Kipper.ee
https://foorum.kipper.ee/

SeaStar hüdrorooli lõtk?
https://foorum.kipper.ee/viewtopic.php?f=7&t=9463
1. leht 1-st

Autor:  rye [ Laupäev, 07 Mai 2016 07:40 ]
Teema pealkiri:  SeaStar hüdrorooli lõtk?

SeaStar roolilõtk on suureks läinud.
Ühes suunas 5 ja teises 10 cm.
Õli on piisavalt, õhutatud on ka.
Kas seda saab lahti vōtta ja parandada? Mis seal sees on?
Kas ehk mingi remondikomplekt on olemas?

Autor:  juurikas [ Laupäev, 07 Mai 2016 09:59 ]
Teema pealkiri:  Re: SeaStar hüdrorooli lõtk?

Sai seda teemat just uuritud, endal on mure rooli jäikusega (võimu pole).

Üldiselt trossiga roolisüsteemide puhul, nagu aru saan, võib probleem olla kolmes kohas - roolis endas, nö konsooli osas, trossis (välja veninud) või siis roolijala puksides vms, ma ei tea, kuidas seda nimetatakse.

Esimese asjana peakski roolitrossi võtma jala küljest lahti ja vaatama, kas jalg liigub ilma lõtkuta jne, siis hakkama vaikselt eri vigu välistama.

Autor:  rye [ Laupäev, 21 Mai 2016 11:23 ]
Teema pealkiri:  Re: SeaStar hüdrorooli lõtk?

Kas tõesti keegi pole hüdrorooli lahti võtnud, et oskaks nõu anda?

Autor:  Viking [ Laupäev, 21 Mai 2016 13:56 ]
Teema pealkiri:  Re: SeaStar hüdrorooli lõtk?

Olen lahti võtnud ainult silindreid. Seal ei ole sees midagi, mis võiks anda lõtku. Pumbale remontkomplekt koosneb ainult tihenditest, muid sisemisi juppe ei saa. Millegipärast arvan, et ikkagi on õhk sees. Kuidas seda sul õhutati? Vahel on õhu kättesaamine sealt üsna keeruline olnud. Tuleb varuda piisavalt õli, eest kallad muudkui peale, keerad rooli ühele ja teisele poole ja teine mees tagant laseb vastavalt ühelt ja teiselt poolt õhutusi lahti. Ja niimoodi vahel kümneid ja kümneid kordi järjest. Minimaalne kogus õhku jääb vahel ikkagi sisse, aga see läheb tavaliselt esimese sõidu järel ise ära.

Üldiselt neid süsteeme eriti ei parandata, Ja ega nad eriti katki ei lähegi. Ainuke remont on tihendite vahetused. Ja isegi need tihendid on üsna kosmilise hinnaga.

Autor:  Mark [ Laupäev, 21 Mai 2016 18:04 ]
Teema pealkiri:  Re: SeaStar hüdrorooli lõtk?

Neid ei remondita jah. Põhjus selles, et teenustööna remontimine läheb kallimaks kui uue ostmine ja kogu sõlme vahetus. Tootja sellega ei arvesta, et mõni õlinäpp tahaks ise kodus nokitseda :) Lihtsalt nii olematu turuosa peale pole mõtet reageerida.

Mistahes hüdraulikal on alati siselekkeks nimetatav nähtus, ja kuludes see asi sul seal ehk suurenenud ongi. Muidugi tasub alati üle kontrollida õhuprobleem.
Kas ostsid selle pareguse roolisüsteemi ise? Kui kaua see on tööd teinud?

Autor:  rye [ Laupäev, 21 Mai 2016 22:39 ]
Teema pealkiri:  Re: SeaStar hüdrorooli lõtk?

Paadiga tuli kaasa, neljas hooaeg algas.
Aga proovin veelkord kahekesi õhutada.

Veel infoks, et kahe aasta eest jäi rool ühte serva kinni, mootor ka vastavalt viltu. Õnneks kuival maal.
Tookord keerasin jõuga ja sain lahti, kõik nagu toimis peale seda. Seepärast kardan, et äkki läks siiski miskit katki seal sees.

Autor:  Mark [ Pühapäev, 22 Mai 2016 11:09 ]
Teema pealkiri:  Re: SeaStar hüdrorooli lõtk?

Pumbas ei saa vist eriti midagi katki minna. Kuluda saab küll, aga neli hooaega on vähe.

Autor:  Erik78 [ Teisipäev, 24 Mai 2016 12:12 ]
Teema pealkiri:  Re: SeaStar hüdrorooli lõtk?

Pakun puusalt: Ilmselt vale õli sees olnud ja nüüd on sisetihendid katki, see seletaks ka seda kinni jäämist. Kuna tihendid katki - pundunud, ei saa ka enam õhku korralikult kätte. Uus pump 400 euri. ma arvan, et lahti võtmine ei teeks enda ja teiste harimise mõttes paha.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/