Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 05 Jaan 2012 10:55 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 25 Apr 2005 09:14
Postitusi: 204
Asukoht: Tartu
Leyland oli inglise firma ja brittide masinaehitus viimase 30-40 aasta jooksul on olnud, noh mitte just nii halb kui ühel teisel sõja võitnud riigil, aga höisata pole seal kah suurt midagi olnud. Aga kuna paadil tiksub töötunde enamasti vähe, siis vast peab vastu.

_________________
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopiski midagi hullemat.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 30 Apr 2013 20:12 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 06 Veebr 2006 11:08
Postitusi: 858
Asukoht: Tarvastu, Mustla-Tartu
http://www.tartupostimees.ee/1220202/pa ... I.facebook

Et siis nagu :roll: :lol: Kala nagunii veel ei võtnud, kalamehed seisid lihtsalt valvel seal. Kusjuures piirikad käisid ikka kohal ära.

_________________
http://reinufoto.wordpress.com/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 02 Mai 2013 21:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 31 Juul 2007 17:03
Postitusi: 256
Asukoht: Pernau
Kalameestel mure suur, kellele sa kurdad :D

EVMJP kirjutas:
Pressiteade
Eesti Vabatahtlik Mere- ja Järvepääste
01.05.2013

Vabatahtlikud merepäästjad alustavad navigatsioonihooaega
1. mail alustavad oma navigatsioonihooaega Eesti Vabatahtliku Mere- ja Järvepääste
vabatahtlikud mere- ja järvepäästjad: lisaks pääste- ja abitöödele viivad
vabatahtlikud läbi ennetusüritusi ning osalevad koolitustel, vabatahtlikke ühendav
sidusorganisatsioon jätkab aga läbirääkimisi riigiga.
„Igast vabatahtlikust saab vabatahtlik merepäästja vaid juhul, kui ta on saanud
korralikul tasemel väljaõppe, praktilised kogemused merepääste meeskonnas ning omab
isiklikke päästevahendeid ja tema meeskonnal on olemas päästepaat koos vastava
varustusega,“ selgitas MTÜ Eesti Vabatahtlik Mere- ja Järvepääste juhatuse esimees
Ene Kalmus.
Lisaks vabatahtlike päästeüksuste tehtavatele pääste- ja abitöödele jätkub
käesoleval aastal vabatahtlike süstemaatiline ettevalmistus Eesti Vabatahtliku Mere-
ja Järvepääste loodud ja riiklikult tunnustatud koolitusprogrammi ja õppekavade
alusel. Tänavuse navigatsioonihooaja alguseks on läbinud esmase merepäästja õppe 74
vabatahtlikku ning päästemeeskondade juhtidena saanud ettevalmistuse 17
vabatahtlikku. „Läbi suve jätkuvate koolituste eesmärgiks on treenida vabatahtlikke
kasutama parimaid pääste- ja esmaabivõtteid, reageerima kriitilises olukorras
võimalikult kiiresti ja ohutult ning toimima ühtse päästemeeskonnana,“ rääkis Ene
Kalmus. Samuti jätkub oma koolitajate ettevalmistus, sest parimateks vabatahtlike
koolitajateks on just vabatahtlikud ise: „Nad teavad ja tunnevad hästi oma
igapäevast tööd, kohalikke olusid ning on motiveeritud oma inimeste õpetamiseks ja
seda ühise eesmärgi nimel – jõuda õigeks ajaks appi ja tegutseda professionaalselt.“
Aasta algusest on toimunud läbirääkimised riigiga, et saada rahalist toetust nii
vabatahtlike koolituseks kui esmaste päästevahendite muretsemiseks. „Vabatahtlik
merepäästeühing, kes tahab tegutseda operatiivselt ning mitte panna ohtu oma
meeskonnaliikmete elusid, peab tegema pidevalt suuri kulutusi nii päästepaatide
hankimiseks kui hooldamiseks ja tankimiseks, samuti on väga kallis kogu
päästerõivastus ja -varustus,“ ütles Kalmus. „Seetõttu on ühingute ootused riikliku
toetuse osas kõrged. Siiani on iga ühing katnud kõik kulud ise, kuid riigi
päästevõimekuse tõstmise plaan vabatahtlike kaasamisega peab tooma ka merepääste
sektorisse arvestatava finantsressursi – siis võib rääkida riigi ja vabatahtlike
ühenduste partnerlusest.“
Kalmuse hinnangul on väga oluline vabatahtlikele ka omavalitsuste, ettevõtete,
jahtklubide, paadiomanike ja kohalike elanike toetus. „Vabatahtlik on valmis omast
ajast abistama ja riskima teiste inimeste pärast, seda tuleks meil kõigil ühiskonnas
hinnata ja tunnustada.“
Käesolevale aastale on iseloomulik aktiivne ennetustegevus. Et ära hoida
õnnetusjuhtumeid, on vabatahtlikel ühingutel plaanis mitmed üritused kohalikele
kaluritele, noortele veespordihuvilistele ja kooliõpilastele: „Sõnum, et merd võib
armastada, kuid peab kartusega austama, peab jõudma kõigini.“ Suurematest veeohutuse
üritustest annavad ühingud ka meedia kaudu teada ja kõik huvilised on teretulnud.
2012. aastal oli vabatahtlikel mere- ja järvepäästjatel kokku 39 pääste-, otsingu-
ja abitöö juhtumit merel ja siseveekogudel, sh päästeti, abistati ja otsiti 131
inimest. Kogujuhtumitest reaalse hukkumisohuga juhtumeid oli eelmisel aastal 13,
reaalsest hukkumisohust päästsid vabatahtlikud 47 inimest. Eesti Vabatahtliku Mere-
ja Järvepääste liikmed viisid läbi 76 erinevat ennetusüritust.
Vabatahtlikke mere- ja järvepäästjaid ühendavasse sidusorganisatsiooni kuulub kokku
13 vabatahtlikku üksust nii merel kui sisevetel: Viimsis, Salmistus, Käsmus, Toilas,
Lohusuus, Mustvees, Kuremaal, Saadjärvel, Võrtsjärvel, Pärnus, Paatsalus, Muhus ja
Hiiumaal.
Lisainfo: Ene Kalmus, MTÜ Eesti Vabatahtlik Mere- ja Järvepääste juhatuse esimees,
tel 502 4727, e-post: info@vomare.ee<mailto:info@vomare.ee>


Teate koostas:
Marge Kohtla
MTÜ Saadjärve Vabatahtlik Järvepääste juhatuse liige
5035584, saadjarvesar@gmail.com<mailto:saadjarvesar@gmail.com>

_________________
Pärnu Lahe Merepääste Selts


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti Vabatahtlik Mere- ja Järvepääste
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 29 Juun 2015 22:38 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 07 Aug 2013 20:25
Postitusi: 148
Asukoht: Tallinn
http://www.viimsivald.ee/prangli-saarte-selts-sai-esimese-merepaastekaatri

Pildid:
https://www.dropbox.com/sh/mfmaoizob90y4k7/AAAfXFuQIfYqSKY0--8bOEcBa?dl=0


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti Vabatahtlik Mere- ja Järvepääste
PostitusPostitatud: Teisipäev, 30 Juun 2015 06:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1489
Asukoht: Kesse/Tallinn
Piltide järgi tundub väga ilus asi olema.
Rahulikku vahti uuele alusele!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti Vabatahtlik Mere- ja Järvepääste
PostitusPostitatud: Teisipäev, 30 Juun 2015 08:40 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 05 Aug 2012 22:33
Postitusi: 206
Asukoht: Tallinn
Mul tekkis üks tehnilist laadi küsimus selle toreda paadiga seoses. Nimelt on see varustatud Simradi lairibaradariga, mis on kahtlemata üks vahva vidin, aga paraku ei käivita see SART majakaid ja muid X-sagedusriba transpondreid (näiteks päästeparvede omi). Et siis - miks selline valik? Voolupuudust ju RIBil ei peaks olema?

Igaks juhuks toon siia ka lause Simradi paigaldusjuhendist:

! The Broadband Radar will not trigger X Band radar transponders, beacons, and SARTs due to the low output power and signal properties.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti Vabatahtlik Mere- ja Järvepääste
PostitusPostitatud: Teisipäev, 30 Juun 2015 13:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 03 Mär 2008 16:38
Postitusi: 412
Asukoht: Tallinn
Radari valik igati põhjendatud kuna ilmselt keegi pardalviibijatest ei sooviks oma ajuolluse keemalaskmist.

_________________
Ükski , mis mul varem oli , polnud piisavalt pikk!
www.paadikeskus.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti Vabatahtlik Mere- ja Järvepääste
PostitusPostitatud: Teisipäev, 30 Juun 2015 20:23 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 05 Aug 2012 22:33
Postitusi: 206
Asukoht: Tallinn
grandboat kirjutas:
Radari valik igati põhjendatud kuna ilmselt keegi pardalviibijatest ei sooviks oma ajuolluse keemalaskmist.

No selle vastu peaks võitlema asjakohase paigaldusega, mitte funktsionaalsuse kaoga :). Kui eesmärgiks on päästmine, siis võiks ju installi teha sellest lähtudes?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti Vabatahtlik Mere- ja Järvepääste
PostitusPostitatud: Teisipäev, 30 Juun 2015 20:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 03 Mär 2008 16:38
Postitusi: 412
Asukoht: Tallinn
Äkki saad järgmise asjakohase paigalduse 10 meetrises paadis ise teha? Tasuks ikka radari tööpôhimótted endale endale kóigepealt selgeks teha ja siis targutama hakata. Aga kui oma elukesest pohhui siis tómba fooliummütsike pähe ja istu vói kupli otsas.

_________________
Ükski , mis mul varem oli , polnud piisavalt pikk!
www.paadikeskus.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti Vabatahtlik Mere- ja Järvepääste
PostitusPostitatud: Teisipäev, 30 Juun 2015 21:25 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 05 Aug 2012 22:33
Postitusi: 206
Asukoht: Tallinn
grandboat kirjutas:
Äkki saad järgmise asjakohase paigalduse 10 meetrises paadis ise teha? Tasuks ikka radari tööpôhimótted endale endale kóigepealt selgeks teha ja siis targutama hakata. Aga kui oma elukesest pohhui siis tómba fooliummütsike pähe ja istu vói kupli otsas.

Aitäh soovitamast, aga füüsikakursuse olen edukalt läbinud ja üht-teist on veel meeles ka. Esimesed 2m sided tegin ka kunagi varases lapsepõlves, nii et usutavasti suudan ka impulssradari ja lairibaradari tööprintsiibi erinevuse vajadusel ära seletada. Aga nagu öeldud, tänan soovitamast. Alusprintsiipide meeldetuletamine ei tee kunagi paha. Viisaka suhtlemise omade sealjuures :)
Ma meelsamini jään senise elukutse juurde, kuid paigaldusi, kus impulssradarid on paigaldatud vähem kui 10m alustele, on maailm täis. Ju on keegi need teinud ja ju on nendega seilavad meremehed ka enamasti elu ja tervise juures.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti Vabatahtlik Mere- ja Järvepääste
PostitusPostitatud: Teisipäev, 30 Juun 2015 21:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 03 Mär 2008 16:38
Postitusi: 412
Asukoht: Tallinn
Marvin kirjutas:
grandboat kirjutas:
Äkki saad järgmise asjakohase paigalduse 10 meetrises paadis ise teha? Tasuks ikka radari tööpôhimótted endale endale kóigepealt selgeks teha ja siis targutama hakata. Aga kui oma elukesest pohhui siis tómba fooliummütsike pähe ja istu vói kupli otsas.

Aitäh soovitamast, aga füüsikakursuse olen edukalt läbinud ja üht-teist on veel meeles ka. Esimesed 2m sided tegin ka kunagi varases lapsepõlves, nii et usutavasti suudan ka impulssradari ja lairibaradari tööprintsiibi erinevuse vajadusel ära seletada. Aga nagu öeldud, tänan soovitamast. Alusprintsiipide meeldetuletamine ei tee kunagi paha. Viisaka suhtlemise omade sealjuures :)
Ma meelsamini jään senise elukutse juurde, kuid paigaldusi, kus impulssradarid on paigaldatud vähem kui 10m alustele, on maailm täis. Ju on keegi need teinud ja ju on nendega seilavad meremehed ka enamasti elu ja tervise juures.

Äkki siis suure spetsina viskad mône vihje nn.asjakohase paigalduse kohalt.
PS! Ma tean mehi kes paljaste kàtegs Tsernobôlis ka sitta kokku korjasid, kuigi mitte vabatahtlikult.

_________________
Ükski , mis mul varem oli , polnud piisavalt pikk!
www.paadikeskus.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti Vabatahtlik Mere- ja Järvepääste
PostitusPostitatud: Teisipäev, 30 Juun 2015 22:24 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 05 Aug 2012 22:33
Postitusi: 206
Asukoht: Tallinn
grandboat kirjutas:
Äkki siis suure spetsina viskad mône vihje nn.asjakohase paigalduse kohalt.
PS! Ma tean mehi kes paljaste kàtegs Tsernobôlis ka sitta kokku korjasid, kuigi mitte vabatahtlikult.

Ma ei ole selle ala spets ja kuulan hoolega, miks ei saa impulssradarit, mille kiirtevihk on radari horisontaalist mõniteist kraadi üles- ja allapoole, paigaldada targakaarele niimoodi, et paadisolijate silmamunasid välja ei keedetaks. See oligi minu algse küsimuse sisu, millele ma pole senini vastust saanud. Palun lahkesti seletada. Ise-oled-loll tüüpi argumentatsioon ei loe :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti Vabatahtlik Mere- ja Järvepääste
PostitusPostitatud: Teisipäev, 30 Juun 2015 22:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Apr 2010 17:43
Postitusi: 806
Mõtlen siin endamisi, et kui klient Kadaka tee 1 uksest sisse läheb kas grandboat temaga sama kõnepruuki kasutab...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti Vabatahtlik Mere- ja Järvepääste
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 01 Juul 2015 11:35 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 05 Juun 2006 22:07
Postitusi: 341
Asukoht: Prangli
Paadiga on esimesed sóidud tehtud ja tegu on igati hea alusega. Veel tuleb mõned seadistused teha, näiteks mootori nurka veidi korrigeerida ja muud nipet-näpet. Eriti avaldas muljet paadi stabiilsus, üle keskmisest suurema kiilulaine sõitmine polnud õieti tundagi...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti Vabatahtlik Mere- ja Järvepääste
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 01 Juul 2015 12:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Apr 2007 21:16
Postitusi: 1232
Asukoht: Rammu / Kopli
Kas Prangli on ametlik Eesti Vabatahtlik Mere- ja Järvepääste liige? Kui Jah siis miks nende andmeid siin pole http://vomare.ee/et/liikmed
Kui andmeid pole ametlikul kodulehel olemas, siis pole ka Teid lihtsalt olemas!

Guugl ei tea ka sellest Prangli üksusest suurt midagi v.a. mõned artiklid. Leidsin Prangli kontakti siit: https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... 7kBo&msa=0

Seal paljud kohad puudu (Pärnu, Muhu, Kihnu jne.). Naissaarel on "merepäästeülsus" kas see mingi uus sõna nagu "rööprähklemine"?

_________________
TÄNAN!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group