Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 10 Sept 2010 14:19 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 05 Sept 2010 21:18
Postitusi: 7
nurkreduktor on olemas wana mootor oli manuaal kastiga aga uut mootorit tahaks panna automaat kastiga.aga ei tea kas õigustab ära ennast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 10 Sept 2010 19:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 06 Mär 2009 00:28
Postitusi: 642
Asukoht: Tugitoolis
Priit41 kirjutas:
...kas otse wäntwõllist wõi kui wäntwõllist otse panna...


Priit41 kirjutas:
...tahaks panna automaat kastiga...


Mulle meeldib 8)
Henry Miller!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 10 Sept 2010 20:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Apr 2007 21:16
Postitusi: 1234
Asukoht: Rammu / Kopli
:arrow:


Viimati muutis kussu, Laupäev, 11 Sept 2010 08:15, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 10 Sept 2010 20:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 06 Mär 2009 00:28
Postitusi: 642
Asukoht: Tugitoolis
kussu kirjutas:
Marlene kirjutas:
Priit41 kirjutas:
...tahaks panna automaat kastiga...



Tahaks ka :D


Ära taha, tra, kui kast ikka panema hakkab!

Aa, tahad panna nagu automaat. Et paned ja paned...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 10 Sept 2010 20:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 16 Apr 2007 21:16
Postitusi: 1234
Asukoht: Rammu / Kopli
:arrow:


Viimati muutis kussu, Laupäev, 11 Sept 2010 08:14, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 10 Sept 2010 20:52 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 06 Apr 2008 21:05
Postitusi: 24
Asukoht: Tartu
panemiseks on muidu ka teised foorumid :wink:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 10 Sept 2010 20:58 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 07 Nov 2003 23:10
Postitusi: 2452
Asukoht: Tallinn; Leisi vald
Kustutan homme liigse ära. OT seni :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 10 Sept 2010 20:58 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 05 Sept 2010 21:18
Postitusi: 7
kasuliku infot wist siit ei leia aga aitäh sellegi eest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev, 11 Sept 2010 21:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 11 Nov 2006 09:37
Postitusi: 1352
Asukoht: Tallinn
Teema iseenesest läbi leierdatud jne...

1) puksiir.
2) Vana vene diisel ... ca 150 Hp.
3) paiskur süsteem

.... asendada sooviti.... mootorit, koos automaat kastiga, et mitte tegelede paiskurile ülekande arvutamisega.

Nii "lihtne ju hullupööra võimsam diisel leida.

Asendati siis mootor V8 .. või V6 ei mäletagi enam mis , kuid koos automaatkastiga jne..

Vead.
1) vana vene mootor oli raskem ja nüüd polnud laeval enam piisavalt süvist.
Paiskur ei saanud vett peale. Ja paat ei hakanudki liikuma.

2) automaatkast ei vahetanud käike... vaid hoopiski libises meeletult läbi, seega oli aint yks käik ... täiskäik. Põhjuseks koormused .. mis veesees on oluliselt erinevad , maaga võrreldes.

Põhimõtteliselt leidis pool vanast tehnikast taaskord teekonna tagasi puksiirpaati.

Ja siis saadi jällekord tööle.
Seega nii kui kodused mootorite ehitamised .. 99% juhtudel. Kui mootoril 70% jõust säilinud on, võib tuuningu kordaläinuks lugeda.

_________________
Leiutaja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 12 Sept 2010 16:39 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 04 Juun 2007 09:27
Postitusi: 928
Asukoht: Tallinn ja Raplamaa
Arvan, et sellel automaatkasti vägisi paati surumisel pole mõtet. Edasi- ja tagasikäiku pead niikuinii ju lülitama, samuti, nagu merereduktori kasutamisel.
Mingit kütuseökonoomiat või kiiremat sõitu vaevalt sealt tuleb, kuna raske veo korral-seni, kui paat ei glisseeri,töötab esimene käik. Kui vedu jääb veidi kergemaks-paat tõuseb glissi- kas lülitub teine käik, väga kahtlen.
Kahe kiirusega reversreduktoreid on ehitatud suurtele ja rasketele kaatritele. aga massiliseks pole asi millegipärast läinud.
Normaalset tagasikäiku manööverdamiseks sealt nikuinii ei saa, kuna autode tagasikäigud lootusetult aeglased-mootor möirgab, aga paat ei liigu.
Lisaks kõikvõimalikud probleemid selle kasti ülekoormamise ja ülekuumenemisega, eriti, kui on kasutusel hüdrosidur, aga ta on ju?
Veel-auto automaatkastil puudub survelaager, mis veojõu paadi kerele üle kannaks.
Seega tuleks paati alles jätta olemasolev või paigaldada mõni teine reversreduktor, aga sel juhul pole automaatkasti sinna vahele ju vaja.

_________________
+372 52 71 081
Marumeri OÜ
klaasplastist ja vineerist paatide ehitus, remont.
www.marumeri-marumeri.blogspot.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 12 Sept 2010 18:45 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 05 Sept 2010 21:18
Postitusi: 7
aitäh kasuliku info eest tuleb ikka wist wana käigukast siis jätta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev, 12 Sept 2010 21:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 22 Sept 2005 22:43
Postitusi: 2559
Asukoht: Tallinn
Peeter Ude kirjutas:
2) automaatkast ei vahetanud käike... vaid hoopiski libises meeletult läbi, seega oli aint yks käik ... täiskäik. Põhjuseks koormused .. mis veesees on oluliselt erinevad , maaga võrreldes.


Jaan Tatikas minus tahaks kangesti proovida, kuidas ikkagi automaatkast mootori ja sõukruvi vahel käituks. Ma panustaks vana-klassikalise USA kolmekäigulise peale. OK, tagasikäiguga on raudselt ikaldus majas, seega reverseerima peaks millegi muuga. Sobiliku kruvi puhul võiks ju fungata? Või ehk siiski mitte?

Fakt on igatahes, et paatidel miskipärast (lihtsuse huvides?) käigukaste ei kasutata.

_________________
Buddha oli vist purjetaja:
"Tähtis pole mitte eesmärk, vaid teekond sinna!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Sept 2010 07:35 
Eemal

Liitunud: Reede, 14 Mär 2008 08:46
Postitusi: 699
Pigem võiks proovida variaatorit. Keegi siin aretab mootorkelgu mootorit kiirpaadile peale, kui võtta sellesama saani rihmaga variaator, siis see ehk töötaks? Või mõne ATV oma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Sept 2010 20:01 
Eemal

Liitunud: Pühapäev, 12 Sept 2010 12:13
Postitusi: 2
Variaatorülekandega läheb päris palju võimsust kaduma (kuni 30%), aga samas saaks hoida mootorit just kõige paremas pöördevahemikus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Sept 2010 21:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 05 Apr 2010 17:43
Postitusi: 807
Tere leiutajad,

Miks ei ole paatidel käigukasti?
Pöhjus on lihtne - propeller teeb selle töö ise ära.
Mida rohkem pöördeid, seda suurema koormuse annab propeller mootorile..
Täpselt samamoodi saab mootor pöörete kasvuga vöimsust juurde.
Ei ole mingit vajadust 5 sölmega 6000 pööret hoida.

Aga edu leiutamisel :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 33 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group