Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 15 Jaan 2004 22:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 17 Nov 2003 18:52
Postitusi: 229
Siin varustuse nõuete eelnõus on kirjas et päästevest peab olema varustatud tulega :shock:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: esimesed emotsioonid
PostitusPostitatud: Reede, 16 Jaan 2004 12:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 11 Nov 2003 18:15
Postitusi: 1302
Oh see ja teine ja tuline krt! :evil:

Lugesin neid eelviidatud eeln6usid…

tehnilise ylevaatuse raamatust:
kategooria B n6uded - kujutage endale ette veerandtonnist purjejahti, mis on tehtud v6imalikult kergeks spordi huvides – nagu nad meil Eestis on, enamasti B-kategoorias:

kust v6tta kambyys? veepaagid (kanistritest ei silpigi?); mootori k2ivitusaku ja mootoriruumi tulekustutussysteem? (p2ramootorile!); reoveetank? roolimaja aknaklaasipuhastaja (khm, pole ju roolimajagi?)

ma ehk ajan n2puga liiga rida, kuid seaduse koostajad v6iksid natuke m6elda - ja panna v6imalikud erisused eriklausli alla. muidu v6ib ylevaataja, kellele mu n2gu miskip2rast ei meeldi, n6uda minult roolimaja aknaklaasipuhastajat, kuna seadus seda ette n2eb. liiga palju on j2etud konkreetse isiku parema 2ratundmise otsustada. see ei saa olla seaduse m6te! seadus peab s2testama ka muud v6imalused.

nyyd n6utakse seadusega B - kategooria laevalt ka meresidevahendeid ja p22steparve. rannas6it ju ikkagi - mobiiltelefoni levialas - milleks? t2htsad onud on otsustanud, et - las ostavad (ja k2ivad kallitel kursustel VHF-operaatori luba taotlemas) eks purjetajatel pole ju raha kuhugi panna...?
p22steparve puhul – v6iks ju olla, et kui jahi kere on uppumatu, pole p22steparve vaja? N2iteks mini Transati jahtidel p22steparve ei ole, Prantsuse merep22stjad arvavad et positiivse ujuvusega kerest on piisavalt - ja need laevad v6istlevad ookeanil… ja B-kategooria jahid ju avamerele ei saa niikuinii by definition – milleks? Kellelgi m22rajaist on tihedad sidemed p22steparvemyyjatega?

loen siis edasi: n6uded v2ikelaeva varustusele:

esmalt peab laeval olema 4 punast langevarjuraketti ja 4 punast s2ratuld - ja siis veel t2iendavalt purjejahil 4 punast langevarjuraketti, 4 punast ja 4 valget s2ratuld ja 2 oranzhi suitsusignaali.

kokku siis 8 punast langevarjuraketti ja 8 punast ja 4 valget s2ratuld ja 2 suitsu... see k6lab juba nagu RUF ilutulestikud... :shock:

2 tulekustutit – no v6iks ju vahet teha p2ramootori ja statsionaarmootoriga laevade vahel? Isegi vene ajal tehti…

kuhu ma kinnitan purjejahil prozhektori ja miks kahest n6utavast veekindlast taskulambist ei piisa?

Need on nyyd esimesed m6tted, mis neid eeln6usid lugedes p2he tulid. Lootsin kyll salamisi, et uued tuuled puhuma hakkavad ja elu kergemaks l2heb, aga kus sa… harrastusmeres6itja on endiselt loll ja lypsilehm, kellelt k6ike p2hetulevat n6uda. :(


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: seadus
PostitusPostitatud: Reede, 16 Jaan 2004 13:00 
Eemal

Liitunud: Reede, 05 Dets 2003 21:59
Postitusi: 1440
Asukoht: Haapsalu
Mida sa tahad, kui seadusi teevad plekksepad ja piimamehed. Kahjuks tunnen sihukest aju vabadust ka oma ametis töödates. kangesti jääb selline mulje, et seadusi sellisel moel tehakse just kellegi tasku täitmiseks või on pea antud ainult soengu tegemiseks või mütsi kandmiseks.

Töötan ise laeval ja minult nõutakse pürotehnikast ainult: 3 punast ja 3 valget säratuld. vot nii. ei mingeid rakette ega tossukaid, ei mingeid tagavara tulesid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 16 Jaan 2004 13:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 10 Nov 2003 14:39
Postitusi: 1416
Asukoht: Tallinn
Milliseid nõudeid vahva madrus luges? Ei ole küll nõuete koostaja kuid mina saan aru nii, et roolimaja klaasipuhasti peab olema juhul kui roolimaja ise on olemas.

Mis aga kõikidesse paakidesse jne puutub siis see võib jah probleemiks osutuda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 16 Jaan 2004 13:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 11 Nov 2003 18:15
Postitusi: 1302
eks ma neid lugenud, millele Kipper eelnevalt viitas - vt. m6ned sissekanded ylespoole. sealt ma ei lugenud kyll v2lja, et roolimaja olemasolust keegi k6ssaks. olgu aga klaasipuhastaja olemas! klauslitena olid vaid sertifikaadin6ue ja t2iendav n6ue purjejahile. kingsepad j2lle mereseadusi tegemas, mis muud!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: esimesed emotsioonid
PostitusPostitatud: Reede, 16 Jaan 2004 13:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 08 Dets 2003 05:35
Postitusi: 748
Asukoht: Tallinn
vahva.madrus kirjutas:
tehnilise ylevaatuse raamatust:
kategooria B n6uded
kust v6tta kambyys? veepaagid (kanistritest ei silpigi?); mootori k2ivitusaku ja mootoriruumi tulekustutussysteem? (p2ramootorile!); reoveetank? roolimaja aknaklaasipuhastaja (khm, pole ju roolimajagi?)

ma ehk ajan n2puga liiga rida, kuid seaduse koostajad v6iksid natuke m6elda - ja panna v6imalikud erisused eriklausli alla. muidu v6ib ylevaataja, kellele mu n2gu miskip2rast ei meeldi, n6uda minult roolimaja aknaklaasipuhastajat, kuna seadus seda ette n2eb. liiga palju on j2etud konkreetse isiku parema 2ratundmise otsustada. see ei saa olla seaduse m6te! seadus peab s2testama ka muud v6imalused.
Kas sa kardad, et su nägu ei meeldi ülevaatajale? Määri moosi endale moka peale ja tee parem nägu ülevaatuseks siis. :D Ülevaatajad on kaa inimesed ja terve mõistus on siiani abiks olnud. Ei tea küll kuidas neid parandusettepanekuid menetlema peaks, meil on ju olemas ka 3 sektor Kaptenite Koja ja Eesti Jahtklubide Liidu näol, kelle sõna seadusloomes arvestataks kui nad ise aktiivsust välja näitaksid.

Jahtklubide liidu juhatuse liikmete nimekiri

vahva.madrus kirjutas:
nyyd n6utakse seadusega B - kategooria laevalt ka meresidevahendeid ja p22steparve. rannas6it ju ikkagi - mobiiltelefoni levialas - milleks? t2htsad onud on otsustanud, et - las ostavad (ja k2ivad kallitel kursustel VHF-operaatori luba taotlemas) eks purjetajatel pole ju raha kuhugi panna...?
Palju maksab raadioluba aastas, väikelaevale?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 16 Jaan 2004 14:46 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 17 Dets 2003 16:27
Postitusi: 77
Asukoht: Tallinn
Üks tähelepanek uue määruse eelnõust.
§ 2 lõige 1
Enne väikelaeva kasutamist kavandama teekonna.
See tähendab seda enne kui merele lähed teed eelneva kaarditöö. Paned kaardile jutid maha mida mööda hakkad sõitma, edasi § 6 lõige 8.
Merel olles kaardile kantud kursid, kohamääramised ja märkmed tuleb säilitada sõidu lõpuni, laevaõnnetuse korral juurdluse lõpuni.
Navigatsioonile ja kaarditööle tuleb kõvasti rõhku panna.
Kadunud on selline punkt, et sadamast väljudes ja sisenedes peab registreerima sadama raamatus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 16 Jaan 2004 23:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 17 Nov 2003 18:52
Postitusi: 229
Kutsun rahvast üles esitama piinlikke küsimusi nende eelnõude kohta MKM kodulehel. Ise tegin seda, aga ega enne 10 päev vastust loota pole. Vastama peavad nad aga kõigile küsimustele.
Küsida võiks ka seda mida ikkagi plaanitakse muuta ka seadustes, eriti et mis pabereid peab väikelaevajuht omama.

Kui ametnikel kulub aeg, mis nad jututubades veetsid, küsimustele vastamisele, siis ehk nad ka vahepeal ka liigutavad end.

Ühtlasi võiks teha ettepanekuid likvideerida Veeteede Amet.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 17 Jaan 2004 20:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 17 Nov 2003 18:52
Postitusi: 229
Natuke liialdasin muidugi selle Veeteede ameti likvideerimisega. Aga kui nende peamajas võiks küll kolmveerandi võrra vähem rahvast olla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 18 Jaan 2004 14:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 11 Nov 2003 18:15
Postitusi: 1302
Tiks, kas teekonna kavandamine peab ilmtingimata t2hendama kaardit@@d? olen enamasti uurinud kaarti kaldal, vajalikud teepunktid v2lja kirjutanud ning GPSi toksinud. yhtlasi kaldal teinud ka plaanid, kuidas navigeerida yhe v6i teise ilmastikumuutuse korral. aga kaardile ma kyll midagi ei kanna... minitonniku kajut ei ole just k6ige sobivam paik kaartidega sehkendamiseks, eriti kui natuke lainet ka on...
teisalt, ilusa ilmaga oma tavalises s6idurajoonis - mis kaartidega ma ikka sehkendama peaks?

ja veel - mis seadustesse puutub - siis minu naiivne arusaam seadusloomest ytleb, et seadus peab olema yheselt m6istetav ja arvestama reaalseid olusid. loetud eeln6ud kyll sellist muljet ei j2ta.

sebijaga ses m6ttes yht meelt, et kui huviline kodanik ametnikule keerulisi kysimusi ei esita, j22vadki need esitamata. usk jahtklubide liidu haldussuutlikkusse on juba ammu kadunud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 18 Jaan 2004 14:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 08 Dets 2003 05:35
Postitusi: 748
Asukoht: Tallinn
vahva.madrus kirjutas:
sebijaga ses m6ttes yht meelt, et kui huviline kodanik ametnikule keerulisi kysimusi ei esita, j22vadki need esitamata. usk jahtklubide liidu haldussuutlikkusse on juba ammu kadunud.

Aga teeme väikelaevnike MTÜ ja esitame oma parandused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 18 Jaan 2004 18:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 17 Nov 2003 18:52
Postitusi: 229
Eestis peaks seadused ja määrused olema üheselt mõistetavad keskharidusega inimesele, on minu teada kuskil seaduses kirjas.
Küsiks nüüd Atonenilt, kel ju ka keskharidus, et kas ta ikka saab aru millele alla kirjutab?
Ja veel enam, kas ta saab aru mis on tagajärjed? Kahjuks viimast küll seadusega ei nõuta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 18 Jaan 2004 18:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 11 Nov 2003 18:15
Postitusi: 1302
Potermann kirjutas:
Aga teeme väikelaevnike MTÜ ja esitame oma parandused.

seegi on juba olemas... EESTI VÄIKELAEVNIKE LIIT nimeks. vt: http://www.evl.ee/
aga tolku ei midagi... sealt v6id jetis6idu kohta lugeda, kui huvi on. surnult syndinud laps? Siilats oli vist seal m-k ministeeriumi t@@grupis ka, v2ikelaevnike esindajana... :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 18 Jaan 2004 19:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 08 Dets 2003 05:35
Postitusi: 748
Asukoht: Tallinn
vahva.madrus kirjutas:
Potermann kirjutas:
Aga teeme väikelaevnike MTÜ ja esitame oma parandused.

seegi on juba olemas... EESTI VÄIKELAEVNIKE LIIT nimeks. vt: http://www.evl.ee/
aga tolku ei midagi... sealt v6id jetis6idu kohta lugeda, kui huvi on. surnult syndinud laps? Siilats oli vist seal m-k ministeeriumi t@@grupis ka, v2ikelaevnike esindajana... :roll:
Kui tolku ei ole siis on mehed laisad või pole kuulnudki sedaduse muutmise kavadest.

Mittetulundusühingu esialgse nimega EESTI VÄIKELAEVNIKE LIIT liikmete nimekiri


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: esimesed emotsioonid
PostitusPostitatud: Pühapäev, 18 Jaan 2004 23:23 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 11 Nov 2003 11:45
Postitusi: 465
vahva.madrus kirjutas:
tehnilise ylevaatuse raamatust:
kategooria B n6uded - kujutage endale ette veerandtonnist purjejahti, mis on tehtud v6imalikult kergeks spordi huvides – nagu nad meil Eestis on, enamasti B-kategoorias:
---
nyyd n6utakse seadusega B - kategooria laevalt ka meresidevahendeid ja p22steparve. rannas6it ju ikkagi - mobiiltelefoni levialas - milleks? t2htsad onud on otsustanud, et - las ostavad (ja k2ivad kallitel kursustel VHF-operaatori luba taotlemas) eks purjetajatel pole ju raha kuhugi panna...?
p22steparve puhul – v6iks ju olla, et kui jahi kere on uppumatu, pole p22steparve vaja? N2iteks mini Transati jahtidel p22steparve ei ole, Prantsuse merep22stjad arvavad et positiivse ujuvusega kerest on piisavalt - ja need laevad v6istlevad ookeanil… ja B-kategooria jahid ju avamerele ei saa niikuinii by definition – milleks? Kellelgi m22rajaist on tihedad sidemed p22steparvemyyjatega?

Ilmselt oled vähe valesti aru saanud.
Nüüdne B- kategooria on endine A-2 ja minu meelest kehtisid sellele päästeparve jne. nõuded ka enne. Ja need jahid mis vastasid enne B-1 või 2 kategooriale, on nüüd lihtsalt C. Ja ka ülevaatusnõuded on enam-vähem samad.

_________________
http://www.sailing.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group