Üldiselt on nende nelivedudega see asi, et on olemas aeglusti/vahekastiga maasturid ja Audi Quattro ning Subaru ja Evo rallikatena, kõik muu ise"mõtlev" kipub olema suures plaanis paras sitt. Üks on veel, Sitika kunagine
BX 4X4 aga see pole täna kahjuks enam teema.
Maasturid jagunevad ka veel omakorda: on Mersu G-Wagen (kõige tugevam), Land-Rover (Disco on kõige universaalsem) ja siis kõik ülejäänud. L-C tegelikult ka, 120 on küll rahvaauto a'la Datsun või Sierra aga on ka hea.
Kui nüüd hästi reaalselt mõelda ja ka tegelikult on vaja diisel+tomat, universaalkeret jne, siis
see Disco on raudselt õige valik. Discoga on see hea asi, et selle jupid ei maksa maasturi mõistes suurt midagi aga sõita on temaga mõnus (ja kuidas see naistele meeldib!) ning veab ikka selliseid haagiseid, et kole kohe. Ma ei kujuta ette, mis selle lõpphind võib kujuneda aga paned sellele veel 15-20K sisse, on ülihea masin. Kui leppida manuaaliga, siis
see Disco on ka sigahea pakkumine. Tolle tomati samasse hinda sokutamisel saad supermasina.
Muidu ei julgeks Discot nii kiita aga parim sõber "lammutab" sellist juba aastaid nii jahimehena kui kalamehena, haagissuvila sabas kui raskeveotreila söödaga, abikaasa müttab seenemetsas jne. Ise käin Talle mõnikord jahtidel autojuhiks (ise ju pole jahimees) ja no pagan, pole kohta, kus me ennast läbi ei trügiks. Jah, võistlus-G balloonidel on tugevam ja palju suurema läbivusega aga mugavus/nägusus/omadused/hind kokku ei saa mitte keegi Discole vastu. Ja tead, alumiiniumkere pole ka üldse vähetähtis fakt.. aga Range'st hoia eemale!