paltmann kirjutas:
Too mõni näide ka. et ikka oleks jokk
Näiteks jahi kuni 5Hj peravurr. Üldiselt võetakse see alati küljest ära, mõni paneb lihtsalt kajutisse peitu, mina viskan autosse ja vii koju (kuskohast see siis kevadel pööningult pihta pannakse

) Väikesed vurrid ei lähe tavaliselt katki ka kergelt kivisse sõites: vähemaste Hondal on vindi sees murduv tihvt, mis ei lase plastprpelleril ega võllil puruneda.
Elektroonika. Ka see käib üldiselt omanikuga kotis kaasas. Siis purjed, vestid, kaardid jne. Vähemalt minu puhul on see nii olnud, sadamas seisab vaid paljas tühi purjetamiskõlbmatu jahi kere ja taglas.
See siis varastamise poolelt. Kui juhtub õnnetus merel, on teine asi. Aga selleks on ju kindlustustel oma metoodika, peamise laksu kindlustuspreemia arvutamisel annab ikkagi varguse oht sadamas. Väikese jahi puhul võib treiler, mootor, elektroonika, varustus ja purjed olla lõdvalt 1/3 kogu ostuhinnast.