Rait kirjutas:
PriitV kirjutas:
20:05-20:28 seal vahel loksusite roolita randa. Rooli kaotusest oli möödas 15-35 minutit!!!
Siit küsimus: mide Te kurat selle aja tegite mitmekesti??? 35 minutiga jõuab kaldal uue profileeritud roolilehe vineerist või treipingis uue palleri valmis teha.
Õnnetuse hetkel puhus tuul puhanguti kuni 20 m/s ja loodetuulest tingituna olid lained "mäekõrgused." Kaptenina vilksas mul tõesti peast läbi ka abirooli kasutamise võimalus, kuid arvestades meie paiknemist lahel ja ilmastikutingimusi, oleks selle kasutuselevõtt olnud selgelt ülim risk. Purje uuesti heiskamise ja hädaabirooli katsetamisega oleksime tõenäoliselt Merivälja alla kividesse või Pirita muuli triivinud. Oli meie õnn, et tuul kandis meid just liivale. Meie jaoks oli primaarne oma asukoha võimalikult pikaaegne säilitamine ja abi kutsumine. Ca poole nimetatud ajast püüdsime Dillingeri abil jahti pukseerida. Pukseerimine antud olukorras oli ainuvõimalik viis meie jaht mere suunas päästa.
PriitV, kuigi Sinu postituse alges on isegi teatud iva, on lõppväited antud sündmuse konteksti siiski sobimatud ja meeskonna kritiseerimine põhjendamatu. Meie meeskonnal on Sinuga soov mitte edaspidi vaidlusse astuda, mistõttu palun tungivalt antud teemat, ega ka muid meiega seotud teemasid, enam mitte kommenteerida!
Ei saa tõesti aru
antud kontekstis herr Kalle Kuusi ja PriitV targutustest hädarooli ja üleüldse roolita sõitmisest.
Roolita, ainult purjeta juhtimine on tõesti võimalik, kuid seda mõistliku tuulega ja mõistliku lainega. Katakaga on mul õnnestunud see nii tiht, külg kui alaltuules. Kord kaotasin lutšil rooli, ning siis oli ainuke kurss ikka külgtuules kaldale, põlnd siin miskit slaalomit enam...
Tahaks seda kunni näha, kes ilma
roolita paudib ja paudib paati korralikus masus?
Ja tahaks seda seppa näha kes paudib hädarooliga Polarist üle 16 m/s tuules ja paarimeetrises teravas laines?