Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: ?!?!
PostitusPostitatud: Teisipäev, 20 Jaan 2004 20:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 17 Nov 2003 18:52
Postitusi: 229
Anonymous kirjutas:
cat kirjutas:
Seadust keeruta kuda tahad.Minu meelest on miilidega piirang igati jama.Kurat antakse 20 maili,tahad soomlasele külla minna,aga vahepeale jääb kolm-neli miili tühja vett.siis võiks nagu jälle edasi sõita
Kui omal kukla vahel midagi pole või ennast ka sadamas ära uputada.

Ja meie seaduste järgi jääks pool kui mitte rohkem põhja ja muude naabrite aluseid Eesti riiki aresti.Paat käru peale ja aidaa kodu poole aga,mitte vett mööda.


Infoks veel niipalju, et Soome sõiduks ei ole vaja B kategooriat, samuti piisab täiesti 20 miilisest sõidupiirkonnast selleks, et vabalt väinameres ringi seilata.


Kas siis C kategooriaga saab Soome? Kus kohast selle veel välja loeb?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 20 Jaan 2004 21:33 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 17 Dets 2003 16:27
Postitusi: 77
Asukoht: Tallinn
Kui sõita Piritalt Helsingi on see vahemaa 45 miili.
Pirita - Tallinna majakas - 15 miili
Tallinna majakas - Helsingi majakas - 15 miili
Helsingi majakas - Helsingi 15 miili
Kui kaldast kaugemale kui 20 miili ei või minna siis sõida Naissaare põhjatippu ja sealt Porkkalasse. Mul ei ole momendil kaarti käepärast aga vaevalt see vahe on 40 miili. Naissaare põhjamajaka otsast on Porkkala näha. Nii oletki Soomes, sealt edasi on nagu Soomlased ütlevad saaristo sõit.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Jaan 2004 12:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 11 Nov 2003 18:15
Postitusi: 1302
nuh, samamoodi on ju Muhu V2ina regatt ka rannas6it... aga mulle @eldi selge s6naga - B kategooria v6i lihvi pollarit!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ?!?!
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Jaan 2004 13:55 
sebija kirjutas:
Anonymous kirjutas:
cat kirjutas:
Seadust keeruta kuda tahad.Minu meelest on miilidega piirang igati jama.Kurat antakse 20 maili,tahad soomlasele külla minna,aga vahepeale jääb kolm-neli miili tühja vett.siis võiks nagu jälle edasi sõita
Kui omal kukla vahel midagi pole või ennast ka sadamas ära uputada.

Ja meie seaduste järgi jääks pool kui mitte rohkem põhja ja muude naabrite aluseid Eesti riiki aresti.Paat käru peale ja aidaa kodu poole aga,mitte vett mööda.


Infoks veel niipalju, et Soome sõiduks ei ole vaja B kategooriat, samuti piisab täiesti 20 miilisest sõidupiirkonnast selleks, et vabalt väinameres ringi seilata.


Kas siis C kategooriaga saab Soome? Kus kohast selle veel välja loeb?


Mina seda välja ei lugenudki kusagilt. Sellise vastuse andis mulle HR. Lass Veeteede ametist, kellega ma telefoni teel rääkisin.
Ühtlasi kummutas ta mitu muud eksiarvamust.


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Jaan 2004 14:05 
mis kuradi pärast peab telefonitsi ehk vastava ametmehega rääkides selgust taga ajama? SELGUS PEAB TULEMA SEADUSEPARAGRAHVIST, mitte telefoni- või nurgatagustest juttudest!


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Jaan 2004 15:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 08 Dets 2003 05:35
Postitusi: 748
Asukoht: Tallinn
Anonymous kirjutas:
mis kuradi pärast peab telefonitsi ehk vastava ametmehega rääkides selgust taga ajama? SELGUS PEAB TULEMA SEADUSEPARAGRAHVIST, mitte telefoni- või nurgatagustest juttudest!
Lähtuge ainult seadusest, kui seadus lubab 2 varianti, siis kasutage julgelt seda varianti mis teile sobib.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 22 Jaan 2004 07:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 17 Nov 2003 18:52
Postitusi: 229
Potermann kirjutas:
Anonymous kirjutas:
mis kuradi pärast peab telefonitsi ehk vastava ametmehega rääkides selgust taga ajama? SELGUS PEAB TULEMA SEADUSEPARAGRAHVIST, mitte telefoni- või nurgatagustest juttudest!
Lähtuge ainult seadusest, kui seadus lubab 2 varianti, siis kasutage julgelt seda varianti mis teile sobib.


Mina küll seni mingeid variante pole avastanud, C puhul on piirang 5 miili ja kõik. Ja selgitage nüüd mulle palun, mis nipiga ma siis üle lahe Helsingisse tohin sõita?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 22 Jaan 2004 10:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 10 Nov 2003 14:39
Postitusi: 1416
Asukoht: Tallinn
sebija kust sa need piirangud saad? millisest aktist?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 22 Jaan 2004 14:57 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 13 Nov 2003 15:32
Postitusi: 61
Asukoht: Eesti
Paun, selle sõidupiirkonnaga on nii, et kategooriad A, B, C ja D määrab kõigepealt ära väikelaeva ehitaja, kus kategooria näitab ära, millistel veekogudel mitmepallise tuule ja millise lainekõrgusega see alus sõita tohib https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=230785 paragrahv 3.

Meresõiduohutuse seadus delegeerib sõidupiirkonna määramise VA-le ehk siis ülevaatajale, kes lähtuvalt valmistajatehase määratud kategooriast annab sulle ka sõidupiirkonna miilides, mis on kirjas väikelaeva tehnilise ülevaatuse raamatus https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=231642

_________________
Merd ära narri! :|


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 22 Jaan 2004 17:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 10 Nov 2003 14:39
Postitusi: 1416
Asukoht: Tallinn
Nojah. Uue aluse puhul on tõesti nii, kuid mida peab tegema kasutatud paadi ostja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 22 Jaan 2004 18:44 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 13 Nov 2003 15:32
Postitusi: 61
Asukoht: Eesti
ka kasutatud paadil peaks olema valmistajatehase pass kaasas, kui eelmised omanikud seda ära pole kaotanud/visanud. Minu 20 aastat vana aluse passis oli lubatud sõidupiirkond kenasti kirjas, mis vastas kahjuks D-kategooria nõuetele. Sõnastus oli justkui väikelaeva tehnilise ülevaatuse raamatust maha viksitud. Tegelikult on vist asi teisipidi.

Kui valmistajatehase passi pole, siis kasutatkse analoogiat arvatavasti. Ülevaatajd on kõik staazikad mehed ja teavad siin regioonis levinud aluste piirkondi peast. Lääne laevadel on enamusel sõidupiirkond, lubatud mootorivõimsus, inimeste arv jms tähtis ingo kusagile parda või ahtri külge kinnitatud sildil olemas tavaliselt. Vastavate andmete täielikult puudumisel on muidugi ülevaataja suva, palju ta sulle miile määrab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 23 Jaan 2004 12:55 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 17 Dets 2003 16:27
Postitusi: 77
Asukoht: Tallinn
Lappasin vähe Murphy seadusi ja leidsin siit paar mõttetera neile seaduse tegijaile.
Inimesed, kes armastavad vorsti ja austavad seadust, ei peaks kunagi jälgima, kuidas kumbagi neist tehakse.
Uute seaduste vohamine toob kaasa uute möödahiilimisviiside vohamise.
Ja kui nad selle määruse lõpuks valmis saavad.
Te võite viia hobuse vee äärde, aga alles siis, kui te suudate ta selili ujuma panna, olete te midagi ära teinud.
Siit jääb ainult seaduse tegijaile jõudu soovida hobusega maadlemiseks, veel parem kui nad suudaks hobuse purjetama panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 23 Jaan 2004 12:57 
Tiks kirjutas:
Purjetajate huvisi peavad selles määruses kaitsma Arvet Tetsman, Jaak Unnuk ja Peeter Saraskin. Võtke nad ette.
Mis puutub septitankidesse, siis alates 2005. aastast on kõik Baltimere äärsed riigid seotud Helsinki konvektsiooniga, kus on ette pandud, et merre ei lasta mingei jäätmeid. Kõik tuleb ära anda kaldal. Sellega on aeg juba praegu arvestada aluste ehitamisel ja ümber ehitamisel. Kui ei ole võimalik ehitada septitanki, siis teine võimalus on nn. keemiline WC. Mõlemaid saab juba praegu tühjendada Pirita sadamas.


kas üle parda kusemine on ka selle konventsiooniga ära keelatud? :roll:
mehed, te ei tea kuidas see keemiline WC haiseb! kajutis lõpeb igasugune elutegevus paugupealt! kärbsedki kõngevad!

need esindajad, keda ette võtta - neist Sharashkin on ainuke tõsiselt võetav tegevpurjetaja. Unnuk on merendusärimees (Jakari) ja Tetsmann funktsionäär - EJKL peamõõtja. kahtlen, kas neile lihtsa mehe mured korda lähevad. loodan, et eksin!


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 23 Jaan 2004 13:11 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 17 Dets 2003 16:27
Postitusi: 77
Asukoht: Tallinn
Ka üle parda laskmine on keelatud.
Aga kui sa seda teed siis vaata, et helikopterit pea kohal ei ole. Sateliidi pealt vaevalt seda märgatakse kui sul just ... ei ole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 23 Jaan 2004 13:17 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 07 Nov 2003 23:10
Postitusi: 2464
Asukoht: Tallinn; Leisi vald
Tiks kirjutas:
Ka üle parda laskmine on keelatud.

Paremates ujulates on vette lisatud keemiat, et nii kui sortsu lased - sinu ümbert kohe vesi punaseks värvub. Loodame, et seadusetäitmist merel niisamuti kontrollima ei hakataks :lol:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 63 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group