Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Evinrude 40hp kaks takti plärtsub
PostitusPostitatud: Laupäev, 07 Jaan 2017 18:04 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 19 Nov 2014 22:12
Postitusi: 6
Tere.
On äkki kellegil kogemusi sellise mootoriga 1988a. 40hp Evinrude kaks takti, kahe silindriline, kahe karbussiga.Nimelt ei saa mootorit korralikult käima, madalatel pööretel tahab üldse välja surra, kuna paugub ja jätab vahele või mulle tundub, et isegi paneb paugu valel ajal ja see plärtsumine ei tule karbussi vaid just vindi otsast summutist ja pahvaka sinist suitsu tuleb ka siis selle plärtsu ajal. Iseenesest oleks ju diagnoos lihtne, et saab palju kätte, aga olen korduvalt neid karbusse kompressoriga läbi puhunud, küünlaid vahetanud, testriga küünlajuhtmeid kontrollinud. Ühtegi reguleerimiskruvi karbussidel pole, ujukitasemed on kontrollitud ja õiged, ujukinõelad peavad. Primer pumba punane link on kõige päripäevases asendis kus ta olema peab. Ainuke mida veel teha võiks on süütepoolide vahetamine, aga ehku peale neid tellida ka ei tahaks. Huvitav kas süütepoolid võivad sellist asja teha. Väntvõlli otsatihendite ebatiheduse puhul oleks ju küttesegu just lahja, aga küünlad on pigem tahmased kui heledad.Oskab keegi äkki midagi tarka soovitada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Evinrude 40hp kaks takti plärtsub.
PostitusPostitatud: Laupäev, 07 Jaan 2017 20:34 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 20 Juul 2011 06:21
Postitusi: 379
Asukoht: Kesk-Eesti
Kui paugu valel ajal paneb, on äkki süüde vale. Kunagi isegi ühel mootoril väntvõlli otsas oli kiil murdunud...

_________________
Harrastuskalastaja


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Evinrude 40hp kaks takti plärtsub
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 09 Jaan 2017 10:03 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 26 Aug 2013 15:07
Postitusi: 81
Tahtsin just sama lisada, mis Adolfki.

Mul täpselt sama teema, küll 30HP 2T mootoriga. Läks nagu käima, aga töötas valesti. Peale igasuguste jubinate vahetust selgus, et hooratta kiil on pooleks ja seetõttu süüde vale.

_________________
Progressiivne jõeinimene ja -õpilane.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Evinrude 40hp kaks takti plärtsub
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 09 Jaan 2017 18:53 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 19 Nov 2014 22:12
Postitusi: 6
Võtsin hooratta täna maha, kiil omal kohal, süüde ilusti paigas. Primer solenoid töötab ka ilusti, ei lase lisakütet sealt peale. Ei oska enam midagi teha :cry:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Evinrude 40hp kaks takti plärtsub
PostitusPostitatud: Teisipäev, 10 Jaan 2017 07:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 05 Nov 2011 09:42
Postitusi: 374
Paugub siis ka, kui segu lahja.

_________________
FINNARK 460


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Evinrude 40hp kaks takti plärtsub
PostitusPostitatud: Teisipäev, 10 Jaan 2017 12:18 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 20 Juul 2011 06:21
Postitusi: 379
Asukoht: Kesk-Eesti
Nüüd on küll see moment, kus võiks öelda, et keeruline on interneti teel mootorit parandada (aidata)
Iidne Eesti vanasõna ütleb, et kui süüde paigas, viska või teeklaasiga kütet sisse, peab minema :)
Kui kõik muu tundub paigas olema, siis jäävadki üle süütepoolid ja CDI plokk. Neid ise- enesest saab mõõta. Karburatsiooniteemat on samuti raske distantsilt kommenteerida, aga kui kõik mitu korda puhastatud, kontrollitud, reguleeritud, siis peaks ikka justkui töötama. Kas sellel mootoril hooratta all olevat staatori plaati ka liigutatakse gaasi andmisel? Arvatavasti ikka ju. See süsteem ikka töötab?
Kas kõik voolikud ja torukesed, mis karpade küljes, on üle vaadatud? Kõik õiges kohas ja terved?

_________________
Harrastuskalastaja


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Evinrude 40hp kaks takti plärtsub
PostitusPostitatud: Teisipäev, 10 Jaan 2017 17:29 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 19 Nov 2014 22:12
Postitusi: 6
Hooratta all olev plaat liigub ja töötab ilusti, hooratta vastus pole seal midagi käinud, kõik voolikud on samuti üle kontrollitud. Kui segu lahja oleks, siis aevastaks pigem karbussi, ja kindlasti summutist sinist ei viskaks, samuti oleks küünlad heledad. Karburaatorid on ilma igasuguse reguleerimisvõimaluseta. Samuti sai sõelad nii pumbast kui primerist puhastatud, sissetuleva kütuse filtri panin ka igaks juhuks uue. Midagi pole muutunud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Evinrude 40hp kaks takti plärtsub
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 11 Jaan 2017 12:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 27 Jaan 2015 08:54
Postitusi: 64
Omal ka 40hj, 2 takt. 2 silindriline mootor ei kannata pikalt tühikäigul sõitu, ehk siis tahmatab küünlad ja need hakkavad vahele jätma, kuniks mootor seiskub. Natuke kiiremat sõitu ja jälle kõik ok.

Termostaat? Külma mootoriga ei põle ka kütus korralikult. Ehk tühikäigul sõites ja ka kiirendusel võib välja surra/hinge kinni lüüa jne.
Aevastused summutis võivad tulla ära jäänud sädemest ja nii siis bensiini aurud jalas süttivad.

Kui mootoril VRO peal siis, ehk kütus alla vajunud ja see viskab enne rammusama õlikoguse(karpa ummistus ja küünal liigselt õline ei anna sädet)?


Viimati muutis Matrix75, Neljapäev, 12 Jaan 2017 18:28, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Evinrude 40hp kaks takti plärtsub
PostitusPostitatud: Neljapäev, 12 Jaan 2017 09:52 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 01 Apr 2004 21:52
Postitusi: 340
See pole küll mingi jutt,et 2T mootor tühikäigul pikalt ei tööta.
Kui ikka on korras mootor, süüteküünlad iga kevad vahetatud, õige! õli õiges vahekorras siis ei saa probleemi olla.
20 aastat vana 2T 50hj Yamaha käis tühikäigul välistemperatuuridest olenemata niikaua kui kütust jätkus.
P.s kordan - õige õli õiges vahekorras.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Evinrude 40hp kaks takti plärtsub
PostitusPostitatud: Neljapäev, 12 Jaan 2017 11:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 05 Nov 2011 09:42
Postitusi: 374
retti kirjutas:
See pole küll mingi jutt,et 2T mootor tühikäigul pikalt ei tööta.
Kui ikka on korras mootor, süüteküünlad iga kevad vahetatud, õige! õli õiges vahekorras siis ei saa probleemi olla.
20 aastat vana 2T 50hj Yamaha käis tühikäigul välistemperatuuridest olenemata niikaua kui kütust jätkus.
P.s kordan - õige õli õiges vahekorras.


2 taktiliste põhiprobleem ongi selles, et tühikäigul pikalt ei tööta. Tahmab küünlad ära, kuna ei jõua küünlaid puhtaks põletada. Õlivahekord ei puutu asjasse.

_________________
FINNARK 460


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Evinrude 40hp kaks takti plärtsub
PostitusPostitatud: Neljapäev, 12 Jaan 2017 11:47 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 01 Apr 2004 21:52
Postitusi: 340
Fuego kirjutas:
retti kirjutas:
See pole küll mingi jutt,et 2T mootor tühikäigul pikalt ei tööta.
Kui ikka on korras mootor, süüteküünlad iga kevad vahetatud, õige! õli õiges vahekorras siis ei saa probleemi olla.
20 aastat vana 2T 50hj Yamaha käis tühikäigul välistemperatuuridest olenemata niikaua kui kütust jätkus.
P.s kordan - õige õli õiges vahekorras.


2 taktiliste põhiprobleem ongi selles, et tühikäigul pikalt ei tööta. Tahmab küünlad ära, kuna ei jõua küünlaid puhtaks põletada. Õlivahekord ei puutu asjasse.


Tee siis segu ära. 100 liitrit õli ja 1 liiter bensiini. :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Evinrude 40hp kaks takti plärtsub
PostitusPostitatud: Neljapäev, 12 Jaan 2017 11:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 27 Jaan 2015 08:54
Postitusi: 64
Fuego kirjutas:
retti kirjutas:
See pole küll mingi jutt,et 2T mootor tühikäigul pikalt ei tööta.
Kui ikka on korras mootor, süüteküünlad iga kevad vahetatud, õige! õli õiges vahekorras siis ei saa probleemi olla.
20 aastat vana 2T 50hj Yamaha käis tühikäigul välistemperatuuridest olenemata niikaua kui kütust jätkus.
P.s kordan - õige õli õiges vahekorras.

Mootor on korralik 2000.a. Mercury ja taga on kiire sõukruvi. 600-800p peal oli näiteks raske Emajõe jõeparaadi läbida. Sellepärast tõmbasin joone alla ''pikalt tühikäigul''. Mootor on korralik ja õli ka läheb vaid 1:50 sisse. Lihtsalt 2 silindriline on nii ebastabiilne, et kui üks küünal jätab natuke vahele, siis kohe tekib rappumine ja võib seisma jääda. Külmalt tühikäigul töötab ilusti, kuid sõita ei kannata.
Küünlad tellin iga aasta kataloogi järgi uued ja ka bensiini õli on kallim (9-10€/L), kuna odava Aadinoliga hävitasin kunagi laagrid ja kolvid-kokkuhoid õlilt :x

Näiteks 1000-1200p pole probleeme, kuid siis ragistab käiguvahetusega reduktorit.


Viimati muutis Matrix75, Neljapäev, 12 Jaan 2017 15:21, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Evinrude 40hp kaks takti plärtsub
PostitusPostitatud: Neljapäev, 12 Jaan 2017 14:58 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 01 Apr 2004 21:52
Postitusi: 340
Matrix75 kirjutas:
Fuego kirjutas:
retti kirjutas:
See pole küll mingi jutt,et 2T mootor tühikäigul pikalt ei tööta.
Kui ikka on korras mootor, süüteküünlad iga kevad vahetatud, õige! õli õiges vahekorras siis ei saa probleemi olla.
20 aastat vana 2T 50hj Yamaha käis tühikäigul välistemperatuuridest olenemata niikaua kui kütust jätkus.
P.s kordan - õige õli õiges vahekorras.

Mootor on korralik 2000.a. Mercury ja taga on kiire sõukruvi. 600-800p peal oli näiteks raske Emajõe paraadi läbida. Sellepärast tõmbasin joone alla ''pikalt tühikäigul''. Mootor on korralik ja õli ka läheb vaid 1:50 sisse. Lihtsalt 2 silindriline on nii ebastabiilne, et kui üks küünal jätab natuke vahele, siis kohe tekib rappumine ja võib seisma jääda. Külmalt tühikäigul töötab ilusti, kuid sõita ei kannata.
Küünlad tellin iga aasta kataloogi järgi uued ja ka bensiini õli on kallim (9-10€/L), kuna odava Aadinoliga hävitasin kunagi laagrid ja kolvid-kokkuhoid õlilt :x

Näiteks 1000-1200p pole probleeme, kuid siis ragistab käiguvahetusega reduktorit.


Ja sõukruvi on sul 19" või 21" ?
Kahetaktilise paadimootori õli ei osteta nime ega liitrihinna järgi.Outboard Marine TC-W3 peab õlipurgil olema olenemata sellest kes tegi või mis maksis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Evinrude 40hp kaks takti plärtsub
PostitusPostitatud: Neljapäev, 12 Jaan 2017 15:51 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 19 Nov 2014 22:12
Postitusi: 6
Olen kogu aeg kasutanud Mobil Outboard Plus Premium 2 Stroke õli ja seda 1:50 lisanud. Ei taha ka seda hästi uskuda, et üks mootor nüüd nii tehtud on, et ei sünnigi käima pikalt. Minu oma teeb oma sutsakaid ja popse ka siis kui kergelt gaasi lisada, lihtsalt neid valesid popse hakkab tihedamalt kostuma. Hakkan uut süütepooli otsima, ehk saab sellega veale jälile.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group