Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Esiveolisega slipile?
PostitusPostitatud: Pühapäev, 23 Mai 2010 21:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Apr 2010 17:43
Postitusi: 789
Plaan osta esimene paat kuid tekkis väike kahtlus, kas äkki tuleb enne uus auto osta...

Ühesõnaga haagis saaks olema kokku 1100 kg (600 kg paat + 300 kg mootor, kütus ja varustus + 200 kilo treiler). Auto on hetkel esiveoline VW Sharan.

Kas esiveolise Sharaniga tõmbab sellise treileri puhtalt betoonslipilt välja? Näiteks Leppneemelt või Piritalt? Seal kus kruus rataste all on ei hakkaks vist üritamagi?

Kas on siin kedagi kes umbes sama rasket paati esiveolisega tõmbab?
Kuidas on kogemused?

Suuret tänud
rye


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 23 Mai 2010 23:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 25 Mär 2005 21:12
Postitusi: 1434
Asukoht: Tartu
Umbkaudu 600 kilo paati ja 250 kg treilerit saab 66 kw Ford Mondeoga betoonslippi mööda nii sisse kui välja. Igapäevaselt seda vast ei soovitaks, aga mõni kord suve jooksul sikutada pole autole häda teinud.

Tähtis on eeskätt paadi ja mootori kaal, varustust ja kütust saab autoga vedada, see ei pea paadi veest välja tõmbamisel paadis kaalu lisama.

P.S. Kas mõni piduritega paaditreiler kaalub kõigest 200 kilo?

_________________
Toetagem vaalapüüki :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 23 Mai 2010 23:38 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 06 Veebr 2007 20:16
Postitusi: 216
Veemees kirjutas:
Tähtis on eeskätt paadi ja mootori kaal, varustust ja kütust saab autoga vedada, see ei pea paadi veest välja tõmbamisel paadis kaalu lisama.


Tähtis on ikka kogu kupatuse mass, sest harva piirdub see vaid paadi ja mootori endaga, lisandub külgekruvitud varustus (nt ei anna tehased teinekord paadi massi koos akuga, mis tuleb endal osta), aga ka selline, mida iga kord treilerdamiseks paadist välja ei viitsi tarida (nt ankrud, kui vaid raskemaid esemeid mainida) - ning loomulikult kütus, mida pole küll mõtet pikkade maanteeotste puhul kohe stardis tankida, aga mida treileripaadi paakidesse meie veetanklate vähesuse juures tavaliselt ikka maismaal võetakse (ja sugugi mitte alati ei sõideta paaki väljavõtmise ajaks tilgatumaks). Nii et kogu selle kraami pealt tuleb lisakilosid kõvasti ja kui tahta koorma tegeliku massiga arvestada, siis on ikka vaja need juurde arvestada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 08:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 15 Juun 2005 13:28
Postitusi: 172
Asukoht: Tallinn
Tsipa raskema komplekti on saanud probleemivabalt välja tirida Renault Jumper TDI ga. Probleemiks võib kujuneda sidur ja esirataste pidamine. Oleneb mootorist, rehvidest, käigukastist. Ütleksin, nii, et võib katsetada.

_________________
Klaperjaht - regatil viimasel kohal purjetav jaht, üritab kõigest väest eesvõistlejatele järele jõuda.

http://www.heratech.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 09:07 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 15 Apr 2009 22:44
Postitusi: 217
Asukoht: Tallinn
Tilgus olen näinud pilti kus üks Alhabra(Sharan) pärast vihma ei saanudki välja tõmmatud, rattad käisid lihtsalt loha ja oligi kõik ja paat polnud sugugi suur. Alles peale tunnist pusimist ja teiste slipile ootajate pahameelt vennad palusid üht maasturit, et see välja tõmbaks, sama ka liivase ja kruusase slipiga mida ikka on ette tulnud ei pruugi esiveolised hakkama saada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 09:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 25 Mär 2005 21:12
Postitusi: 1434
Asukoht: Tartu
Olavi kirjutas:
Veemees kirjutas:
Tähtis on eeskätt paadi ja mootori kaal, varustust ja kütust saab autoga vedada, see ei pea paadi veest välja tõmbamisel paadis kaalu lisama.


Tähtis on ikka kogu kupatuse mass, sest harva piirdub see vaid paadi ja mootori endaga, lisandub külgekruvitud varustus (nt ei anna tehased teinekord paadi massi koos akuga, mis tuleb endal osta), aga ka selline, mida iga kord treilerdamiseks paadist välja ei viitsi tarida (nt ankrud, kui vaid raskemaid esemeid mainida) - ning loomulikult kütus, mida pole küll mõtet pikkade maanteeotste puhul kohe stardis tankida, aga mida treileripaadi paakidesse meie veetanklate vähesuse juures tavaliselt ikka maismaal võetakse (ja sugugi mitte alati ei sõideta paaki väljavõtmise ajaks tilgatumaks). Nii et kogu selle kraami pealt tuleb lisakilosid kõvasti ja kui tahta koorma tegeliku massiga arvestada, siis on ikka vaja need juurde arvestada.


Eks see sõltub igaühe viitsimisest :wink:
Ise olen ikka ankru ja kütuse slipilt üles sikutamise ajaks välja tõstnud, mõeldes, et parem paat kätte saada ja asjad autosse tõsta kui kõigega jänni jääda. Kuid eri tüüpi paatide puhul võib ka tegutsemine erinev olla jms.

Selge on, et neliveolisega on märksa mõnusam paati veest välja tõmmata (loodusliku kallaku peal olen oma esiveolisega kinni jäänud).
Kõik sõltub sellest, kui palju on kavas kaldteed mööda paadiga asjatada. Kui vaid 2 korda aastas, siis selleks pole neliveolist mõtet muretseda. Kui igal nädalavahetusel, siis tuleb juba kõne alla.

Kui slipp on korralik, siis on võimalus paat ka vintsiga välja vedada. Autole tõkised alla, vintsi rihm kärukonksu külge ja väntama.

_________________
Toetagem vaalapüüki :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 10:25 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 15 Apr 2009 22:44
Postitusi: 217
Asukoht: Tallinn
Veemees kirjutas:
Kui slipp on korralik, siis on võimalus paat ka vintsiga välja vedada. Autole tõkised alla, vintsi rihm kärukonksu külge ja väntama.

Ma olen nii teinud, küll aga põhjusel, et nö looduslikku slippi oleksin välja tõmmates liiva sisse kinni jäänud, minul el vints aga usu see pole üldse lõbus tegevus kui tegemist veel käsitaliga (käsivints), Sellise tegevusega kaob igasugune isu lõpuks ära, parem ikka muretseda neli või vähemalt tagaveoline liikur. Kusjuures tagaveolisega ka pole nii hea kui slipi betoonist tee lõpu on vindid liivast tühjaks uhunud ja sinna aste tekkinud. Slipi betooni alumine äär kui sellest millegipärast üle on sõidetud tõstab treilerit mis omakorda natuke auto tagaosa mis omakorda võib tagarattad libisemisse viia.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 16:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Apr 2010 17:43
Postitusi: 789
Tänud kõigile kes arvamust avaldasid.
Kokkuvõte siis umbes selline, et asi väärib katsetamist.
Eile käisin Leppneemes - seal väga hea uus, puhas, hea pidamisega slip aga suht järsk. Pirital on nats laugem, aga suht libe.
75 kroonise slipi kasutamise eest võiks ju sadam ka slipi puhtana hoida? Aga ilmselt olen ma oma esiveolisega pigem erand.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 16:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2541
Asukoht: Tallinn
Areta ettepoole kah (eemaldatav) veomuna, sikutad esiveolisega nigut loom!

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 17:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 04 Mär 2004 16:09
Postitusi: 1212
Asukoht: Kiili metsas
Pole suuri probleeme tähendanud. Liiga järsult slipilt võib alati kasutada autot ankruna ja käru ülesse vintsida. Lohusalu, Pirita tüüpi slippidel pole seda tarvis olnud. Autoks 55kw Yaris, käru 900 kg reg mass. Reaalset kaalu ei tea.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 20:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Apr 2010 17:43
Postitusi: 789
peebuste kirjutas:
Areta ettepoole kah (eemaldatav) veomuna, sikutad esiveolisega nigut loom!


Tänud hea idee eest - nii ei osanud kohe mõeldagi...

Aga mitte-eemaldatav oleks ju palju ägedam.
Seega kui linnapeal ühte väga isast Sharanit sõitmas näete siis teate millega tegu :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 20:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2541
Asukoht: Tallinn
Mitte-eemaldatava peale võivad ametnikud viltu vaadata. Sõiduautodel peavad tänapäeval olema eemaldatavad tagakonksud.

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 20:34 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 15 Apr 2009 22:44
Postitusi: 217
Asukoht: Tallinn
peebuste kirjutas:
Mitte-eemaldatava peale võivad ametnikud viltu vaadata. Sõiduautodel peavad tänapäeval olema eemaldatavad tagakonksud.

Vanematel kui mingi aasta minuteada ei pea


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 22:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 05 Juun 2007 08:05
Postitusi: 653
Asukoht: Keri ja vahel ka Eestis
Ma mõtlen, et tagarataste all on rohkem märga ja libedat kui kõrgemal esirataste all.
Aga see on vaid mõte :)

_________________
Mul pole õigus.
Aga mind ei koti!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 24 Mai 2010 23:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 07 Mär 2004 11:00
Postitusi: 303
Asukoht: Tallinn
Kallid kaasvõtlejad, küsimuse esitajal õige paat ja õige vedukauto. Paadi ostmisel pole kindlasti vaja arutada teemal, kas peaks ostma uue auto. Pigem tuleb kohe mõleda, kas on ostetud ikka piisavalt mõnus paat, kellega hea on olla.

Taaskord - olen tegelenud treileritega pisavalt palju aastaid, et kinnitada, meie sõbral on piisav auto tema paadi jaoks.

_________________
kuunar "Kajsamoor"
www.kajsamoor.eu
tel. +372 5068152


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group