Veemees kirjutas:
Pealkirja esipool jääb üsna arusaamatuks.
Kui aga kellelgi plaan ühe tankimisega Varssavisse jõuda, siis ka see oleks üsna masohhistlik ettevõtmine.
Just täpselt see võiks olla ka üks eemärkidest, just see, mis pealkirjas kirjas. Ühe tankimisega, muu on tõesti BBC-meestelt varastet sõnademäng...
Ei ole see üldse utoopia: mõistlik oleks minna (muidugi sõltuvalt tulijate arvust) mingi sedalaadse mõistliku diisel-bussilaadsega, nagu näituseks Renault Traffik vms. 90 toopi paak, maanteekulu ümmarguselt 7, seega ühe tangiga ~1200 km. Varssavi on teadupärast 900 + kohapeal tuuritamine = 2 täispaaki. 7-kohaline "lux" on täiesti mõnus pikaotsa kulgur, seitsmekesti sõites teeb kütusekuluks näkku 500 krooni ehk sel ajal siis 33 öirot. Kui sarnast bussi kellelgi pole, kannatab seda suisa rentida: ~3000 tahetakse nädalavahetuse eest. Ütleme siis sõidukulud 6500/7= 930 eek ehk 60 öirot nägu.
Miks kambakesti bussiga: kõik on ju autojuhid ja siis saab kohustusi jagada: näiteks siit sinna sõidavad vahetustega need, kel ei olnud rasket töönädalat, teised saavad lõõgastavate napsude kallale asuda. Tagasi aga need, kes peavad olema uueks töönädalaks triksis-traksis. 300 kildi kaupa on täiesti mõistlik roolida, nii säilub ka suurim võimalik ohutus, juht pole veel väsinud.
Edit: tegelikult tuleks hoopis Laurit kiusata ja Tema koos Renneksi rendibussiga ka Varssavisse ajada

990 päev pole just tappev business-varustusega Jumpy eest.