kui alusel jääb pealetuule osaks vöör, või ahter, tuleks panna tormiga lisaotsad (näiteks pealetuule ahtri puhul lisaots tuua veel lisaks vasaku poordi ahtriknaabist kaile!)
NB! Kordan ka selle pildi puhul: mida pikemate otstega saab kinnitada alust kai külge, seda parem! Lühikesed otsad purunevad kiiremini!
Kui külgkinnituskail (ka lüüsides), on suurte raudlaevade mustad täiskummist vendrid, või on kai sein muidu kare...
Soovitaks aluse miidlis pandud vendrite ja kai vahele riputada eespool jutuks olnud höövaldatud prussist - lauast vendrikaitsed...
siia tuleb uus pilt! Vana foto on... :x !
https://www.youtube.com/watch?v=Q5OZ66IreNg
https://www.google.ee/search?q=fender+b ... BA#imgrc=_
Järgneb...

Autor:  TREG [ Neljapäev, 15 Nov 2018 19:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Jahi vöi mootorpaadi kinnitamine kai äärde. Vol.1

Mark kirjutas:
Tegelikult tahaks enamuse sadamakaide valmistajate kapsaaia kive täis loopida. Väga harva on näha, et aisa küljes on ka keskel üks otste kinnituskoht kust/kuhu saab springid tõmmata ja paadi pikisuunalise liikumise ära takistada. Eriti just sedapidi liikumise mis paadi kai vööri või ahtriga, olenevalt mida pidi pargitud, vastu kaid toob.



JUST...täpselt minu mõte (ja mure). Hea küll, (ujuv)kai enda küljes on tavaliselt veel koht kuhu ühtpidi liikumise ära saab takistada. Aga kai enda poole liikumise? Ahtri knaabist poolemeetrise otsaga aisa külge?? Või piki paadi külge/üle tekiehituse teisest otsast ära takistada...ja siis ta hõõrub seal mööda seda gelcoati mida sa järgmine kord poleerpastaga nühid...

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/