Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 20 Okt 2011 17:43 
Eemal

Liitunud: Reede, 17 Juul 2009 23:20
Postitusi: 84
Asukoht: Tallinn
Nüüd ka teine mees leitud http://uudised.err.ee/index.php?06237213.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 23 Okt 2011 18:18 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 17 Juun 2009 20:48
Postitusi: 432
janno kirjutas:
*Kui vead lauamaterjali või muud ujuvat sorti kraami, siis seo last kokku ühes pundiks. Vähemalt nii suurteks osadeks, kui on võimalik. Kui peaks juhtuma halvim, siis muutub sellisel juhul last vähemalt "parveks", mida saab vajadusel abinõuna tarvitada. Lahtise lasti korral on tulemuseks meretäis "läbu", millest ei ole kasu mitte millekski.


Halvim, mis merel võib juhtuda on see, et aluse tasakaal (millega sa veel harjunud ka oled) läheb paigast ja siis on jama majas - probleem juhitavusega, aluse etteaimamatu käitumine laines jne. Üks suur ühes tükis laadung viib tasakaalu kergesti paigast. Mina teeks laadungi kaheks võrdseks jupiks ja seoks nad kinni ja kinnitaks alusele võrdselt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 23 Okt 2011 19:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 19 Mär 2006 12:37
Postitusi: 1489
Asukoht: Kesse/Tallinn
majakavaht kirjutas:
Halvim, mis merel võib juhtuda on see, et aluse tasakaal (millega sa veel harjunud ka oled) läheb paigast ja siis on jama majas - probleem juhitavusega, aluse etteaimamatu käitumine laines jne. Üks suur ühes tükis laadung viib tasakaalu kergesti paigast. Mina teeks laadungi kaheks võrdseks jupiks ja seoks nad kinni ja kinnitaks alusele võrdselt.


Mis see aitaks? Pigem on küsimus laadungi kinnitamises. See peab olema viisil, et ei hakkaks liikuma kui näiteks kreen suureneb. Hea oleks veel nö ohtlikus piirkonnas paiknev laadung täitsa lahti jätta, st ohu korral pudeneb see lihtsalt ise üle parda. Praktikas on see muidugi emotsionaalselt raskesti teostatav.

... Tegelikult sain vist nüüd siiski aru, mida mõtled - tasakaal näiteks vööri ja ahtri vahel või aluse külgede vahel. Selle parandamiseks piisab teinekord lihtsalt lasti täpsest paigutamisest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 23 Okt 2011 19:53 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 17 Juun 2009 20:48
Postitusi: 432
Muhv kirjutas:
... Tegelikult sain vist nüüd siiski aru, mida mõtled - tasakaal näiteks vööri ja ahtri vahel või aluse külgede vahel. Selle parandamiseks piisab teinekord lihtsalt lasti täpsest paigutamisest.


Jah, asi ongi selles, et ühel keskmisel alusel on erinevatel põhjustel (tekiehitised jne) üht suuremat laadungit keset alust keeruline sedasi kinnitada, et alus veel ilusasti tasakaalu jääks. Lihtam on kaks erinevat, näiteks mööda pardaid.

Piltlikult on see kõik sama, kui seljakott esimest korda seljas libised tänaval jääl. Teed küll ahvikiirusel liigutusi, kuid siruli käid ikkagi - sul on tasakaalupunkt tänu seljakotile paigast ära ja su refleksid veel ei oska sellega arvestada. Sama on merel - kui alusel on tasakaal paigast.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group