Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Parbuckling Project ehk Costa Concordia
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 16 Sept 2013 07:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 24 Mär 2013 21:48
Postitusi: 60
Asukoht: Elbonia
Reuters kannab lives üle http://live.reuters.com/Event/Raising_t ... _Concordia

Ennustatav algus 9-10 vahel (meie aja järgi), esimest liikumist võiks silmaga näha olla paari tunni pärast, ettevõtmise kestvuseks on plaanitud 8-10 tundi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 16 Sept 2013 09:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 13:25
Postitusi: 275
Asukoht: maailma äärel vastu ookeani
Tänud linki jagamast ...

_________________
I´m maybe dum but not a stupid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 16 Sept 2013 11:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Apr 2007 21:16
Postitusi: 1233
Asukoht: Rammu / Kopli
Ja animatsoon, mis tehtud ja mis plaan on: http://video.repubblica.it/dossier/nauf ... 801/138336

_________________
TÄNAN!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 11 Jaan 2014 15:02 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 06 Mai 2008 23:36
Postitusi: 87
Asukoht: Tallinn
http://gcaptain.com/dockwise-vanguard-t ... om-giglio/

"Owners of the Costa Concordia have contracted the world’s largest semi-submersible heavy lift ship to lift the now-upright shipwreck and carry it, not tow it, to a location where it will be scrapped."
[...]
"With 117,000 metric ton lifting capacity, the Dockwise Vanguard is the world's largest semi-submersible ship uniquely positioned to lift and transport massive cargoes in a dry and safe manner. The ship was initially designed to transport offshore oil and gas structures, but can also carry other vessels or even act as an offshore dry dock facility.

The Dockwise Vanguard features an open and flat stern and bow-less deck measuring 275 meters by 70 meters allowing the vessel to transport cargo longer and wider than the deck itself. […]"

Kipperi edit: siit pildid ja video:
http://worldmaritimenews.com/archives/9 ... -vanguard/


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group