Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1468 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 98  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Reede, 16 Juun 2017 21:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 05 Juun 2007 08:05
Postitusi: 651
Asukoht: Keri ja vahel ka Eestis
Mark kirjutas:
Tim kirjutas:
Dehler purjejahil tõmbas sama torm samas kais vöörist ühe knaabi kere küljest lahti - puruks läks üks polt kahest.


Ma ei mäleta kas Dehler oli üks kahest saksa merepäästjate shitlistis olevast brändist või mitte, aga nendega kohtudes tuli jutu sees välja üks huvitav seik: kui nad saavad teate, et mõni purjekas on end kuskile kinni sõitnud, siis pidavat nad palvetama, et see ei oleks ???? või !!!! ( ma ühte brändi mäletan, teist mitte, aga ei nimeta siinkohal kumbagi ) . Nende väide oli, et neid on keeruline ühes tükis kätte saada kuna ükskõik kustkohast sikutada, kõik tuleb küljest ära viimase piirini aetud optimeerituse tõttu. :D Pidada vähemalt kolmest kohast rakendama ja kõik otsad sama pingu peale timmima, enne ei võivat tõmmata :P

Korralikku jahti on vahel lust välja tõmmata, kord sikutasin seltskonda ja ujuja viis otsa madalale ja ei saanud ise pimedas näha, mille külge seovad, aga no purjetajad ikka teavad, arvasin ma -
ja pärast selgus, et panid ikkagi knaabi külge. Otsa pidi hiljem ära küljest lõikama, aga neli tonni puust purjekat tuli madalast lohinal välja ikka. Omanik oli esimest aastat omanik ja ei mõelnud probleemi eriti hästi kohe läbi. Aga sellisele alusele ja selle ehitajale viskan iga kell kulpi.

_________________
Mul pole õigus.
Aga mind ei koti!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Reede, 30 Juun 2017 15:49 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 17 Juun 2009 20:48
Postitusi: 432
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/k ... d=78739726


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Neljapäev, 13 Juul 2017 16:48 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1744
Asukoht: Tallinn
...tulekahi jahisadamas...
http://forums.sailinganarchy.com/index. ... 1499956770
...väga kole vaatepilt...

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 17 Juul 2017 09:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5740
Asukoht: Saaremaa
Riias, Hapaka kanalis sõitis katamaraan mastiga kõrgepingeliinidesse. Pardal oli 12 inimest, kellest 7 lapsed. Kõik said elektrilöögi ja põletushaavu, jaht põles maha. Kõik pardalolnud sattusid loomulikult haiglasse ja päev hiljem iseloomustavad meedikud suure osa kannatanute seisukorda väljendiga: raske, aga stabiilne. Sisevetel liikudes pöörake siis tähelepanu veealuselt olukorralt ka veepealsele olukorrale.

http://rus.delfi.lv/news/daily/criminal ... d=49050799

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Teisipäev, 01 Aug 2017 18:36 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 05 Aug 2012 22:33
Postitusi: 180
Asukoht: Tallinn
http://www.postimees.ee/4196519/tiiu-kaks-pohjapuudet-vali-ragin-salongis-jooksev-meeskond-ja-esimest-pauku-oma-kajutis-kuulnud-kapten

Et siis lasevadki rooliautomaadiga ilma plotteriga konsulteerimata ringi või? Ilma kursialarmita?
Rukkirahu juures, kus iga vett mööda sõitev inimene teab, et põhi on lähedal?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Teisipäev, 01 Aug 2017 19:23 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 11 Nov 2008 17:45
Postitusi: 176
Seal ei tohiks 18:30 paiku veel nii kehv nähtavus olla, et ei oleks sillalt palja silmagagi näha, kas laev sõidab kenasti kanalis lateraalmärkide vahel või tüürib kanalist külje pealt välja.
Kummaline, et autopiloodilt käsijuhtimisele üleminek nii palju aega võtab!

Huvitav, kas keegi häkkis juhtimissüsteemi või panid satelliidid korraks segast? Vahva.madruse poolt postitatud väidet, et venelane segab GPS-vastuvõttu ( viewtopic.php?f=4&t=257&start=60 ) eriti ei usu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Teisipäev, 01 Aug 2017 19:34 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 01 Apr 2004 21:52
Postitusi: 310
Seda automaatrooli tõenäoliselt peal/toimimas ei olnudki.Tagantjärgi õigustus mida keegi ei suuda kindlaks teha, - me ei saanud seda välja lülitatud.
Kurssi nagu jätkus,aga näe - vesi sai otsa.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Laupäev, 05 Aug 2017 10:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5740
Asukoht: Saaremaa
Ega kõike ametlikku ei saa kohe automaatselt kahtluse alla seada.

Minu tähelepanekud:
1) Väide, et keegi oli kangide kallal ja üritas autopilooti maha saada, aga see ei õnnestunud. Tõenäoline, et paanikas tehti protseduur lihtsalt valesti. Kuna ta ikka lõpuks maha saadi, siis on selliseks arvamuseks alust. Või siis lihtsalt püüti kurssi korrigeerida, aga peale korrektuuri võttis autopiloot oma töö uuesti jälle üle. Nii ta ju tavaliselt toimibki. Kuigi laevadel olen mõnel korral kohanud ka sellist nõuet, et sisselülitatud autopiloodi korral käsitsi rooli keerates peab autopiloot ise automaatselt kohe välja lülituma. Ju seal siis seda polnud.

2) Ma sõitsin 29 juulil oma paadiga Kuivastust Haapsallu. Nähtavus oli hea, mereolud väga head. Seda marsruuti sõitsin nagu tavaliselt: Sipelgarahu juures tulin Raugi liinidelt maha ja enamvähem otsekursiga Kuivarahu silma peale. Mõned minutid enne Kuivarahu juurde jõudmist hakkas plotteri peal mulle seninägematu anomaalia toimuma. Minu kursivektor hakkas hüplema 10...15 kraadi paremale. Hüppas sinna ja püsis 3-5 sekundit, siis tuli plaksust õigeks ja loetud sekundite pärast hüppas taas kõrvale jne. Seda anomaalialt kestis seni kuni olin Kuivarahu silmast läbi ( sõitsin lateraalmärkide järgi sealt lihtsalt läbi) ja siis lõppes pull jälle ära. Ei oska kuidagi öelda, kas tõrge oli põhjustatud minu Lowrance naviseadmetest või oli tegu taevase signaali anomaaliaga. Aga fakt, et 10-15 kraadine kursihälve minu veesõiduki navisüsteemis toimus ja kui mul oleks olnud autopiloot, siis oleks see ka sellele kuidagi reageerinud. Tõsi, ta oleks mind vasakule keeranud, et korrigeerida vale kursivektor Kuivarahu läänepoolsete väravate vahele. Perale Kuivarahu silma läbimist anomaalia kadus ja öösel Haapsalust tagasi Kuivastusse sõites enam mingeid anomaaliaid ei esinenud. Varem ega hiljem ei ole ka sellist asja oma paadis täheldanud.

PS. Varem ei tulnud selle peale, et see anomaalia võiks teoreetiliselt kuidagi Tiiu juhtumiga või millega iganes seotud olla. Igaks juhuks saatsin nüüd tähelepaneku kohta info ka Veeteede Ametile.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Aug 2017 01:09 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 15 Dets 2015 03:32
Postitusi: 22
Põnevaks teeb asja see, et sel ajaperioodil on meie rannikul olnud väga lähedal nii Vene kui Hiina suured sõjalaevad. Seda, kuidas sa näed Läänemerel oma ihusilmaga sõjalaeva, aga näiteks sinu radari jaoks pole seda olemas, olen ise kuulnud rääkimas mitut kaptenit, eriti esimese Nordstreami ehituse ajal. Siin pole midagi müstilist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Aug 2017 04:00 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 11 Nov 2008 17:45
Postitusi: 176
Venemaa tuumaallveelaev Dmitri Donskoi ja Vene Põhjalaevastiku lipulaev, tuumaristleja Pjotr Veliki möödusid Eestist juba 24. juulil. Vene-Hiina ühisõppus Joint Sea 2017 ühe Vene ja 3 Hiina laeva osalusel toimus 25.-26. juulil Kaliningradi lähistel. 30. juulil osalesid need laevad juba mereväeparaadil Kroonlinnas. Alates 1. augustist aga neljaks päevaks juba Helsingis, kust peaks praegu Riiga sõitma.
Rukki kanal on Väinameres, mis on Eesti sisemeri. Rukki kanalist lähima territoriaalmere piirini on üle 55 km, mida on rohkem, kui Rohuneeme tipust Soome Porkkala neemeni. Kui need Vene ja Hiina laevad Apollo madala juures just täiesti territoriaalmere piirini ei tulnud, siis ei tulnud nad Rukki kanalile lähemale, kui 60 km, mis on 1,7 korda suurem vahemaa, kui lühim kaugus Eesti ja Soome ranniku vahel. Kroonlinnas paraadil olles olid nad ju ka Narva-Jõesuu rannikust u 100 km kaugusel, mis mõne arvates on ju ka väga lähedal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Aug 2017 09:39 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 27 Dets 2008 16:24
Postitusi: 131
Asukoht: Haapsalu
Järjekordne näide kuidas "agressiivsed"vankad kotivad isegi väikelaevnikke !

_________________
Mine sinna ei tea kuhu-too seda ei tea mida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Pühapäev, 06 Aug 2017 12:08 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 05 Aug 2012 22:33
Postitusi: 180
Asukoht: Tallinn
Ja isegi kui kogu GPS-majandus planeedil Maa kokku kukuks, ei muudaks see tõsiasja, et tunnistuste järgi ei peetud liinilaeval Rukkirahu kanalis sisuliselt roolivahti. Karm.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Teisipäev, 08 Aug 2017 07:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5740
Asukoht: Saaremaa
Jah Rukkirahu kanalis on korralik märgistus ja igasugune kõrvalekalle kursist kohe visuaalselt näha juba eos.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Teisipäev, 08 Aug 2017 07:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5740
Asukoht: Saaremaa
panter kirjutas:
Järjekordne näide kuidas "agressiivsed"vankad kotivad isegi väikelaevnikke !


Mitte ilmtingimata vankad. Võib ka olla et sattus nii, et mitmel satelliidil korraga tehti mingit kaughooldust ja võeti saatest maha vms. Ei saa välistada ka mingeid atmosfärinähtusi ega ka mitte tõrget minu paadi navisüsteemis mis juhuslikult sattus järgmisele päevale peale tõrget Tiiu navisüsteemis. Aga kummaline kokkulangevus on küll, seda tuleb tunnistada. Minu paadi navisüsteemi hälve oleks mind autopiloodi poolt juhituna suunanud Kuivarahu kanalist pisut vasakule kividesse. Tiiu oma suunas ta Rukkirahu kanalis paremale kividesse.

_________________
Usus Est Magister Optimus
+372 56264630


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Oh õnnetust
PostitusPostitatud: Laupäev, 12 Aug 2017 14:15 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 03 Okt 2013 19:32
Postitusi: 14
"Mustal merel aset leidnud kummalised juhtumid seoses laevade GPS-süsteemidega annavad alust kahtlusteks, et Venemaa võib olla katsetamas uut vahendit elektroonilises sõjas"

http://maailm.postimees.ee/4208887/vene ... adele-ohtu


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1468 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 98  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group