Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 09 Juun 2009 13:04 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 10 Nov 2003 08:55
Postitusi: 606
Asukoht: Haapsalu
kontiki kirjutas:
AndresA kirjutas:
Vasakul Bluechart Atlantic 2008.5, paremal 9.5. Esimene on siis see uuem variant.


leia piltidelt kümme erinevust :lol:


Huvitav kas ma olen ainsana pime või ei saa ka teised erinevusest aru :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 09 Juun 2009 13:13 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 16 Juul 2006 14:41
Postitusi: 1764
Asukoht: Tallinn
aga nüüd?

Pilt

minu meelest on kaardid totaalselt erinevad. kaablid merepõhjas ka liikunud jne jne jne


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 09 Juun 2009 13:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 15 Mai 2004 12:50
Postitusi: 707
Asukoht: Viljandi
Pilt

See on vastikult vana Cmap.

_________________
Ära karda kunagi proovida midagi uut. Mäleta, et Noa oli üksiküritajast amatöör, kui ta ehitas oma laeva. Aga Titanicu panid kokku suur grupp spetsialiste.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 09 Juun 2009 14:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 05 Juun 2007 08:05
Postitusi: 671
Asukoht: Keri ja vahel ka Eestis
mul 9.5 ja 2008 upgrade näitavad veel tibake erinevamat pilti.

Aga ausalt need 0,5 erinevused paneks mina niikuinii elektroonilise kaardi (khm, ja ka paberkaardi) ajus juba vahele.

Kel süvis tõsine see püüab ikka miili lõikamisel meremärkidega soovitatud rada pidi ennast rullida. Siin ka polnud probleemiks et 5,5 asemel 4,8.

Janoh, kui on probleem et mõnes kohas kaart pole päris õige, siis ei saa enam mitte kunagu kindel olla et kaart on mõnes kohas õige :P
Kurkse väinas näiteks ärge küll kunagi elektroonilise ja paberkaardi järgi sõitke.

_________________
Mul pole õigus.
Aga mind ei koti!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 10 Juun 2009 07:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 31 Mär 2009 06:55
Postitusi: 4
Asukoht: Tallinn
Meie plotter korrutab iga kord (sisse lülitamisel), et ole ikka tubli mees ning kontrolli digi. kaardil antud informatsiooni paberkaardiga. Olen siiani arvanud, et hoiatus on asjalik kuid iga kord seda meelde tuletada on natuke liiast. Olen isegi otsinud võimalusi kudas sellest kirjast lahti saada.
Hansa õppetund aga näitab, et sellised "tüütud" meeldetuletused on asja eest sinna pandud - sest inimene on ikka olemuselt laisk loom. :)
Mul on hea meel, et Hansaga midagi väga hullu ei juhtunud ning kui parandamistel ongi abikätt vaja siis olen talgute korras nõus Indrekule abiks tulema - kasvõi selle pärast, et mul endal õppetund paremini meeles püsiks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 11 Juun 2009 10:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 20 Mär 2007 09:42
Postitusi: 829
Asukoht: Tallinn / Muhu
Võrdluseks siis sama koht erinevatel kaartidel:
    Navionics 24XG, aastast 2008
    Magellan MapSend BlueNav Europe, vist aastast 2002
    Veeteede ameti digitaalne kaardirakendus
    Läänemeri Kõpust Hankoni, kolmas trükk 10.12.2001, parandused kuni 01. mai 2003 (Gotta)
    "vastikult vana Cmap" (poom)
    Garmin Bluechart Atlantic 2008.5 (AndresA)
    Garmin Bluechart Atlantic 9.5 (AndresA)

Pilt

Navionics paistab minevat üsna kenasti kokku VA kaardikoguga (ja ilmselt siis ka tänaste paberkaartidega). Kahtlustan, et ka värske C-Map on üsna täpselt samade detailidega.

Vanad C-Map'i ja Magellani (tegelikult peaks kah olema Navionics'i andmed) kaardid on sügavuste koha pealt jupp maad detailsemad, aga muidugi ei oska arvata, kuivõrd aegunud. Magellani kaardil on navigatsioonimärgistus ka hoopis ammune.

No ja Garmin on sügavuste tähistamise osas kõige vaesem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 11 Juun 2009 11:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
Nu siin peaks nüüd tiba Garmini kaitseks välja astuma.
Kindlasti on see info kaardil olemas. Garmin kasutab samu aluseid, mida ka digina - VA välja annab.
Garmini kaardirakendus töötab tiba teisti ( lihtsamalt ja arusaadavamalt laevajuhile).
Kaardil endal on kogu info olemas. Kuid sõltub , kuidas olen info kuvamise seadistanud.
Milleks tehakse Info vähendamist. Selleks, et seade suudeks suuremate sõidukiirustel ainult vajalikku kuvada ja seda On-line. Suuremad kiirused ju 40 + sõlme.

Kusagil kõhus on seaded, mida määratakse Sõltuvalt sõidukist. Ja siis palju süvist palju kiilu alla lisavett. JNE. Seega kui oled sinna sisse toppinud numbrid, et vajad 0,3 m vett siis 1 meetri sügavusel olevaid asju aktiivse ohuna ei kuva.

SEEGA: KASUTUSJUHEND PIHKU JA LUGEMA!!!! :lol:

Laevajuht kui seadme õieti aga seadistanud paneb endale ikka tiba varuga need nr paika. Minul on seatud detailsema kuvamise piiriks 5m ja kogu vajalik info on olemas kaardil.
Kui aga kaatrijuhid selle piiri 1m peale pistavad, siis pole ime, et osa infost kusagile ära kaob.

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 11 Juun 2009 12:04 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 16 Juul 2006 14:41
Postitusi: 1764
Asukoht: Tallinn
Aga siit valikust ilmeb siiski, et Navionics ja Garmini uusim kaart on mõlemad suhteliselt head. Garminil pole oluliselt vähem infot. Navionicsi kaardi pilt hõlmab suuremat ala lihtsalt.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 23 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group