Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Üks purjeka "tegu", mis pani pead vangutama...
PostitusPostitatud: Reede, 27 Apr 2012 20:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Ma ei tea, miks mind on õnnistatud viimasel ajal B31'dega ja "õnnistatud" debiilikute poolt persse keeratud vöörstaakide/rullide ja "nii ei tohi jahti hooldada" purjekatega aga läks jälle täpselt nii.

Jaht siis seesinane, mille Madis16 samal ajal, kui meie Tangaroaga 2007 tulime, siia purjetas läbi Göta kanali. Ehk 5 hooaega Eestis vees. Siiani "ihukunstnikud" olnud ühest teatud tänaseks kadunud värkstoast tegelased, kelle puhul ma teisipäevani arvasin, et nad ikka teadsid, mida tegid. Aga ma eksisin. Küll võib kiilplokki kiita, see on viimasepeal. Aga...
OK, põhi vaja korda teha ja jaht vette, et peremees saaks nädala pärast mõnuga sõita. Olgu, kiilu polnud vist selle jahi eluajal kordagi lõpuni puhastatud, hädapärast mürki ja pahtlilaadset peale mäkerdatud ja parimal juhul mõni roostemullist lahti löönud kultuurkihi alt käega liivapaberiga üle käidud. Ja ka kere mürgitamine - lipp lipi ja lapp lapi peal. Korra mõned ajad tagasi olevat siiski ka korralikult tehtud. Seega töö teada: kiil malmini puhtaks, roostetõrje, krunt, siis kere vibraga siledaks ning korralik, eraldi iga toejala alt ka lihvida/mürgitada.
See on nagu selge ja arusaadav töömaht, mida ikka tuleb mingi aja tagant teha. See troppide otsas rippuva paadi lappide värvimine stiilis "10 minutit ja vette" on ju tegelikult katkise kummiga aidsihaigega keppimine...

B31, vähemalt Mk.II kiil on igal juhul vaat et kõige paremini valatud kiil, mida minu aga tuli välja, et ka elus palju kiilusid näinud Vanameister Küünarpuu silmad elus näinud! Mulle tundus, et lisaks ideaalsele vormile võis olla, et seda töödeldi mõõtu ja siledusse enen paigaldamist ka mingi koordinaatmasinaga. Igal juhul on see ideaalne ja tehase töötlemise jäljed tulid kenasti esile (andke andeks loll nokkija, kes makrona läiget pildistada ei oska! Aga need jooned on ikkagi ilusti näha.). Ainsad ebatasasused on hetkel roostekahjustustest tekitatud ja minu poolt roostevabaks käiatud kohad.
Pilt
Kuna malm on urbne materjal, siis sai kiil peale puhastamist ja käiamist aga enne kruntimist ka roostemuunduri selga, mis muudab pooridesse jäänud rooste raud(3)fosfaadiks ja peaks nüüd pisut kauem teoorias vastu pidama.
Pilt
Ehk kahekesti neli päeva ja põhja ning kiilu siledusega võib rahul olla. Kuna peremees arvas, et Ta võidu ei sõida ja pahteldada ei tahtnud, siis jäi ilu tegemata ehk mina oleks hää meelega sadakond grammi pahtlit ka kiilule pannud aga see on vaid kosmeetiline probleem ;)

Kuid siis see "kõik muu". Kui alguses Sander helistas ja rääkis, siis oli jutt olnud ühe teatud tegelase poolt, et "rull hästi ei käi, tõmba ahterstaak räigelt peale, siis peaaegu töötab.". Tolle raudlaeva mittetoimivat ja suisa toppi kinni seotud süsteemi lähedalt näinuna aimas 100 km pealt süda halba... Kohapeal selgus tõsiasi, et esiteks on pirss suudetud topitükist (see on see lühem, kus sees on staagile stoperdatud plastjuhik, mis annab pirsile topi kõrguse) kahes suunas kõveraks väänata! Karta on, et sügisene välja tõstmine käis nii kiirelt ja nii viimasel hetkel sita ilmaga, et see on robaki ümer masti väänatud. OK, äkki kogemata saab arstida... Õnneks tuli Jahtklubisse suur kraana, kes tõstis sisse Rubbjarni ja sellega saime masti kõrgelt tekilt maapeale. Lahti pakkimise eht talvekatte eemaldamisel ilmusid sealt alt santekilt välja reelingupostide kruvid, mida ei olnud viitsitud postide külge tagasi kruvida, mõned stopperrõngad jne. Süda aimas veel halvemat. Mast maapinnal, vöörstaagi esimene ülevaatus näitas lisaks väändumisele seda, et pirss on saanud kuidagi joosta üles välja ja staagi topi silm on suisa pirsi plastotsa ning sentimeetri jagu isegi alumiiniumi sisse hõõrunud!!! Karauul! Selge on ju see, et rootslased, kes kunagi jahile Furlexi installisid, ikka oskasid seda teha - seega peab probleem olema milleski/kelleski muus.

Harutasin siis rulli lahti ja tõdesin, et Omanikul võis jääda a'la 10 miili/4-5 rullimist puudu, et vöörstaak oleks lahti tulnud ja mast pähe. Mis oli "tehtud" ehk tegemata jäetud: Fulrlex 200 sees on talrepi põhimõttel toimiv süsteem, millega reguleeritakse täpseks pirsi kõrgus. Selleks tuleb sealt üks teatud poltstopper lahti võtta, rulli südamik ülespoole lükata ja pikkus ära reguleerida. Seda stopperit ei olnud!!! Ja see ei saa sealt "ise" ära kaduda, see on kas ära unustatud või pole viitsitu tagasi panna??? Nii sai kogu pirs tõusta ülespoole, vabastades alumise kinnituse ning lastes rullil vabalt pöörelda KOOS muidu paigal seisva südamikuga....
Et keegi "talrepit" liiga välja ei keeraks, kui vöörstaak on liiga lühike, siis on mõlemal keermel stopperid. Kui ma selle lahti võtsin, oli rõngasstopper juba pesast lahkunud ja otsapidi rullisüdamiku vahel ja alumine põhja kinni kiilunud. Kahjuks tuli mõlemad eemaldada, sest neid pole muuks vaja, kui vaid idiootide kaitseks! Pirssi ei saa muidu kätte, kui staak läbi lõigates, õnenks on vähemalt Furlexil asi lahendatud nii, et lüheneb tross vaid 4 cm jagu ja on kohapeal uuesti kinni pandav. Ei tahtnud kogu pirssi lahti võtta (kokkupanek käib ülevalt alla), seeda puurisime Sanderiga viimase lahti ja saime kõveriku kätte. Juba kergelt mõlkis alumiinium ei ole just parim aga mul õnnestus kruustangide ja puuklotside vahel see siiski Küünarpuu värkstoas nii sirgeks saada, et topi pöörel libiseb seal peal vabalt ning mingit suuremat kõverust, kui 2-3 milli ei ole. Vanameister kiitis sirguse keaks ja lasi rikutud pirsi otsa treipingis sirgeks. Topi pirsiosa saime kinnitaga M4 roostevaba poldiga, nagu on paljud ruuremad pirsid tehtud, sai väga hea. Panime kogu vöörstaagi süsteemi uuesti kokku ja tundub, et päästsime selle.
Furlex 200S manual on siin ja puudu olnud detaili leiab diagrammilt Fig: 4.2.i. Nii saate aimu, kui oluline asi oli puudu...

Aga see polnud üldse veel kõik. Kuna alati on targem kordi kogenumate ja sajad korrad enam purjekaid ehitanud/remontinud/näinud Meistrite arvamust küsida, siis käis Küünarpuu kohal vöörstaagi olukorda eelhindamas. Aga muuseas vaatas ka üle serva kokpitti, ning alla ronides seisatas... Sel jahil on vana Yanmar vahetatud, jällegi ühes teatud tuhastunud värkstoas, tuliuue vastu aga nende kastid ajavad sõuvaõlli ringi eripidi. Sulev seisatus, mõtles ja küsis, et "kas sel katlal on mingi eriline käigukast?" Kruvi on igal juhul vana ja valetpidi kätt! Vaat see on kogemus ja silm. Kohal oli ka Paadimees, kruvispets, Sander vaevles oma jahil sama mootorit installides sama probleemi küüsis ehk vajas kõige välja vahetamist, nende meeste kiire kontroll tuvastaski fakti, et hetkel on selle tuliuue kastiga sõidetud edaspidi tagurpidi käiguga! Aga reeversi hammakas/võll pole mitte laagritel vaid puksidel ja mõeldud lühiajaliseks kasutamiseks.... Eks me vaatame, palju seal siis pronksi pudi juba on.
Kuna roolilehe värvimiseks on seda vaja ka keerata, siis tundus mullek uidagi äsjase kogemuse pealt väga kahtlane ka selle olematu pöördenurk, mis lisaks oli ühele poole palju suurem. Üleval vaatasin ahtripingi alla ja esiemse asjana turritas sealt palleri otsasektori seest välja mingi 10-milline puur, mis on sinan "piirajaks" pandud ja mõlemale poole vahepõhja vineeridesse jäljed jätnud. Iseenda vihastamise vältimiseks seekord rohkem ei uurinud.

Ehk uuel nädalal jätkub saaga "ärge mitte kunagi niimoodi purjejahte ehitage, hooldage ega kasutage!!!". MIS sealt veel välja ujub, näiteks väidetav laadimisprobleem aga rihm oli nii lõrva, et vajuta näppudega kokku või võta maha etc. Aga küll ka see jaht saab lõpuks väärilisse korda, sest Omanik on normaalne mees ja täna läks juba õigetpidi 2-labalise lapitava sõukruvi tellimus teele.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Viimati muutis PriitV, Reede, 11 Mai 2012 00:57, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 27 Apr 2012 22:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 28 Mär 2006 09:32
Postitusi: 636
Asukoht: Suurupi
Tsiteeri:
Paadimees, kruvispets, Sander vaevles oma jahil sama mootorit installides sama probleemi küüsis ehk vajas kõige välja vahetamist, kiire kontroll tuvastaski fakti, et hetkel on selel tuliuue kastiga sõidetud edaspidi tagurpidi käiguga! Aga reeversi hammakas/võll pole mitte laagritel vaid puksidel ja mõeldud lühiajaliseks kasutamiseks....


:lol:

võiks ka värkstoa nime panna!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 28 Apr 2012 08:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Tauri kirjutas:
võiks ka värkstoa nime panna!

Milleks?
Pigem on see neile meestele, kes oma paatide/jahtide kevadhoolduse ja sügisese väljatõstmise usaldavad võõrastele, hoiatavaks näiteks: valige tegijat ning "usalda aga kontrolli". Kontrolliks võiks aastal 2012 sobida tõesti vaid pildimaterjal, sest pildistavad telefonid on enamusel olemas. Ma tahan ju ka raha saada, seega kuidas ma muidu tõestan Omanikule, et me ikkagi tegime kiilu ja põhja ära ning seda korralikult? Kahjuks ujub üha enam igasugust sitta pinnale...

Ning purjekate puhul tuleb esimesel vöörstaagiga tekkinud takistusel/probleemil kohe spetsialisti poole pöörduda! Muidu võib kole kergelt tulla "jahi toomine by isand Poom vol.2". Eriti suure genu ja väikese groodiga isenditel. See ei ole lahendus, et tiri ahterstaak toore jõuga pingule vms idiootne pakkumine. Kui ma poleks rulli korda saanud, ei läheks see jaht enne mitte kusagile. Isiklikult paneks ketiga kaikülge lukku... ja seda nimetatakse vatutuseks inimeste (elude) ees.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Viimati muutis PriitV, Laupäev, 28 Apr 2012 09:01, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 28 Apr 2012 08:57 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 27 Juul 2008 18:12
Postitusi: 213
Asukoht: tartu
palju neid tuhastunud värkstubasid ikka meil on....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 28 Apr 2012 15:45 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 27 Dets 2008 16:24
Postitusi: 151
Asukoht: Haapsalu
Surnud mehe kaela hea süüd veeretada,see ei vaidle vastu!

_________________
Mine sinna ei tea kuhu-too seda ei tea mida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 28 Apr 2012 21:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
panter kirjutas:
Surnud mehe kaela hea süüd veeretada,see ei vaidle vastu!

Surnud mees võis teadmatusest ja kogenematusest veepeal mootorit vahetades valetpidi propelleri tähelepanuta jätta aga nii tegija Cat ka pole, et hauast käiks jahte vette panemas ja veest välja võtmas. Aga kahjuks on see ikkagi fakt, et Cat seda mootri-kruvi "jama" tegi. Puutöömees väga kõva, kasutan ise ka Cati tehtud pinni, purjetaja väga kõva aga vist mootori poolelt nõrk. Üldse lõpeta see agulimentaliteet "näpp sõbra persses" ära - mind see absoluutselt ei huvita!

Sellised jamad heidavad vägagi halba varju kogu Haapsalu tegijatele, eriti maailmatasemel purjekaid ehitavatele meestele aga ka teistele kohalikele hooldajatele ning remontijatele. IGA selline "sitt" rikub niigi õblukeseks kulunud Haapsalu kui purjetamise kantsi mainet. Eriti, kui veel maha põlevad paaditöökojad, kus sees võõrad paadid, millede tegemise eest on papp ETTE makstud ja millede hävimisest kuulevad omanikud kuu aega hiljem kolmandate isikute kaudu etc... Juhtuda võib kõike aga ma olen siiski piisavalt kaua maailmas elanud, et muinasjuttude asemel usun seda, mida näen ja ka kuulen. Peaaegu esimene mees, kes tuli Jahtklubi platsil rääkima, oli noor mees, kes oli ka seda sama jahti nühkinud, vööri lappinud ja otse loomulikult "üle lastud" saadud! Tasapisi on tekkinud juba vaat et sportlik huvi, kui paljud veel on "üle lastud". Samas pole see üldse minu asi: küll aeg annab arutust. Aga konkreetse B31 omanik on ka üks, kes ON "üle lastud"!!!

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 28 Apr 2012 23:12 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 26 Apr 2010 21:53
Postitusi: 11
Asukoht: Haapsalu
PriitV kirjutas:
Sellised jamad heidavad vägagi halba varju kogu Haapsalu tegijatele, eriti maailmatasemel purjekaid ehitavatele meestele aga ka teistele kohalikele hooldajatele ning remontijatele.


Ainuke jama oled Sina, kes heidab antud hetkel varju millelegi!!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 28 Apr 2012 23:24 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 16 Juul 2006 14:41
Postitusi: 1764
Asukoht: Tallinn
Näeb kangesti välja nagu eneseupitamise teema... Või mis see sisu siin on? Et "mina teen paremini"? Aga ametlikult firma alt teenust osutad? Garantii annad? Osutad teenust ka mitu aastat järjest? Saad hakkama ka võistluspaatidega? Aga palun - oled peagi jõukasmees. Seni aga kuni selles vallas ühtset kvaliteeti koos kvantiteedi kasvuga hoida ei suuda on see puhas targutamine.

_________________
http://purjekas-minni.blogspot.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Mai 2012 23:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Nii, istudes hetkel ikka veel Uuemõisas Sanderi arvutis ja lugedes paari viimast täitsa lahredat üllitist, siis vastan konkreetselt: eneseupitamine? Ei, mul on SÜGAVALT "poohui" sellest. Hetkel on minu jaoks oluline näiteks fakt, et Omanik on parimas mõttes "vinge vana" kes ei põe ja tahab saada jahi "kätte" reaalselt sõidukõlbulikuna; et selle jahi tõi siia kohale Madis16 (kellega ma võiks sõita kasvõi maailam lõppu); et ma teen seda koos Sanderiga (ka koos Paadiehe aka Janeki ning Kiuriga) ja see kokku annab selle, et tõesti ei lähe see jaht enne merele, kui on antud garantii! Vaata AndresA, mina julgen anda OMA asjadele garantii ja mind (meid Tiianga) usaldatakse summades(raha see on raske saak, särab aga sime ees!) ulatuses, millest sinusugune ühekordselt vaid unistab!
Teine asi: mul on veel sügavamalt poohui "mudila" nimega Haapsalu "näpp sõbra persses" mentaliteedist. Eilene värk: kostus röögatus Hoppeti mootoriruumist ja sellese röögatusse kuulus ka üks teatud nimi. Kui tahavad, kirjutavad ise, miks see röögatus tuli. Vaat see pole tõesti minu asi...

Aga siis edasi konkreetse jahi merekõlbulikuks tegemisest: isand Paadimees jõudis siis täna koos Sanderiga antud isendi "hooldatud" elektrisüsteemini.
Edit: vaat selle on kohe raudselt oskmatu rootslane ehitanud. Aga selle värdjalikkuse ja korda tegemise on jätnud tegemata kes?
Tõesti, peale mõnda aega toimetamist saime igati kenasti siiski ikka veel tuliuue katla alla tule. Paugust. Seega julgen väita, et "surnud mees" Cat on mootori installinud korralikult! Kruvi probleem võis olla puutöömehel puhas teadmatus ja teadke, et ma austasin Valdot! Aga austamine on ka see, et kui on sitt maha pandud, siis seda ei tolereerita! Mind ei huvita ka see, kui mõne hüpoteetilise sõbra naine peaks minu silme ette ilmuma "tumesinise lehega" elik sinikaga silma all ja väitma, et libastus trepil puid tuues...
OK, masti saime ammu ehk eile peale, täna mõtlesime, et tõstame kajutist välja ka poomi. Ei noh, kõik on viimasepeal, rullpoom nagu ikka aga siiski on vaja see masti külge tugeva ühendusega installida ehk gooseneck elik hanekaela sõrm sisse pista. Seekord ma ei ütle midagi, sest sellise detaili ajaline "väärakulikkus" ei ole tuvastatav, kuigi "teatud" oma silmaga nähtud sümptomite peale võib teha mõningatid järeldusi! Lisaks on nähtud nii mõnda Roosti päritolu purjekat ja seda parimas mõttes pedantsust rikkama otsa inimeste poolt on ka nähtud. Suvalist "junni" ikka jahi külge ei pisteta!.
Ma teen homme selleslt hanekaelast pildi ja see on masendav: kohalik noori/lapsi purjetama õpetav nimekain Priit Rüütel tegi väga "spetsiifilisi" häälitsusi seda nähes. Nimelt on (supleriga mõõtmata) "hanekaela" tihvti/rehviaasade mõõt näiteks 10mm ja pikkus seibi/stopperini 50 mm. Ju on kelleglgi mingil ajahetkel see originaaltihvt kaduma läinud "a'la panin sügisel teki peale ja kevadel oli "ise" ära kadunud". FAKT on see, et praegu on see asendatud tihvtiga mõõtudes 6mm X 150 mm ilma alusseibita ja stopperdades seda ~2mm !!! Seega poomikuliss loksub räigelt ja kui keegi peaks sellele revisilma külge panema, oleks tulemus selline: tihvt oleks väljas, poomi halsinurk kukuks tekile ning mis juhtuks selle peale???

See on nüüd minu täiesti isklik "suhe" purjekasse, mille tõi Madis16 täpselt 5 aastast tagasi täpselt samal ajal kui me tõime Tangaroad (me suisa suhtlesime telefonitsi veepeal oles); mina, olles Madisega sõitnud koos "nii mõnegi meremiili, seda ka jahitüübiga B31 Mk.II" , usaldan Teda täielikult ja TEAN, et Tema ei oleks selliselt "varustatud" jahiga never-ever läbi Göta kanali Eestini välja tulnud; ehk see jaht PIDI olema "kunagi" 100%suure mere kõlblik. Ajahetkel, kui MINA selle detaile nägin peale Sanderi kõnet (ja mida edasi me kaevame, seda rohekm reaalseid probleeme esile kerkib!) ei olnud see jaht üldse suure mere ohutu! Ja kui Te siin arvate, et PriitV jätab OMA ARVAMUSE välja ütlemata, siis Te eksite täiega! Saage ükskord aru, et mina, täiesti "tuimalt", ei jäta kipper.ee "kaadriga" nähtut-kogetut jagamata. Üldiselt on mul purjetamise kohalt õigus ja vahva.madrus võib plõksida palju tahes, isegi sellest on mul poohui (ja ma austan Tema arvamust 99,9%!, sest näidaku see mees etet OMA KÄTEGA tehtud mõni detail või "asi"...) Saage aru, kätetutest targutajatest ei pea ma mitte sittagi ja Eesti Meistri tiitlid ei maksa essugi... v.a. juhul, kui on olemas tõestus, et neil käed perssest välja ei kasva!

See viimane puudutab kipper.ee'd ja seda, et keegi purjetajatest ei julge omi projekte näidata "minu veesõidukite" teema all! Saage aru: mootorpaadi mehed "tambivad täiega " hetkeseisuga kõik purjetajad maasse, sest neil on käed otsas ja need mehed teevad ise asju valmis ning nad ei häbene omi parimas võtmes saavutusi avalikuistada. Minule isiklikult tundub üha enam (ja kahjuks sa ma mäletan Jaak Veski väljaütlemisi 60'te-70'te sama asja kohta nii Haapsalust kui hiljem Piritalt ...), et enamus "kõvad ässad" on kuival maal ellingus "kätetud sitakotid".

PS: miks Te võtate asju ISIKLIKULT? Lugege ja tehke järeldued, miltte ärge hakake "vihkma". PriitV'l on tõesti "sügavalt poohui" mistahes vihkamisest. Aga kui elle peale areneb-paraneb natukenegi Eesrti purjetamise elu, on kõik kõige paremas korras.N ing just see ongi eesmärk ise-enesest!

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Viimati muutis PriitV, Esmaspäev, 07 Mai 2012 19:29, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 07 Mai 2012 07:30 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 16 Juul 2006 14:41
Postitusi: 1764
Asukoht: Tallinn
muidu on kõik hästi aga tavaliselt kui inimesed endast kolmandas isikus rääkima hakkavad, on lood kehvad :-)

_________________
http://purjekas-minni.blogspot.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 07 Mai 2012 08:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Sept 2011 13:15
Postitusi: 159
Kui midagi teha siis ikka täieliku sisemise põlemisega, nagu Priitv seda teeb.
Selline põhjalikkus teeb vaid au.
Läbi valu silmapiiri poole :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Neetud tolerastid!
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 07 Mai 2012 09:03 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 15 Mär 2004 10:52
Postitusi: 49
Loen Priidu postitusi ega suuda enam oma imestamist enda teada hoida...

Priit, millest selline vihkamine ( sealjuures kutsudes üles just "meid" sind mitte vihkama) ja raev?

Kõik maailm oli sitta täis ja siis tuli PriitV, üleni valges (tõsi - näpud tavotised)

Sulle meeldib tsiteerida tegijaid, mulle ka - see vanasõna kõlab - kus viga näed laita, seal tule ja aita - mitte ... tule ja aita laita.

Siis on veel see palgi ja pinnu ja silma teema. Vahva Madruse tiitlid on sulle jamad aga nad on VÕIDETUD TEMA OMA VALGETE KUNSTNIKUKÄEKESTEGA KORRASTATUD OMA ALUSEGA. Micro Juliat ja Priitu nägin ma remondiootel esimest korda Lasnamäel toimunud Meremessil. Millal see nüüd oligi... ei meenu, nii kaua tagasi...

Remargi korras- enamikele lihtsurelikele on tolliametnik sama palju "ment" kui politseinik. Edit - vaata üle oma postitused vee- ja muude politseiametnike suhtes.

Jälle klassikud, elik siis va vanarahavas - enne mune, siis kaaguta. Roolileht, mis on tehtud parimate jooniste ja ideede järgi aga veel "kuiv", on kõigest uus roolileht, mitte saavutus. Plaanid ülalpool veeliini või tekki on plaanid, kuni nad pole teostunud. Ja elu näitab et kõik plaanid ei jõua teostuseni isegi jumalatel...

Rohkem tolerantsi, rohkem nõuandeid ilma neid saatva räuskamiseta.
Meri möurapulla ei salli.
Mulle piisas üldse mitte kuulsa purjetaja paarist lausest, et nüüdsest ulatada käsi või ots või muu abivahend kõigile merele minejaile, merelt tulijaile või merelolijaile, kes minu arvates abi vajavad, isegi kui nende tegevus on minu arvates lolluse tipp ja/või nad endi arvates abi ei vaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Neetud tolerastid!
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 07 Mai 2012 19:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Ümiseja kirjutas:
Priit, millest selline vihkamine (sealjuures kutsudes üles just "meid" sind mitte vihkama) ja raev?

Mina ja vihkamine? Sa vist ei tunne siis mind? Vähemalt mina kodanik Ümisejat ei tea tundvat (äkki eksin?).
Aga mida ma tõesti vihkan, on "ropu" raha eest sitasti tehtud "tööd". Ja vähemalt purjeka puhul seda, kui mistahes raha eest "teenust" pakkunu lubab "sirge seljaga" selgelt merekõlbmatu alusega kliendi/omaniku suurele merele minna.
ISEENDA asju ja purjekaid võime ehitada "tserež žoopu" ja purjetada mistahes laguneva laudauksega kasvõi ümber palli. Ja "odavalt Rootsist" teema alt leitud aluseid ka siia tuua nii, et me neid enne tulekut kuu aega ei remondi. Aga kui 5 hooaega Eestis olnud ja selle aja jooksul raha eest hooldatud jaht näeb ikka veel selline, siis on "kusagil kallutatud jõud" ehk niimoodi tööd ei tehta! Ja üha enam tekib tunne, et finantsilisi võimalusi omavaid veesõidukite omanikke võidakse pidada "lollide lüpsilehmadena". Tõesti ei pea näiteks hambaarst olema täiesti proff motorist ega maaler. Ta on käinud koolis, õppinud ära merel liikumise ja käitumise ning naudib seda. Et seda nautida, usaldab ta "kedagi", kes hambaid arstida ei oska aga väidab ennast veesõidukit hooldada ja ette valmistada oskavat.

Kui me läheme hambaarstile, siis me siiski eeldame ja usaldame ,et antud tegelane, sisenedes meie suuõõnde jõhkrate tööriistadega teab, mida ta teeb! Miks peaks olema veesõiduki hooldamisega kuidagi teistmoodi??? Sita hambaarsti kojhta võib sitasti öelda ja suisa kohtusse kaevata, täiesti peesse keeratud ujuvvahendi hooldaja kohta aga ei tohi midagi öelda.... Mehed, Te olete maailma asjadest ikka väga valesti aru saanud!

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Neetud tolerastid!
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 07 Mai 2012 21:29 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Apr 2008 20:36
Postitusi: 1516
PriitV kirjutas:
Kui me läheme hambaarstile, siis me siiski eeldame ja usaldame ,et antud tegelane, sisenedes meie suuõõnde jõhkrate tööriistadega teab, mida ta teeb! Miks peaks olema veesõiduki hooldamisega kuidagi teistmoodi??? Sita hambaarsti kojhta võib sitasti öelda ja suisa kohtusse kaevata, täiesti peesse keeratud ujuvvahendi hooldaja kohta aga ei tohi midagi öelda.... Mehed, Te olete maailma asjadest ikka väga valesti aru saanud!


Ma just istusin garaazhis, paari õlle ja naabrimehega, kes on juhtumisi autode ülevaataja (parandasime vähe maailma ja tuunisime ATV-sid) .... rääkis lugu, saatis ühe Volvo kordusele, sharniir logises oma viimaseid elupäevi.... tuli paari päeva pärast see Volvo tagasi, esindusest.... ära oli vahetatud korras sharniir, teine, see logisev logises rõõmsalt edasi.
Kirurgi juures poleks ju väga rõõmus kui, ära saetakse terve jalg, gangreeniga jala asemel?
Ah mis ma nüüd siis mõtteteraks ütlema peaks? ... Et vist tööd võid lasta teistel teha, aga oidu asja kontrollida peab endal olema, muidu saad ikke varem või hiljem per... kannist. 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Neetud tolerastid!
PostitusPostitatud: Teisipäev, 08 Mai 2012 22:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 15 Okt 2010 11:33
Postitusi: 392
PriitV kirjutas:
Aga mida ma tõesti vihkan, on "ropu" raha eest sitasti tehtud "tööd". Ja vähemalt purjeka puhul seda, kui mistahes raha eest "teenust" pakkunu lubab "sirge seljaga" selgelt merekõlbmatu alusega kliendi/omaniku suurele merele minna.
ISEENDA asju ja purjekaid võime ehitada "tserež žoopu" ja purjetada mistahes laguneva laudauksega kasvõi ümber palli.
/.../
Ja üha enam tekib tunne, et finantsilisi võimalusi omavaid veesõidukite omanikke võidakse pidada "lollide lüpsilehmadena".


100% nõus.
Selliste juhtumite pärast peabki nendest rääkima, teistele õpetuseks.
Ja iseenesest taktitundeline, et töökoja nime otse välja ei toodud. See ongi sitaga ülevalamise ja tähelepanu juhtimise erinevus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group