Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Paadi põhja ümberehitamine
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 09 Mär 2016 21:20 
Eemal

Liitunud: Reede, 14 Mär 2008 08:46
Postitusi: 697
No neljakesi 15 hj jääbki suti lahjaks, siis ikka max 20 heppa peaks päras olema. Eeldan, et see 15 hj 2-takti Mercury pole ka enam esimeses nooruses, mistõttu võib tegelikku jõudu hobune-kaks vähem olla.

Panipaigad kipuvad vett täis minema ka Robustil. Põhjapunn on hea asi küll, ma rumala peaga unustasin enda paadile tellida ja kui on olnud lahtise taeva all hoidmist käru peal, siis vana hea voolikutrikk abiks :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paadi põhja ümberehitamine
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 09 Mär 2016 21:58 
Eemal

Liitunud: Reede, 03 Okt 2014 20:07
Postitusi: 8
Asukoht: Rannamõisa
Ma isegi ei ei ütleks, et lahjaks...edasi ju läks. Põhihäda merel suunda ei hoidnud pisikese lainega(küll aga paadis olnud "hobustega", kui aerud peos). Ehk see poolglissiv asi ongi...poolkõva värk, aga tunnistan, et kallutada kannatas kõvasti ja keskpõrandal sai jenkat tantsida :)

Ega ma laida c-440-t, tundub siiani, et robustil on miinuseid tiba rohkem võrdluses, aga kes meist esimese asjana õige valiku teeb ;)

Kui leiaks veel hea variandi reelingute jaoks(mis ja kuidas ja kuhu), mis sendi kotti jätab, võiks kevad tulla :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: C 440 kogemused
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 09 Mär 2016 23:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 11 Nov 2003 18:15
Postitusi: 1298
kui vett koguvad, siis panipaikade nurka tuleks puurida väiksed veeäravooluaugud.

minu käes on "kalameheversioon" nr.1. kui ma saaksin midagi uuesti teha, siis poordipanipaigad oleksin tellinud laiemad. ahtripanipaiga samuti suurema. ja sõudepingi sisse samuti panipaiga. tookord oli see häda et Harri kartis et ujuvusvaru jääb väikseks kui panipaiku rohkem teha.

teine väike kitsaskoht on mootori väljalõige ahtripeeglil. yamaha 15 hp rumpli kinnitus mootori külge on väikse nurgaga, ühtpidi kipub vastu käima kui rumpel pardasse keerata. samas pole see väga seganud.
seda, et kurssi ei pea laines, kuulen küll esimest korda :shock:

ent siiski on mu meelest tegemist parima hinna/kvaliteedi/lubatava päramootori hj suhtega paadiga Eesti turul.

ja kui keegi tahab 20 hj 4-taktilist 15hj 4-taktilise yamaha vastu vahetada, siis olen avatud pakkumistele! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paadi põhja ümberehitamine
PostitusPostitatud: Neljapäev, 10 Mär 2016 11:03 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 04 Juun 2007 09:27
Postitusi: 928
Asukoht: Tallinn ja Raplamaa
Mehed, mehed,
leidsin lõpuks siit kuskilt netist ka tootja poolt maha hõigatud tehnilised andmed. Paadi mass 120kg, mitte 200, nagu võiks arvata 4,4m pika glisseeriva paadi kohta, maks lubatud last 775kg, maks lubatud 4 inimest...
ja omanik ütleb, et ok, edasi ju läks. Ja ainult 15 jõuga, 20 vist maks lubatud? Milline teine paat nii hea tulemuse teeb?
Reelingud- igasugu kinnihoidmise sangasid võib pardale kruvida vastavalt vajadusele ja kus mugavam tundub. Ja roostevabast väänatud pikemaid, meeter ja poolteist pikkasid saab kataloogist ja ka tellimisel.

_________________
+372 52 71 081
Marumeri OÜ
klaasplastist ja vineerist paatide ehitus, remont.
www.marumeri-marumeri.blogspot.com


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group