Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Monark 55hp
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 20 Veebr 2017 13:52 
Eemal

Liitunud: Reede, 14 Okt 2016 18:18
Postitusi: 6
Oskab keegi rääkida või öelda, mis mootor see iseenesest on? 2T ja 55 hp (Tõin kunagi Soomest paadi ja see oli seal küljes) Guugeldades annab Archimedest ja Volvo Pentat segamini- kas kunagi siis tegutses Monark eraldiseisvalt ja keegi suurem astus peale ja ostis ära? Välismaistest foorumitest ka pole erilist infot leidnud selle kohta ja kahjuks russkit ei valda nii pädevalt, et ka sellekeelseid foorumeid lehitseda. Igatahes pikk jutt lühidalt- on sellele varuosi saada kusagilt ja kas on point see paadi külge jätta? Uuema mootori jaoks hetkel nagu finantsi pole ja paadi saan ise taastatud- käed/jalad terved ja vette tahaks ka jõuda sel kevadel! :roll: Igasugune info mootori kohta teretulnud!

_________________
I felt like a cheeseburger in Somalia


Viimati muutis PopZ, Neljapäev, 10 Aug 2017 16:55, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Monark 55hp
PostitusPostitatud: Teisipäev, 21 Veebr 2017 07:37 
Eemal

Liitunud: Reede, 14 Mär 2008 08:46
Postitusi: 697
Sellest ajastust ja ettevõtte toodangust hea ülevaade http://www.nymansuppsala.se/marin-filer ... deller.htm

Aga mis su küsimuse peale nüüd kosta? Ilmselgelt varuosi neile uunikumidele kusagilt poeriiulilt enam ei leia, ainus variant on leida müügikuulutustest mõni samavana isend doonoriks (nettivene.com, blocket.se) Ksf! Retti teab Helsinki lähedal mingit paadimootorilammutust, seal võib ka jopata.

Kui mootor töötab ja hetkel võimu uuema ostmiseks pole, siis mis siin mõelda - kuniks töötab, anna hagu!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Monark 55hp
PostitusPostitatud: Teisipäev, 21 Veebr 2017 09:39 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 01 Apr 2004 21:52
Postitusi: 340
See on selle aja mootor kui metalli kvaliteedi ja kogusega ei koonerdatud.Kui mootor siiani vähegi seguõli on saanud siis vaevalt et seespool mehhanilisi kulumisi on.Mõõda surveasted ära ja tulemus ütleb juba palju.Üks mida peaks endale selgeks tegema - kas süüde on veel kontaktidega või juba ilma.Seda mina ütelda ei oska.
Tänapäevases mõistes on selle aja mootorid rasked,lärmakad ja janused.Aga töökindlad.Usun et Soome või Rootsi paadilammutustest saab neile juppe veelgi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group