Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 136 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 29 Apr 2011 07:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5811
Asukoht: Saaremaa
Öko mürkvärv on umbes sama sisukas asi nagu rotisõbralik rotimürk :lol:

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: EPIFANES
PostitusPostitatud: Reede, 29 Apr 2011 10:17 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 15 Dets 2003 22:53
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn-Haapsalu-Tallinn
Kalle Kuus kirjutas:
"Epifanes" on uus tegija. Müüb seda Eestis Sadamaturu paadipood.
"Epifanese" mürk on parim ... :lol: !


Sina Kalle kiidad asju peamiselt seetõttu, et neid Vanasadamas müüakse, eks oma särk ole ikka lähemal :D Aga ära muretse, Sadamaturu paadipood müüb nüüd ka Internationali, tasakaal saavutatud :wink:

_________________
www.facebook.com/bmgdieselcenter
www.miltec.ee
5013997


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 29 Apr 2011 17:38 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1770
Asukoht: Tallinn
"Epifanese" box oli Amsterdami näitusel meie boxi kõrval... :lol: !
Nägin ära kõik nende "saladused"... seepärast julgengi "Epifanest" soovitada ja ise kasutada...

:lol: !

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 29 Apr 2011 18:16 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 14 Mär 2004 19:36
Postitusi: 739
Asukoht: Muhu
peebuste kirjutas:
Niisiis, keegi ei tea, mis loom on Hempel Hard Racing XTRA (ekstra)?

Kas Sa netist tootelehti pole vaadanud? Samas võib ka olla et on erinevates riikides erinevate tootenimetuste all! Küsi firmast Värvjaseadmed?
Mina olen sealt infot saanud ja ka soodsalt Hempeli tooteid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 30 Apr 2011 22:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 07 Mär 2004 11:00
Postitusi: 303
Asukoht: Tallinn
Epifanese värvidest ja mürgist - eks vasesisaldus on olulisim näitaja. Nii Epifanesel kui Internationalil on selle nn. "kange" mürkvärvi vasesisaldus ca 30-40%.

(Kõrvalmärkusena, mina olen oma laeva mürkvärviga väga rahul, minu omal on vasesisaldus 100%. Ei mingit kraapimist, puhastamist ega ülevärvimist mitte kunagi...)

_________________
kuunar "Kajsamoor"
www.kajsamoor.eu
tel. +372 5068152


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 01 Mai 2011 10:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2530
Asukoht: Tallinn
Kõhualune vaskplekiga üle löödud? ;)

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 01 Mai 2011 11:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 11 Nov 2003 18:15
Postitusi: 1291
kui ma nüüd õieti mäletan, siis see internatsionaali värv, mis mu laevale karbid kõhu alla tõi, oligi vasega koos.

paraku on selle kaubamärgi vastu usaldus kadunud ja ei kasuta enam sellenimelist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 01 Mai 2011 17:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 07 Mär 2004 11:00
Postitusi: 303
Asukoht: Tallinn
Nojah, vaskplekk on ikka kõige kindlam vahend. Aga ega muidugi kasvude pärast sellist asja ei tehta küll - põhiline mure puulaeva puhul on ikka see lõputu triivimistöö. Lihtsam on korpus üks kord triivida, katta tõrvariidega ja selle peale vaskplekk. Igavene see muidugi pole, kuid vanad mehed teiste vanade laevade pealt ütlevad, et ca 8-10 aastat on muretu. Siis tuleb muidugi lahti kiskuda ja uuesti teha. Mädanik sinna alla ei tule, erinevalt klaasriidega katmisest. Kogemus on ka mulle näidanud, et vaskplekk ja tõrv on väga hea preservatiiv [peaks hakkama kummi asemel kasutama...]

_________________
kuunar "Kajsamoor"
www.kajsamoor.eu
tel. +372 5068152


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 01 Mai 2011 17:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 07 Mär 2004 11:00
Postitusi: 303
Asukoht: Tallinn
vahva.madrus kirjutas:
kui ma nüüd õieti mäletan, siis see internatsionaali värv, mis mu laevale karbid kõhu alla tõi, oligi vasega koos.


Vaata, need vasesisaldused on erinevad. Euroelu edeneb jõudsalt looduse kaitsmise suunas ja enamikus on tänapäevased mürkvärvid kas üldse ilma vaseta või siis väga väikese vasesisaldusega. Nagu eespool nimetasin, on nii Epifanese kui Internationali "kanged" värvid 30-40% vasesisaldusega. Seda eriti ei reklaamita ja osades lähiriikides [nagu Soome] on aga need kanged värvid üldse keelatud. Seega pead sa hoolega uurima, mis pläga sa kõhu alla tegelikult paned - sest kirjad purgi peal kiidavad igat kraami taevani.

_________________
kuunar "Kajsamoor"
www.kajsamoor.eu
tel. +372 5068152


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 02 Juun 2012 11:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5811
Asukoht: Saaremaa
Väike copy-paste ühest tehasejuhendist, hea teada neil kes soovivad värvida oma paadi veojalga.

Bottom Painting
If your boat is in water where marine growth is a problem, the use of an antifouling paint will reduce the growth rate.
* Tin base antifouling paint (TBTA or TBTF) is recommended where its use is permitted.
* Copper base antifouling paint may be used, but will require more frequent inspection and replacement of sacrificial
anodes. DO NOT PAINT any part of the drive unit with copper base antifouling paint.
NOTE: Painting the drive unit with copper base paint will accelerate galvanic corrosion.
* Vinyl-butyl base antifouling paint is a recommended alternative.
* DO NOT USE any graphite base antifouling paint.
NOTE: Never paint anti-corrosion anodes, or their effectiveness will be lost.
Boat BottomThe condition of the boat bottom can affect your boat’s performance. Marine growth, present in fresh water as well
as salt water, will reduce boat speed. A boat bottom with evidence of marine growth causes a reduction in top speed
of 20 percent or more. Periodically clean the bottom of your boat following the manufacturer’s recommendations.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 02 Juun 2012 21:00 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 15 Dets 2003 22:53
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn-Haapsalu-Tallinn
vahva.madrus kirjutas:
kui ma nüüd õieti mäletan, siis see internatsionaali värv, mis mu laevale karbid kõhu alla tõi, oligi vasega koos.

paraku on selle kaubamärgi vastu usaldus kadunud ja ei kasuta enam sellenimelist.



Enne võiks ikka teada anda, millise tootega täpselt tegu oli, mis selle usalduse nii alla viis. Eestis on aastate jooksul müüdud erineva kangusega Internationali mürki, eelmine maaletooja ostis odavate hindade pärast kokku Soome ja Rootsi laojääke, mis märksa "lahjemad" või nõrgemad, kui need, mis meil lubatud ja mida tänapäeval meilt saab.

Lihtsalt Internationali nimele viitamine ei maksa suurt midagi. Loeb see, millisele turule mõeldud - ehk millistele nõuetele vastava - tootega on tegu. Näiteks isegi Rootsi sees müüdav mürkvärv erineb ida- ja läänerannikul oluliselt (läänerannikul siis kangem), Soome on nende mürkide kanguse vahepeal, meil on lubatud kordades tugevam, nn. Norra kvaliteediga toode.

_________________
www.facebook.com/bmgdieselcenter
www.miltec.ee
5013997


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 02 Juun 2012 23:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 11 Nov 2003 18:15
Postitusi: 1291
ma kindlasti ei suuda enam meenutada, mis marki värviga täpselt tegemist oli. ja pole enam vajagi - sellest ajast peale kasutan Hempeli toodangut ja tollane jama pole enam kordunud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 03 Juun 2012 11:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5811
Asukoht: Saaremaa
Kes kust oma esimese õnne leiab, see on ikka nii olnud :D Ilmselt samadel põhjustel vaatan mina midagi Internationalist erinevat ainult ja ainult siis kui häda hakkab juba härga kaevu ajama :lol:

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 05 Juun 2012 09:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Kalle Kuus kirjutas:
"Epifanese" box oli Amsterdami näitusel meie boxi kõrval... :lol: !
Nägin ära kõik nende "saladused"... seepärast julgengi "Epifanest" soovitada ja ise kasutada... !


Epifanesega läheme teeme põhjaliku ja täiemahulise põhjatöö Haapsalus eelmisel suvel Itaaliast tulnud 34-jalasele Albin Singoallale.
On küll kallim kui Wilckens aga see saksa tootja on nii hästi müüma hakanud (eks on ka 5 aastat tasuta reklaami tehtud!), et hetkeseisuga ei olnud Autoeksperdil müüa mitte ühte ainsamat totsikut ei krunti ega mürki. Kõne Andresele Bang&Bonsomeri ning tojoota pagass sai totsikuid pilgeni täis, k.a. vana mürgi eemaldi. Epifanese taga pidid olema needsamad mehed/keemikud, kes kunagi tegid Internationali paremad tooted ja kui 7-aastane teadmistepõhine töökeeld läbi sai, tegid oma äri. Eks siis katsetame!

Kindlasti tulevad pildid ja ka arvamus. Seekord mehaanilise puhastuse ja pintsli/rulli asemel keemiline puhastus, vibrolihv ja püstoliga värvimine. Vast ainult kiil saab tunda tavapärast lähenemist, kui sealt peaks tõsisemat roostet ilmuma. Osmoos on aga hetkel tundmatu suurus: Vahemere soolsus võib seal sees küll olla aga eks see paistab. Siis võib vaja olla jällegi vähe jõulisem lähenemine.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 06 Juun 2012 10:21 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 15 Dets 2003 22:53
Postitusi: 138
Asukoht: Tallinn-Haapsalu-Tallinn
PriitV kirjutas:
Epifanese taga pidid olema needsamad mehed/keemikud, kes kunagi tegid Internationali paremad tooted ja kui 7-aastane teadmistepõhine töökeeld läbi sai, tegid oma äri.


Need peavad juba päris vanad mehed olema, kes 1902. aastal pärast 7 aastast "vaikimiskeeldu" oma äri tegid :D Ma pakun, et Interi tootevalik on ka vahepealse 110 aasta jooksul veidi muutunud, nii et see know-how enam väga aktuaalne ei pruugi olla. :wink: Pealegi on Epifanes Hollandi ettevõte, International aga Inglismaise päritoluga, kuulumine Akzo Nobel kontserni ei puutu seejuures asja.

Neid igasugu linnalegende liigub kogu aeg ringi. Inimestele lihtsalt meeldib rääkida, et keegi on kusagil kogemust omandanud ja seetõttu on nende toode vähemalt samaväärne või veelgi parem. Hiljuti käisid mul siin mingid tegelased, kes teatasid, et nad kunagi töötasid Vetuses ja neil on tegelikult palju paremat nodi pakkuda.

Samasse valdkonda läheb ka tõestisündinud lugu, kuidas Mastervoldi rajajad panid mingil hetkel Victronist plehku ja tegid oma toote. Rõhk oli pigem toote välisdisainil ja turundusel, mitte niivõrd asja sisul. Toode oli ilus ja innovatiivne jne. No ja kõik ostsid, meie sealhulgas. Ainult, et kõik asjad põlesid lolli järjekindlusega mingi aja tagant maha. No ja ca. 2 aastat tagasi lõpetasime Mastervoldi kasutamise ja kolisime Victroni peale. Selle aja jooksul on olnud ainult üks inverter, mis koostöö lõpetas!

Seega mitte iga kaasa võetud idee ja kogemus ei loo uut samaväärset...

_________________
www.facebook.com/bmgdieselcenter
www.miltec.ee
5013997


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 136 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group