Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Volvo Penta MD5
PostitusPostitatud: Laupäev, 07 Aug 2010 18:24 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 24 Juun 2004 15:18
Postitusi: 27
Peale remonti (plokikaas) kokku pandud mootor käivitus kohe, töötas madalatel pööretel tõrgeteta 45 minutit, siis (jättes paar korda vahele) seiskus ja enam ei käivitu. Leidsin paar ebatihedat kohta torustikus enne toitepumpa, tegin need korda.Kütus jõuab kõrgsurve pumbani - väljub kontrollides õhu eraldamise kruvi alt, kuid kõrgsurve pumbast pihusti poole kütust ei tule. Korduv õhu eemaldamise kruvide avamine kütusefiltri ja kõrgsurve pumba ees tulemust ei anna.Kiiresti abi vaja - nii nõu kui ka jõuga.
Jaht Pirital. Tel. 5166925


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 07 Aug 2010 23:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 22 Juul 2008 20:40
Postitusi: 238
Asukoht: Saaremaa
Ma kontrolliks ka pihustit. Võimalik, et see ei ole korralikult pesas või on mõni muu jama. Kas tagasivoolukruvi lahtikeeramine ei anna migit tulemust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 08 Aug 2010 13:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2559
Asukoht: Tallinn
Kui pisut vabastada kõrgsurve toru pumba poolsest otsast, kas siis tuleb kütust? Aga kui sama teha pihusti poolt? Kui mõlemast positsoonist kütust tuleb ja ikka ei käivitu, siis võib olla miski si** pihustisse sattunud, nõel kinni vms.

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Volvo Penta MD5
PostitusPostitatud: Pühapäev, 08 Aug 2010 19:43 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 24 Juun 2004 15:18
Postitusi: 27
Kahjuks on nii, et kõrgsurve pumbast edasi kütust ei tule, ei pihustile ega tagasivoolu. Aitäh!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 08 Aug 2010 22:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2559
Asukoht: Tallinn
Algul vabandan suure pildi postitamise pärast, aga pisemalt ei näe miskit.
Siin allpool siis MD5A toitesüsteem, õhu välja laskmise kohad on märgitud punasega:

Pilt

Kõigepealt, kas leidub pos 41 tähistatud asi? See näib olevat elektriline etteandepump. Kas see töötab - seisva mootori kuid lülitatud "süüte" puhul pos 35 paotamisel tuleb kütust? Siristame sealt kuniks õhumulle enam ei tule. Pos 35 kinni, "süüde" välja.

Pos 18 on madalsurvepump, tal ka käsihoovake. Pumba väljundis on trikiga õhutustamise stutsid, pos 16 ja pos 14. Neist 14 on tagasijooksu õhutustamiseks. Sel mootoril näikse tagasijooks suubuvat madalsurvepumba väljundisse, mitte paaki, nagu tavaliselt. Kui tagasijoosus on õhk, tekitab see ikalduse kõrgsurvepumba sisendis! Seega pos 14 lahti ja jätamegi praegu nii. Paotame pos 16 ja pumpame madalsurvepumba käsihoovaga, kuniks mulle enam ei tule. Siis 16 kinni, samal ajal endiselt pumbates!

Edasi ükshaaval positsioonid 23, 29 ja 34, ikka käsihoova abil madalsurvepumpa liigutades ja sulgedes nii, et pumbal on surve taga. Kui ka pos 34 tuleb mullideta kütus võib öelda, et madalsurve osa on klaar.

Nüüd veendume 3x, et midagi kuskilt mootori vahele ei jää!
Keerame lahti pos I kõrgsurvetoru mutika, gaas põhja (käik välja!) ja starterit. Kui miski 50g kütust on sealt väljunud (vastu vahtimist ja mujale pritsinud), siis mutikas kinni. Nüüd starter stopp. NB Mutika sulgemise peale võib mootor käivituda! Sama ka teises otsas, pos II juures.

Järgmiseks starteri abiga pos 12 ja lõpuks pos 14, mis peaks siiani lahti olema olnud, vältimaks õhu teisele ringile minekut. Endiselt mootori käivitumise oht!

Kui nüüd peaks ilmnema, et mõnest kohast kütust sootuks tulema ei hakkagi, siis on vigane vastav pump või toru umbes.

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 09 Aug 2010 09:51 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 24 Juun 2004 15:18
Postitusi: 27
Suur tänu põhjaliku lähenemise eest!! Pos. 23 ja 29 avamist peaks asendama kütusefiltri peal olev spetsiaalne tuulutuskruvi. Olen kõik joonisel näidatud kohad avanud, küll võbolla mitte samas järjekorras ja samal ajal pumbates, sest tegutsesin üksinda ja starteri võti asub kokpitis. Teen veelkord katse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo Penta MD5
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 11 Mai 2016 22:56 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 11 Okt 2011 20:58
Postitusi: 32
Asukoht: Pärnu
Äratan vana teema oma murega ülesse. Täna oma paadimootori (MD5c) kõrgsurvepumba ajastust reguleerides suutis kõige kaduva teed minna pumba reguleerseib, ing. Pressure plate. tootekoodiga 838374. Pildil punase sõõri sees.
Kas keegi teab selle mõõtu või kedagi, kellel võiks analoogne mootor kuuri nurgas seista, et saaks seibi ära mõõta ja uue treida.


Manused:
moto.jpg
moto.jpg [ 87.48 KB | Vaadatud 2285 korda ]
Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group