Olavi kirjutas:
Veemees kirjutas:
Tähtis on eeskätt paadi ja mootori kaal, varustust ja kütust saab autoga vedada, see ei pea paadi veest välja tõmbamisel paadis kaalu lisama.
Tähtis on ikka kogu kupatuse mass, sest harva piirdub see vaid paadi ja mootori endaga, lisandub külgekruvitud varustus (nt ei anna tehased teinekord paadi massi koos akuga, mis tuleb endal osta), aga ka selline, mida iga kord treilerdamiseks paadist välja ei viitsi tarida (nt ankrud, kui vaid raskemaid esemeid mainida) - ning loomulikult kütus, mida pole küll mõtet pikkade maanteeotste puhul kohe stardis tankida, aga mida treileripaadi paakidesse meie veetanklate vähesuse juures tavaliselt ikka maismaal võetakse (ja sugugi mitte alati ei sõideta paaki väljavõtmise ajaks tilgatumaks). Nii et kogu selle kraami pealt tuleb lisakilosid kõvasti ja kui tahta koorma tegeliku massiga arvestada, siis on ikka vaja need juurde arvestada.
Eks see sõltub igaühe viitsimisest
Ise olen ikka ankru ja kütuse slipilt üles sikutamise ajaks välja tõstnud, mõeldes, et parem paat kätte saada ja asjad autosse tõsta kui kõigega jänni jääda. Kuid eri tüüpi paatide puhul võib ka tegutsemine erinev olla jms.
Selge on, et neliveolisega on märksa mõnusam paati veest välja tõmmata (loodusliku kallaku peal olen oma esiveolisega kinni jäänud).
Kõik sõltub sellest, kui palju on kavas kaldteed mööda paadiga asjatada. Kui vaid 2 korda aastas, siis selleks pole neliveolist mõtet muretseda. Kui igal nädalavahetusel, siis tuleb juba kõne alla.
Kui slipp on korralik, siis on võimalus paat ka vintsiga välja vedada. Autole tõkised alla, vintsi rihm kärukonksu külge ja väntama.