Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1343 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 86, 87, 88, 89, 90
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Reede, 12 Mai 2017 16:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 07 Okt 2014 15:30
Postitusi: 132
Vesti ventiilid on sellised, sinna tuleb sõrm sisse torgata, et õhku välja lasta. Mitte kõigil pole selle mõõtmetega ühilduvad sõrmed. Niiet vesti valides kontrollige üle.

Ma ei ole aruannet lugenud, kuid kas on teada, kes oli roolis? Kas võib olla, et vest tõesti avanes kogemata ja see muutis roolimise raskendatuks. Eriti kui vest poob ja oled hädas ühe käega ventiili nupule pihta saamisega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Reede, 12 Mai 2017 18:05 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 01 Apr 2004 21:52
Postitusi: 291
Kipperihärra peaks mäletama täpselt - kui mitu paukvesti me Kalevi ujulas lahti lasime.Mina mäletan täpselt,et ühtegi poomisjuhtu polnud.
Nii rumalat jutt rahvale rääkida, et - päästevest poomise läbi päästetava ära lämmatab ... tulge maa peale tagasi,ametnikud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Reede, 12 Mai 2017 20:47 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 24 Veebr 2004 22:24
Postitusi: 332
Asukoht: Rohuküla
semu kirjutas:
Vesti ventiilid on sellised, sinna tuleb sõrm sisse torgata, et õhku välja lasta. Mitte kõigil pole selle mõõtmetega ühilduvad sõrmed. Niiet vesti valides kontrollige üle.

Selleks otstarbeks on toru kork, mis tuleb õhu välja laskmiseks taguridi pöörata. Tal on nimelt "punn" peal, mis just ventiili piisavaks avamiseks just abiks on. Näppu ei ole vesti tootjad selleks tööriistaks küll planeerinud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 15 Mai 2017 10:47 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 07 Nov 2003 23:10
Postitusi: 2439
Asukoht: Tallinn; Leisi vald
retti kirjutas:
Kipperihärra peaks mäletama täpselt - kui mitu paukvesti me Kalevi ujulas lahti lasime.Mina mäletan täpselt,et ühtegi poomisjuhtu polnud.
Nii rumalat jutt rahvale rääkida, et - päästevest poomise läbi päästetava ära lämmatab ... tulge maa peale tagasi,ametnikud.

Siit siis viide tollastele tulemustele: LINK

Päästevestide tootjate "uuri&arenda" tulemusena on müügile jõudnud uusi ja ka meeldivalt üllatavate lahendustega veste. Kas teeme siis oktoobris uue "paugutamise" kuskil basseinis?

_________________
Tallinn SAR; foorum.kipper.ee; EvelynIII


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 15 Mai 2017 21:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Apr 2010 17:43
Postitusi: 715
Ei saa ka mina uskuda, et päästevest mehe ära tapab.
Igaljuhul ootaks ametnikelt natuke rohkem selgitusi, kuidas ja mismoodi selline asi juhtuda saab. Oktoobris basseinis oleksin nõus isegi katsejäneseks hakkama kui keegi seda poomist simuleerida suudaks.
Hetkel võib mõni sellest loost järeldada, et vest on ohtlik ja tapab -> ärge kasutage!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Teisipäev, 16 Mai 2017 08:14 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 11 Nov 2008 17:45
Postitusi: 136
Kuidas see ametlik selgitus klapib õnnetuse asjaolude skeemiga?
Pilt

Kui roolist lasti lahti alumises pöördepunktis, siis kuidas küll kinnise vestiga Renee 500 m paadi tuldud teed tagasi sai? Puhus läänetuul (asimuut 240...260) 2...4 m/s.
Kui roolist lasti lahti (ja mehed kukkusid vette) enne ülemist tagasipöörde kohta (tagasipööre oli tingitud sellest selgituseks toodud paadi pööramisest rooli lahti laskmisel), siis kuidas paat pärast tagasipööret ilma meesteta pool kilomeetrit otse sõitis, enne kui tiirutama hakkas? Ja kuidas kägistava vestiga Tarmo 550 m paadile järgi ujus?

Ilmselt kukkusid mehed vette u 40 sekundilise vahega, esmalt Renee, hiljem Tarmo. Läänetuul seletab avatud vestiga Tarmo triivimist vettekukkumiskohast ida suunas.


Viimati muutis sults, Teisipäev, 16 Mai 2017 09:09, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Teisipäev, 16 Mai 2017 08:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 14 Sept 2012 09:36
Postitusi: 243
Asukoht: Piirissaare
Skeemil on ka kaks pööret vastassuundadesse. Paat jäi ju tervena alles ning tõenäoliselt on seda hiljem reaalsetes oludes korduvalt veepealt testitud, kuidas ja kuhupoole see paat käte lahti lasmisel iseenesest järsult pöörab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Teisipäev, 16 Mai 2017 09:37 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 11 Nov 2008 17:45
Postitusi: 136
Tähelepanuväärne on ka see, et enne alumist pööret, mille käigus tõenäoliselt kukkus vette paadi roolis olnud Tarmo, oli paadi kiirus oluliselt vähenenud, seega ilmselt oli roolimees selleks hetkeks ilmselt märganud paarimehe puudumist ja valmistus tagasipöördeks. Eelnev ülikiire sõit võis roolimehe kiirusetunnetust mõjutada ja pööre tehti hoolimata kiiruse vähendamisest 54 km/h pealt kiirusele 28 km/h liiga järsult, mis lõppes paadist välja paiskumisega. Igatahes ei leia ma skeemilt kinnitust rooli lahti laskmise teooriale.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1343 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 86, 87, 88, 89, 90

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group