Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 02 Aug 2013 19:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 19 Jaan 2004 12:58
Postitusi: 167
Asukoht: linnas
:roll: tuttav lugu... mis mootori versioon(aasta) see on karpadega või pritsung :?:

_________________
Paadimootorite hooldus ja tehniline konsultatsioon.
Eesti ainuke YTA Silver Technican


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 02 Aug 2013 19:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 05 Nov 2011 09:42
Postitusi: 374
paadiservice oy kirjutas:
:roll: tuttav lugu... mis mootori versioon(aasta) see on karpadega või pritsung :?:

Mootor 1998 aastast ja karpadega.

_________________
FINNARK 460


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 02 Aug 2013 20:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 19 Jaan 2004 12:58
Postitusi: 167
Asukoht: linnas
Fuego kirjutas:
paadiservice oy kirjutas:
:roll: tuttav lugu... mis mootori versioon(aasta) see on karpadega või pritsung :?:

Mootor 1998 aastast ja karpadega.



siis on see suure tõenäosusega veel nn. "rahvaste sõpruse koostöö" tulemus :twisted: yhesõnaga USA-s valmistatud väntvõll, mis niimoodi lagunesid kuni Japsidel sellest jamast kõrini sai ja hakkasid ise neid tegema :wink:
Kunagi sai mõned garantii korras välja isegi vahetatud aga tänaseks on see rong juba lootusetult läinud
Lagunemise aitab kaasa ka korralik "maakeraga" kohtumine...hooratas tahab ju edasi pöörelda inertsist :!:

_________________
Paadimootorite hooldus ja tehniline konsultatsioon.
Eesti ainuke YTA Silver Technican


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Aug 2013 06:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 05 Nov 2011 09:42
Postitusi: 374
Kellelgi veel mõtteid?

_________________
FINNARK 460


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Aug 2013 08:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5904
Asukoht: Saaremaa
Ega me siin muud teha ei saa kui spekuleerida, aga kivisse minek oskab sellise nii öelda tulevikupurunemisele ilusa alguse teha küll kui raksust võllid seisma lööb. Silindrite kinnijooksmine on sujuv, kivisse minek aga mõnikord selge löök kõikidele pöörlevatele detailidele.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Aug 2013 09:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 05 Nov 2011 09:42
Postitusi: 374
Olen kahevahel, kas taastada see mootor, või mitte. Seepärast siin erinevaid arvamusi väntvõlli purunemise kohta küsin. Et kui asi kivisse panemisest, siis võiks nagu teoreetiliselt veel proovida uue väntvõlliga?

_________________
FINNARK 460


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Aug 2013 11:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2556
Asukoht: Tallinn
Vända purunemine on saanud alguse konkreetsest kohast ja sealt pikapeale arenenud. Mina prooviks uue vändaga ;)

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Aug 2013 12:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 05 Nov 2011 09:42
Postitusi: 374
Käisin ''Tõukur''is spetsialisti jutul ja küsisin, kas hülsside viltu puurimine on võimalik. Tema vastus oli, et selle pingiga, millega nemad puurivad, see võimalik pole. See pink pidavat äärmiste silindrite, alt ja ülevalt, mõõtude järgi paika pandama. Nii, et viltuse hülsi võib välistada.
Pakkus välja veel, et äkki on hooratas balansist väljas, aga kõige tõenäolisem on ikka see kivisse panemisest tekkinud võimalik vigastus.
Järgmiseks mõõdetakse vändaliini sirgsus ja vändasaale pesade ovaalsus.
Kui liin sirge ja pesad ümarad, siis lähen vända vahetuse peale välja.

_________________
FINNARK 460


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Aug 2013 15:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 22 Juul 2008 20:40
Postitusi: 238
Asukoht: Saaremaa
Selle hooratta jutul on muidugi ka jumet. Vaatasin esimeselt pildilt saale kulumismustrit. Selle järgi pidi midagi vibreerima või oli saale ise kandiline, mis on suht ebatõenäoline. Kui aga väntvõll ise juba pehme oli, siis polnudki muid vibraallikaid vaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Aug 2013 16:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2556
Asukoht: Tallinn
Hooratas on sel vist teises otsas?

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Aug 2013 17:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 05 Nov 2011 09:42
Postitusi: 374
Murdumine täpselt hooratta alt.

_________________
FINNARK 460


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 05 Aug 2013 17:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
paadiservice oy kirjutas:
siis on see suure tõenäosusega veel nn. "rahvaste sõpruse koostöö" tulemus :twisted: yhesõnaga USA-s valmistatud väntvõll, mis niimoodi lagunesid kuni Japsidel sellest jamast kõrini sai ja hakkasid ise neid tegema :wink:


Pole ka japsidel endil alati asjad õnnestunud, nagu näiteks legendaarne MX-5 ehk Miata esimene seeria: vändad pooleks. Balansseerimata hooratas ja damper lõhuvad kohe kindlasti, sestap ka käib normaalsete (loe: V8 :D ) väntade balansseerimine koos kõigega.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 27 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group