Kipper.ee
https://foorum.kipper.ee/

Yamaha pingeregulaator
https://foorum.kipper.ee/viewtopic.php?f=7&t=8435
2. leht 2-st

Autor:  Adolf [ Teisipäev, 12 Aug 2014 08:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Yamaha pingeregulaator

Aku on vanaks jäänud ja oma mahtuvuse minetanud äkki? :idea:

Autor:  vanellus [ Teisipäev, 12 Aug 2014 10:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Yamaha pingeregulaator

Aku on vanaks jäänud ja oma mahtuvuse minetanud äkki? -> Täiesti reaalne võimalus.

Autor:  peebuste [ Teisipäev, 12 Aug 2014 11:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Yamaha pingeregulaator

Kui töötaval mootoril aku lahti ühendada viskavad paljud pingeregulaatorid pinge taevasse. Sealt ka säärase tegevuse keeld ja ohud. Kui nüüd aga väsind aku sisetakistus on liiga kõrge? Aga sellise pealt siis ju enam ei peaks käivitama ka... Igatahes teist akut võiks ju proovida ;)

Autor:  retti [ Teisipäev, 12 Aug 2014 14:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Yamaha pingeregulaator

peebuste kirjutas:
Kui töötaval mootoril aku lahti ühendada viskavad paljud pingeregulaatorid pinge taevasse. Sealt ka säärase tegevuse keeld ja ohud. Kui nüüd aga väsind aku sisetakistus on liiga kõrge? Aga sellise pealt siis ju enam ei peaks käivitama ka... Igatahes teist akut võiks ju proovida ;)

Läbiproovitud asi.Pealegi, kui suur see aku siis ühel 3 silindrilisel 50hj mootoril olema peaks? 45 Ampertundi on minu meelest küll igati piisav.
Ok. ka mulle soovitati suurem aku panna.Panin siis 60 Ah.Ei mingit tulemust.Soovitati veel suurem panna - irw - tanki oma või?
Igatahes veelkord - mina selle probleemi olemust selgeks ei saanudki, v.a et kui mingit tarbimist lisada nt /pardatuled päise päeva ajal,stereod 0,5 m bassikastiga jne/ siis pinge mõnevõrra langeb.

Autor:  konks222 [ Teisipäev, 12 Aug 2014 15:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Yamaha pingeregulaator

Sai proovitusd igasugu akusid ja muud jura. Minuarust see aku võib olla nii täis või nii tühi kui tahes, pingeregulaator ongi selleks, et ei laseks teda üle 14v laadida. Autod ju samasugused. Kui aku tühjem ega ta siis sul 17 voldiga laadima hakka. Lihtsalt ampreid annab rohkem. Ise kahtlustan miks see pingeregulaator mul saba maha pani oma 90ah akut. See enam kaubikut talvel käima ei pannud, aga paati tõmbas veel nagu loom. Laadiski koguaeg liiga suure amperaaziga ja pingeregulaator ei pidanud vist sellele koledale valule vastu. Parandage nüüd mind maakat kui ma midagi valesti arvasin.

Autor:  Adolf [ Teisipäev, 12 Aug 2014 17:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Yamaha pingeregulaator

Nii nagu autol, on laadimine ainult suurematel, parematel, vägevamatel, vahel ka uuematel jne. mootoritel. Ja vahel ka pisematel :)
Toosama rectifier on tegelikuses pelgalt dioodsild ja pingeregulaatorit seal sees pole.
Seega "unregulated charging system" võib olla nii mõnelgi muidu päris ontlikul mootoril.

Autor:  viljar [ Teisipäev, 12 Aug 2014 19:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Yamaha pingeregulaator

Adolf kirjutas:
Toosama rectifier on tegelikuses pelgalt dioodsild ja pingeregulaatorit seal sees pole.
Seega "unregulated charging system" võib olla nii mõnelgi muidu päris ontlikul mootoril.


Aga pange siis päiksepaneeli laadimisregulaator vahele:

http://www.svb24.com/en/votronic-solar- ... or-sr.html

Autor:  Adolf [ Teisipäev, 12 Aug 2014 20:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Yamaha pingeregulaator

Noh, neid on vist "marine omi" ka...

Autor:  vanellus [ Kolmapäev, 13 Aug 2014 01:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Yamaha pingeregulaator

Ma ei tea mis selles konkreetses klotsis on, aga Yamu motikast tuli magneetost välja suvalise pinge (ka üle 100V) ja sagedusega vahelduvat, millest too klots üsnagi sündsa laadimispinge tekitas. Suri ta ülekoormusesse...

Autor:  konks222 [ Pühapäev, 31 Aug 2014 19:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Yamaha pingeregulaator

Uus pingeregulaator peal ja laadimine 13,8-14,1volti. Kaua nüüd toimib eks näeb. Kuna ise inglismannide keelest tume kui toompea öövaht kas on ka kusagilt saada Yamaha trimmilülitit koos juhtmega mis käib käigukangi otsa?

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/