Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Helsingi rahvusvaheline paadimess Vene08Båt 09.02-17.02.08
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 09 Jaan 2008 09:52 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 07 Nov 2003 23:10
Postitusi: 2451
Asukoht: Tallinn; Leisi vald
Helsingi rahvusvaheline paadimess Vene08Båt toimub 09.02-17.02.08 Helsingi messikeskuses (Messuaukio 1, FIN-00521 Helsinki).

http://www.venemessut.fi/

Kas teeb ka sellest ühisürituse? Näiteks minna 16.02 või juba eelmisel õhtul Helsingisse?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 09 Jaan 2008 10:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5902
Asukoht: Saaremaa
Ma lubasin Saare Paadile appi minna, nii et suure tõenäosusega olen kohal ja tervitan teid teiselt poolt letti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 24 Jaan 2008 13:34 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 07 Nov 2003 23:10
Postitusi: 2451
Asukoht: Tallinn; Leisi vald
Asjalik kaubanduslik teadeanne:


Profexpo on Soome messide esindaja Eestis.
Lähenevat paadimessi silmas pidades võime olla abiks messikülastuse
korraldamisel.
Kuna mess on pikalt lahti, siis gruppi esialgu pakkuda ei oska. Kui tekib
huvi, saame pakkuda transpordi, laevapiletid,

Küll aga on meil pääsmeid grupihinnaga ehk 150 krooni tk (~9 EUR).
Osta saab neid sularaha eest või arvega tasudes Tallinnas.

Profexpo OÜ
Ahtri 12 - 209
10151 Tallinn
Tel 6261347

Sissepääs on Ahtri ja Jõe tänavate nurgalt. Parkida saab maja ees või üle
tee RIMI parklas. Palume tulekust ette teatada.

Info messi kohta on siis kas korraldajate kodulehel www.venemessut.fi või eestikeelsena lühidalt www.profexpo.ee/soomemessid.

8.02 on sissepääs vaid pressile ja vastavate kutsetega külastajatele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 26 Jaan 2008 18:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 07 Jaan 2004 17:13
Postitusi: 603
Asukoht: rannavesi
Kipper kirjutas:
eestikeelsena lühidalt www.profexpo.ee/soomemessid.


http://www.profexpo.ee./soomemessid/kalender.php?id=59


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 09 Veebr 2008 19:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 30 Sept 2004 15:21
Postitusi: 5902
Asukoht: Saaremaa
Mina olen juba kohal. Tundub, et on päris tegija mess sel aastal. Vähemalt mootorpaatide saalis. Eks esmaspäeval jääb aega ringi jalutada ka, siis näeb mis seal mujal toimub.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 11 Veebr 2008 00:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 27 Jaan 2006 17:15
Postitusi: 636
Asukoht: Meriküla
Sel aastal palju huvitavam, kui eelmisel :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 12 Veebr 2008 21:11 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1822
Asukoht: Tallinn
Viimaseid uudiseid Helsinki Messuhallist:
1. Valik uuemaid mootorimalle http://www.yep.ee/kallekuus/4y31391
2. Puupaadid ei kao kunagi, nii, et poisid õppige aga timmermannideks:
http://www.yep.ee/kallekuus/5y67787
3. U-boat - miks mitte! http://www.yep.ee/kallekuus/6y80034
4. Paragon 25 valmistatud Nautor Swan`i paadimeistrite poolt:
Kena disain ja väga hea teostus, V-kujuline põhi 26,5 kraadi!
http://www.yep.ee/kallekuus/7y36430
Vot nii! Need jäid mulle objektiivi ette 08.02.06.

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev, 12 Veebr 2008 23:43 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 08 Juul 2007 22:11
Postitusi: 285
Asukoht: Viljandimaa-Pärnu
Oi oi. Need puupaadid tegid haigeks :shock: . Päris tõsiselt pani kaaluma lauba Helsingisse minekut. Mul olemas ruumid ja endal oleks tahtmine kas roostevabast, või mereterasest keevitada kaater kokku ,aga äkest on kellelgi häid jooniseid, mille järgi teha? Aga need puupaadid olid ikka väääga ilusad. Nendepeal reklaamiti vist mingeid spets lakke jah? Ja mootori väljapanek kahh häste pildistatud. Kusjuures inglismaal praegustki omamoodi aurupaatide fännklubi on, kes ehitavad ja sõidavad.

_________________
kes õppida tahab, sel on aabitsast õppida ikka küll ja küll


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 17 Veebr 2008 12:27 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 08 Juul 2007 22:11
Postitusi: 285
Asukoht: Viljandimaa-Pärnu
See paat , millel need kaitsevahendi- ja vist lakipotsikud reklaamiks peal olid on siis valmistatud nn.sileliimimis tehnikas . Kas keegi kaasfoorumlastest on seda tehnikat kasutanud ja on kellelgi jooniseid ? Ühest USA isetegemise foorumist leidsin, aga peaks kellegagi puntilööma ja kahe-, kolmepeale ostma, siis ei ole rahast kahju, kui mingil põhjusel projekt venima peaks jääma. Ja mitmekesi tehes saab kogenumaid kaasates probleemidest paremini üle. Huvitab umb. 6,5 -7,5m paat, mida saaks treilerdada. Leidsin ka isetehtud nn.flatbottom mootorpaate mat. vineer. Sellistest mootorpaatidest ei olnud aimugi. Kuidas need veel käituvad ja lainega mugavus? Tundub rohkem USA suurte järvede ja jõgede jaoks sobivat? Enda mugavusest peaks muidugi rauast kokku keevitama ja leidsin isegi selleks sobivad joonised.

_________________
kes õppida tahab, sel on aabitsast õppida ikka küll ja küll


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 17 Veebr 2008 14:10 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 21 Nov 2007 17:13
Postitusi: 38
Asukoht: SAAREMAA
bodzadaja kirjutas:
Oi oi. Need puupaadid tegid haigeks :shock: . Päris tõsiselt pani kaaluma lauba Helsingisse minekut. Mul olemas ruumid ja endal oleks tahtmine kas roostevabast, või mereterasest keevitada kaater kokku ,aga äkest on kellelgi häid jooniseid, mille järgi teha? Aga need puupaadid olid ikka väääga ilusad. Nendepeal reklaamiti vist mingeid spets lakke jah? Ja mootori väljapanek kahh häste pildistatud. Kusjuures inglismaal praegustki omamoodi aurupaatide fännklubi on, kes ehitavad ja sõidavad.


Ka mul on käinud mõte peast läbi teha roostevabast kaater aga praegu ei ole selleks aega kuid üks asi on kindel, ma teen selle asja ära


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 17 Veebr 2008 16:08 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 08 Juul 2007 22:11
Postitusi: 285
Asukoht: Viljandimaa-Pärnu
Ma ei ole saanud kellegi käest vastust, miks roostevabast terasest ei ole kaatreid tehtud? Raskeim osa valmistamise juures on õhukesest materjalist pikkade pindade keevitamine. Tekivad deformatsioonid (läheb laineliseks). Alumiinium on sesmõttes väiksema vooluga kiiresti keevitatav. Kuumeneb ja jahtub kiiremini. Ja kasutama peab happekindlat roostevaba terast ja õigeid lisaaineid. Tava roostevaba teras=rohke nikli sisaldusega terase keevisõmblused lähevad merevees rooste. Materjal ju kõigist saadaolevatest kõige sitkem ja tugevam ja päikesele ,roostele ei reageeri. Siit palve, kui keegi on roostevabast paati, või kaatrit näinud andku teada.

_________________
kes õppida tahab, sel on aabitsast õppida ikka küll ja küll


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 17 Veebr 2008 17:21 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 21 Nov 2007 17:13
Postitusi: 38
Asukoht: SAAREMAA
bodzadaja kirjutas:
Ma ei ole saanud kellegi käest vastust, miks roostevabast terasest ei ole kaatreid tehtud? Raskeim osa valmistamise juures on õhukesest materjalist pikkade pindade keevitamine. Tekivad deformatsioonid (läheb laineliseks). Alumiinium on sesmõttes väiksema vooluga kiiresti keevitatav. Kuumeneb ja jahtub kiiremini. Ja kasutama peab happekindlat roostevaba terast ja õigeid lisaaineid. Tava roostevaba teras=rohke nikli sisaldusega terase keevisõmblused lähevad merevees rooste. Materjal ju kõigist saadaolevatest kõige sitkem ja tugevam ja päikesele ,roostele ei reageeri. Siit palve, kui keegi on roostevabast paati, või kaatrit näinud andku teada.


Meie läänemeres ei ole küll vajadust happekindlat roostevaba kasutada ja mis puutub keevisõmblusesse siis tuleb keevitus kohad üle hapetada mis võtab selle oksiidi välja. Mul endal on ka paadile tehtud katse korras tavalisest Aisi304 roostevabast kiilulatid,paagid, käepidemed. Nönda nagu oli uuest peast on ka nüüd. Pikki õmblusi tuleb kasutada imbulsi siis ei tekki üle kuumenemist. Töövõteid on väga palju kuidas teha. Lihtsalt enne istu maha ja mõtle, mis järjekorras midagi teha ja pane paberile.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 17 Veebr 2008 17:47 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 08 Juul 2007 22:11
Postitusi: 285
Asukoht: Viljandimaa-Pärnu
Sa keevitasid MIG, või TIG keevitusega? TIG keevitusega endal kogemus, kus valmistehtud ja kokkukeevitatud seibid olid Rootsis merevees rooste läinud. Just keevisõmblus. Detaili keevitamisel ei kasutanud lisatraati. Ja happega puhastasid rootslased ise. Sama olen kuulnud ,et ühes piimatööstuses täiendati liini, lisati mõned torud ja keevisõmblused olid rooste läinud. Aga seal vahetati pesuainet ja probleem kadus. Pulse ja doublepulse väga head funktsioonid, aga mõte oli selles, et roostevaba tänu tugevusele võiks üsna õhuke olla näit1,5 ja2,5mm ja seal niikuinii on pusimist omajagu. Sõrestikus kasutatavad profiilid peavad häste läbimõeldud olema.

_________________
kes õppida tahab, sel on aabitsast õppida ikka küll ja küll


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 17 Veebr 2008 18:32 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 21 Nov 2007 17:13
Postitusi: 38
Asukoht: SAAREMAA
bodzadaja kirjutas:
Sa keevitasid MIG, või TIG keevitusega? TIG keevitusega endal kogemus, kus valmistehtud ja kokkukeevitatud seibid olid Rootsis merevees rooste läinud. Just keevisõmblus. Detaili keevitamisel ei kasutanud lisatraati. Ja happega puhastasid rootslased ise. Sama olen kuulnud ,et ühes piimatööstuses täiendati liini, lisati mõned torud ja keevisõmblused olid rooste läinud. Aga seal vahetati pesuainet ja probleem kadus. Pulse ja doublepulse väga head funktsioonid, aga mõte oli selles, et roostevaba tänu tugevusele võiks üsna õhuke olla näit1,5 ja2,5mm ja seal niikuinii on pusimist omajagu. Sõrestikus kasutatavad profiilid peavad häste läbimõeldud olema.

Kasutan tig keevitust ja mis puutub keevitusse siis me töötleme keevitus kohta nii et jääb nagu valatud. Keevitusõmblused lähevad tõesti rooste kui ei kasuta hapet. Mul on olnud roostevaba detailid paadi küljes 2aastat ja ei roosteta, kurat. Pakun välja,et roostevaba kuumvalts leht 2mm on kõige sobilikum paadi ehitamiseks.


Viimati muutis tanel KOIT, Pühapäev, 17 Veebr 2008 19:52, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 17 Veebr 2008 18:45 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 15 Juun 2006 20:24
Postitusi: 992
Asukoht: Tallinn
Ehk on üks tegur, et roostevaba vähe kasutatakse just jäikus. Liigne jäikus hakkab tekitama paadis pingeid ja mõrasid? Või ma eksin? Alu on vast elastsem? Parandage mind kui ma lolli juttu ajan :oops:

_________________
pilsis pole õlut


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group