Kipper.ee
https://foorum.kipper.ee/

Alumiiniumpaadi kruntimine ja selle eeltööd
https://foorum.kipper.ee/viewtopic.php?f=7&t=4875
1. leht 1-st

Autor:  vvc [ Esmaspäev, 12 Apr 2010 10:10 ]
Teema pealkiri:  Alumiiniumpaadi kruntimine ja selle eeltööd

Tere!


Käsil vana alumiiniumpaadi kevadine hooldus.
Hetkel võtan traatharjaga vana värvi maha.
Ehk siis ajan alumiiniumi haljaks.

Siit nüüd küsimus, millist värvi/krunti või hoopis miskit kavalamat kraami sinna peale kanda?

Plaan on paat üle värvida nii alt kui pealtpoolt veeliini.


Indrek.

Autor:  Tõnu [ Esmaspäev, 12 Apr 2010 13:02 ]
Teema pealkiri: 

Mina julgen soovitada Internationali ja usun, et Mark kinnitab mu sõnu. Skeem oleks järgmine:

Allpool veeliini:
1. Interprotect epoksiidkrunt, 3-5 kihti;
2. Trilux mürkvärv, 2 kihti.

Pealpool veeliini:
1. Interprotect krunt, vähemalt 3 kihti;
2. Pre-kote vahekrunt (1-komponentsele pealisvärvile) või Perfection Unfercoat (2-komponentsele pealisvärvile), min. 1 kiht;
3. Toplac (1-komponentne) või Perfection (2-komponentne) pealisvärv, min 2 kihti.

Lahustid sõltuvad, milliseid tooteid kasutad ja kuidas neid peale kannad.

Autor:  Mark [ Teisipäev, 13 Apr 2010 12:02 ]
Teema pealkiri: 

International on minu prioriteetne valik olnud ammu enne seda kui Tõnu sellele kaubamärgile "küüned taha" sai. Seda teed lähen siiskui soovin kvaliteetset viimistlust. Kui paat võib peale viimistlust välja näha karusevõitu tööpaadina, siis on võib olla odavam altenatiiv Tikkurila vms epokrunt + uretaanvärv veeliinist ülespoole, Triluxist pole pääsu nii ehk naa ja enne kui odavama poole kalduda võiks Tõnu käest uurida, äkki kallis ja hea variant ei olegi kallim.

Autor:  Jens [ Teisipäev, 13 Apr 2010 19:45 ]
Teema pealkiri: 

Ma kah Internationali usku, aga lihtsalt infoks et Bauhausis on päris muljetavaldav (Eestis oludes) paadiosakond kus päris suur Hempeli riiul. Mulle tundusid hinnad väga ok, keegi teadjam võiks kommenteerida

Autor:  AndresR [ Teisipäev, 13 Apr 2010 21:52 ]
Teema pealkiri: 

Ise ostsin firmast Värv ja Seadmed 2,25L Light Primerit(Hempel) hinnaga 160,11kr/L+KM20%
Bauhausis oli vist miski 2-3korda kallim.
Edit:Ei pand teema pealkirja tähele, see ei puuduta küll alu paate vist.

Autor:  Tihver [ Pühapäev, 02 Jaan 2011 11:58 ]
Teema pealkiri: 

Kas alumiiniumist sisepäramootori jalg tuleks värvida samamoodi nagu siin kirjeldatud alumiiniumpaadi veealune osa? Või on mootorijalgade jaoks teised tooted?

Autor:  Mark [ Pühapäev, 02 Jaan 2011 16:26 ]
Teema pealkiri: 

Mootori jalale on jah omad tooted. Aga olen ka Trilux Professionali sinna peal tõmmanud ja on ilusti püsinud.

Autor:  Tihver [ Neljapäev, 06 Jaan 2011 18:32 ]
Teema pealkiri: 

Kuna paadivärvidega kogumused puuduvad, siis kuidas peaks värvima, et võimalikult hea tulemus saada? Kõikide kihtide vahel tegema vahelihve? Kasutama spets rulli või pintslit? Kompressori ja värvipüstoliga lageda taeva all vist keeruline värvida?

Autor:  mosse [ Reede, 07 Jaan 2011 11:04 ]
Teema pealkiri: 

Ei ole keeruline, head ilma peab passima ja tulemus ei saa nii hea. Samas see pinna ühtlus pole paatide juures vist nii oluline kui autodel (kus läige on pool hinda).

Autor:  grandboat [ Pühapäev, 09 Jaan 2011 09:34 ]
Teema pealkiri: 

Tihver kirjutas:
Kuna paadivärvidega kogumused puuduvad, siis kuidas peaks värvima, et võimalikult hea tulemus saada? Kõikide kihtide vahel tegema vahelihve? Kasutama spets rulli või pintslit? Kompressori ja värvipüstoliga lageda taeva all vist keeruline värvida?

Räägid veojala mürgitamisest? Mis seal ikka lihvida. Lükka lahti koorunud originaalvärv või vana mürkvärvi jäänused harjaga minema ja Internationali Prop-O Drew või Hempel´i Mille Drive (2x odavam) aerosoolpudelist peale. 1 purgiga teed1 veojala. Saadaval musta või halli värvi. Mõne väiksema värvi alt paljastunud puhta alum. pinna pärast pole veel mõtet kruntima hakata. Püsib väga hästi ,ca pooleteist aasta pärast teed nagunii uuesti.

Autor:  Reinz [ Pühapäev, 09 Juun 2013 21:49 ]
Teema pealkiri: 

Aga et siis kere katmise teeb ilusa ilmaga lageda taeva all ära ja jääb aastateks pinnale püsima ilusasti?

Autor:  Kashey [ Esmaspäev, 10 Juun 2013 06:38 ]
Teema pealkiri: 

Kuidas suhtuda selle toote kasutamisse esimese kihina puhtale metallile:

http://rilak.eu/data_ee/specifikacija/vl02est.pdf

Mul üks tuttav vanatehnika taastaja kasutab seda maapealsete sõidukite peal ja on tulemusega väga rahul. Pidi väga hästi kestma ka alumiiniumi peal.

Autor:  Reinz [ Esmaspäev, 10 Juun 2013 08:43 ]
Teema pealkiri: 

Või siis XO on kaetud klepsuga, vähemalt veeliini pealne osa, tundub sedasi. Autosid ka lepsutatakse, et kas paadil see ka töötaks.

Autor:  Muhv [ Esmaspäev, 10 Juun 2013 09:51 ]
Teema pealkiri: 

See kiletamine on nii ja naa. Esiteks nõuab ta head alust, teiseks kui sillast väljaturritav polt teeb värvile kriiiips, siis kilele teeb kärrrrrr. Vahe on märgatav ;) parim on haljas alumiinium.

Autor:  Reinz [ Esmaspäev, 10 Juun 2013 14:08 ]
Teema pealkiri: 

Nu seda kärrrri ma ka mõtlesin, aga all veeliinoi on sinu omal paljas alumiinium, unustasin selle vaadata tookord :)

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/