Kõik algab ju sellest, milleks ja kuskohas Sul seda paati vaja on? Igasugune lisavarustus on hea ja veel parem. Konsool, reelingud, 30Hj elektritrimmiga nelitakti pada, aerud, tendid, GPS-plotter, kajalood, pauguvestid, uhked tulekustutid ja rõngad etc, mida rohkem seda parem. Kas seda kõike kannatab osta, see on iseküsimus. Kasutamist leiab lisavarustus aga kindlasti ja parem päästevarustus annab parema tunde.
Treilaks sobib täpselt näituseks Bestneti BT-450, sinna ette jämedama rehviga tugiratas (mitte see kiitsakas, see ess ei veere mujal, kui betoonil) ja toda 300kg paat + 125kg treiler lükkad-tõmbad vette peaaegu igat poolt inimjõul. Kui vähegi on, kuhu sedasama pukivintsi konksu kinnitada, väntad selle ka jõekaldast üles. Ainus tingimus on jah too lai, veerev ja mitte mutta-liiva vajuv tugiratas. Aga selle vahetamisega saab keevituse olemasolul iga mees hakkama, sisekummiga laiu pisikesi rattaid on kõik ehituspoed täis vaja vaid tugiratta kahvel suuremaks teha.
Laine ja tuul on piiratud klassiga C ehk ookeanikaater ta pole

Arvata võib, et soomlased kehva asja teha ei oska. Kuni 10 m/s ja 1-2 meetrit lainet kannatab ikka ära ehk tuleb koju, kas sellise ilmaga niisama ka mõnus sõita on, kurat teab.
Tühja paadi süvis 16 cm, mingi normaalse koormaga koos on 30, siis on ka vint vees ja saab sõita. Peaks vist absoluutselt igale poole sobima.
Kui BBW kodukalt hindasid vaadata, siis kahjuks lisavarustuse hindasid seal ei ole. Iseenesest on paatide netohinnad ju päris meeldivad ja paati igasugusele maitsele. Olen omalegi pisemat piilunud, see topeltkere on selline ohutu... kaugelt vaadates. Aga mulle tundub, et mingi valiku tegemiseks peab olema endal selge, mida vaja.
6020 seeria on ju ehituselt suur tugev sõudepaat, kuhu saab konsooli ja mootori lisada. Eks seda sisepinda on selle võrra ka rohkem, mõeldud kalahullule. Hea spinnat loopida ja võrku nõuda. 30 hobust on lubatud maksimum aga see tundub pisut overkill. Ja palju sellele 54K juurde tuleb, kui sinna pisut mudru lisada?
Samas too Vario-seeria on puhas pisike mootorpaat oma ehituselt, seda just ahtripeegli osas. Ise pisut lühem, sisepinda vähem aga kui võrguga kalapüük pole eesmärk, siis kuidagi pildilt tundub funnimiseks ja pisut kõvema ilmaga sõitmiseks F45 ja T45 parem. Kui vähegi pada sabas, vead suuska-rõngast jne.
Need sõudepaatide siledad peeglid ei ole siiani lainetuses mootoriga sõites usaldust äratanud. Kui vähegi mootoril kaalu, siis kipuvad omajagu väänduma. No ja ka 100 kilo kaaluvahet on otseselt tugevusega seotud.
Muuseas, eks Sa oled ju vaadanud, mis neil 6020 ja 6020C vahet on? 10K hinnavahe, kas see on seotud kuidagi sisemise ehitusega (pingid, panipagad)... või ongi see vaid konsool-klaas-kaar hind? Kui ainult kalapaati vaja, millega ka jõgedel haugi taga ajada, siis on ju hinnavahe päris oluline. Parem osta odavam ja vaheraha eest korralik kõrge tent peale? Käsijuhtimisega mootor on odavam, kõik on odavam.