Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: United States Coast Guard õnnetuste statistika 2013
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 26 Mai 2014 08:24 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 06 Mai 2008 23:36
Postitusi: 87
Asukoht: Tallinn
http://www.uscgboating.org/assets/1/AssetManager/2013RecBoatingStats.pdf


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: United States Coast Guard õnnetuste statistika 2013
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 26 Mai 2014 10:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Apr 2010 17:43
Postitusi: 807
Seda US statistikat saab kasutada hea checklistina. Soovitan välja toodud erinevad õnnetuste tüübid mõttes läbi käia ja mõelda kui tõenäoline see meie vete ning minu aluse jaoks on. Samuti mida saaks ennetavalt seda tüüpi õnnetuse ära hoidmiseks teha või milline oleks tegutsemine mingit tüüpi õnnetuse korral.

Väga palju asju saab ette näha ja õnnetuse tõenäosust minimeerida, kuid kiire mootorpaadi omanikule on "collision with floating object" ehk siis kokkupõrge ujuva objektiga üks selline õnnetuse tüüp mille vastu palju ennetavalt teha ei saa. Tuleb lihtsalt riski aksepteerida. Õnneks vanad merekarud räägivad, et ujuvaid palke on meie kandis viimaste aasta(kümne)tega vähemaks jäänud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: United States Coast Guard õnnetuste statistika 2013
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 26 Mai 2014 12:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 26 Apr 2007 17:10
Postitusi: 460
Asukoht: Tallinn
Vähemaks võib jäänud olla, aga oht on alati olemas. Mul oli eelmisel suvel (augustis) selline hirmutav juhtum, kus ma avastasin üsna Vanasadama väravate lähedal järsku otse kursil mingi ujuva juraka. Kiirus polnud õnneks väga suur, ca 25 sõlme, silmapilkne pööre osutus piisavaks ja mööda ma sellest sain. Loomulikult tegin ma ringi tagasi ja korjasin objekti üles. Selgus, et tegemist on 2x6 tolli prussijupiga, umbes 1.5m pikkune. See oli olnud sobivasti piki mu kurssi, st otsaga minu poole ja ma märkasin seda ainult seetõttu, et juhuslik laineke tõstis prussi otsa korraks natuke üles. Madalas ja kiires paadis on selliseid asju ikka neetult raske tähele panna. Ma täpselt ei tea, mis efekt oleks olnud 25 sõlmega vastu prussi otsa sõitmisel, aga ma kahtlustan, et ebameeldiv. Igatahes viisin ma selle prussi sadamasse jäätmemajja.

_________________
GT-205 "Anaconda"


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group