Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Okt 2004 18:04 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 05 Veebr 2004 18:05
Postitusi: 36
Tsiteeri:
5 miili kaldast Tallinna lahes oskamatule juhile on kaa ohtlik kui ta farvaatril jalgu jääb mingi või muu jama seal korraldab.

Sellest ma ju räägingi, et kui vaja veel harjutada, siis ei peaks seda tegema kalda lähedal ja teistel jalus.
Tsiteeri:
Seadusandja aga ei suuda kõike olulisi nünasse ette näha.

Kõige olulisem nüanss, mida seaduseandja peab ette nägema ja lubade väljastaja kontrollima, on terve mõistuse olemasolu ning võime vastutada oma tegude eest.
PS. Aga kui asi jõuab vastutamiseni, siis peaks ikka ainult "oma", mitte teiste tegude eest vastutama, et ei kukuks välja kollektiivne vastutus nagu Eestis tavaks: süütuid inimesi karistatakse valusalt selle eest, et keegi on kuriteoga hakkama saanud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 26 Okt 2004 22:14 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 15 Dets 2003 22:53
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn-Haapsalu-Tallinn
antagu mulle andeks, aga ma loen siit osadest postitustest välja teatava annuse kibestumist ja küünilisust. retoorilised väited, nagu oleks eesti merekultuur nüüd ohus, 15-aastane naga võtab 20 reisijat ja kihutab soome jnejne.

1. laevandust ja paadindust (ingl. k. boating või yachting) ei maksa segada laevandusega. see, milliseid veoseid veavad kaubandusliku meresõidu laevad ja milline vastutus lasub nende meeskondadel, ei ole võrreldav väikelaevade (oh milline ketserlik termin) ja nende kasutusega.

2. eesti merekultuur? ma ei tea täpselt, millest te räägite... eesti merekultuur on tänasel päeval kängitsetud üliväikesesse suletud ringkonda, kes on uute sisenejate suhtes ääretult umbusklikud ning üritavad huvilaevade laiemat levikut takistada

3. see kursuselt tulnud nolgi ja 20 reisija jutt on absurd: üle 12 reisija pardale võtvad alused on Meresõiduohutuse Seaduse kohaselt reisilaevad koos sellega kaasnevate nõuete ja kohustustega. kas ükski meie vanadest merekarudest, kes jahtidega lõbusõite tegemas käivad, ka tegelikult reisilaeva mõõdu välja annavad? kas nende kiprite (olgu nad käinud kasvõi viitel kursustel) väljaõpe on reisijate veoks vastav? veelgi enam: kas nende jahtide (nimesid nimetamata) varustus vastab nõuetele? enamikel neist pole korralikku päästeparvegi, muust SOLAS kolast rääkimata.

härrased, katsume mõelda pisut avatumalt ja näha puude taga metsa! suurema hulga inimeste lisandumine veele ei tähenda tingimata ohtu teie tervisele või varale. alar ütles õigesti, et kõik taandub tervele mõistusele või selle puudumisele. terve mõistusega tuleks võtta ka seaduseruumi ja kommete muutumist.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group