Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1609 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 104, 105, 106, 107, 108
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Pühapäev, 19 Juul 2020 09:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 14 Sept 2012 09:36
Postitusi: 307
Asukoht: Piirissaare
Uskumatu, kuidas "rauast" suure, kalli, tuntud, tunnustatud Busteri pardasse rebenes Progressist lihtsalt auk...


Manused:
FB_IMG_1595143011909.jpg
FB_IMG_1595143011909.jpg [ 162.24 KB | Vaadatud 1701 korda ]
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Teisipäev, 21 Juul 2020 03:29 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 19 Sept 2004 16:33
Postitusi: 214
Asukoht: Tartu
No kui Progressil on ees selline "taraan"...

Pilt

Pilt selles uudises: https://www.ohtuleht.ee/1007299/paadijoodik-emajoel-kihutas-joobes-juht-oma-paadiga-otsa-teisele-paadile


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Neljapäev, 23 Juul 2020 08:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5915
Asukoht: Saaremaa
nitse kirjutas:
Uskumatu, kuidas "rauast" suure, kalli, tuntud, tunnustatud Busteri pardasse rebenes Progressist lihtsalt auk...


Progressil oli küll korralik taraan ees, aga alumiiniumpaatidel tasub vahet teha ka nende ehituse järgi: Buster, Silver, Faster (huvipaatide pool), jne kasutavad alumiiniumpleki/vahu komposiidist (sandwitch) pardaid ja pleki paksus on seal väga õhuke. Kihiline parras ise on koostena tugev ja hea kuni ta torget ei saa. Küll aga on nendega tõesti see mure, et kui kasvõi tormiga sadamas augu sisse saab, siis remontida saab sellist parrast ainult Kulibin. Üldjuhul võetakse kindlustusest hüvitis ja uus paat.

Teine tera on nn keevitatud alumiiniumpaadid: Anytec, Arronet, Alukin, aga ka XO jne. Mis siin salata, ka Alunaut. Nendel on pardaplekk tavaliselt 4...5mm ja sinna naljalt auku sisse ei saa. Kui saabki, siis sellise konstruktsiooni puhul on ka kereremont üldjuhul tehtav.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Neljapäev, 23 Juul 2020 09:51 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 28 Juun 2006 09:08
Postitusi: 150
Pilt Ockelbos B16AL, millele sõits Rootsis otsa 40 knotsiga Nitro Z20 ja sama paat peale remonti sadamas seismas. Aga kindlustus maksis omanikule ikkagi paadi kinni.
Manus:
okelbo0.jpeg
okelbo0.jpeg [ 903.76 KB | Vaadatud 964 korda ]
Manus:
ockelbo1.jpeg
ockelbo1.jpeg [ 1.73 MB | Vaadatud 964 korda ]


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1609 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 104, 105, 106, 107, 108

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group