Kipper.ee

KIPPER.EE

Väikelaevajuhi foorum
Logi sisse
Registreeru
Detailsem otsing
Sulge tooted

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi




Tee uus teema Vasta teemale  [ 84 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Okt 2009 18:55 
Eemal

Liitunud: Neljapäev, 15 Juun 2006 20:24
Postitusi: 992
Asukoht: Tallinn
Shnelli tiigi teemaga tuli meelde veel üks seik: Tallinna sõpruslinna Veneetsia tegelased kinkisid linnale ju gondli, ning mingine aeg sõideti sellega ka tiigil. Tea, mis sest paadist nüüd on saanud?

_________________
pilsis pole õlut


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Okt 2009 20:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 06 Mär 2008 22:34
Postitusi: 719
Asukoht: Pirita - Lahetaguse Rannaküla (Saaremaa)
kassoggy kirjutas:
Shnelli tiigi teemaga tuli meelde veel üks seik: Tallinna sõpruslinna Veneetsia tegelased kinkisid linnale ju gondli, ning mingine aeg sõideti sellega ka tiigil. Tea, mis sest paadist nüüd on saanud?

Mäletan väga hästi, kui sellega tiigil sõideti :lol: Aga tuleb ka meelde, et paar aastat tagasi käis meediast läbi uudis, et linn pani selle gondli kuskile angaari ja selleks ajaks, kui ta taas leiti, oli ta põhjalikult lõhki kuivanud :cry: Ei tea, kas seisab seal senini või....
Iseenesest ju kahju, et see nõukaaegne sõpruslinnade värk on unustusse kadunud. Veneetsia, Shwerin jne....

_________________
Mere vastu ei saa! No mitte kuidagi!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 21 Okt 2009 20:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev, 29 Apr 2004 12:32
Postitusi: 4016
Asukoht: Tallinn/Noarootsi
Hunter kirjutas:
kassoggy kirjutas:
Shnelli tiigi teemaga tuli meelde veel üks seik: Tallinna sõpruslinna Veneetsia tegelased kinkisid linnale ju gondli, ning mingine aeg sõideti sellega ka tiigil. Tea, mis sest paadist nüüd on saanud?

Mäletan väga hästi, kui sellega tiigil sõideti :lol: Aga tuleb ka meelde, et paar aastat tagasi käis meediast läbi uudis, et linn pani selle gondli kuskile angaari ja selleks ajaks, kui ta taas leiti, oli ta põhjalikult lõhki kuivanud :cry: Ei tea, kas seisab seal senini või....
Iseenesest ju kahju, et see nõukaaegne sõpruslinnade värk on unustusse kadunud. Veneetsia, Shwerin jne....

Gondel asub hetkel Lennusadama ees teritooriumil asuvad töökojas, mida majandab Nina1 omanik Jaan. Korra on see juba korda tehtud, nüüd vist juba teine remont.

_________________
Micro "Julia" EST 128. Täitsa kuival maal maja taga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Edda ja Minna 1983.
PostitusPostitatud: Reede, 18 Dets 2009 23:15 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1826
Asukoht: Tallinn
Pilt
Pildi pealkiri on: 1983 Moonsundregatta Edda&Minna
Foto on Roland Engmanni erakogust ja kui ma õigesti aru saan, on kipperlane Suwa selle internetti toimetanud!
Igatahes nüüd on Nostalgia ühe ajaloolise üriku võrra rikkam :D !

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Hando Kruuv ja tema "põrgumasin".
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 30 Aug 2010 22:13 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1826
Asukoht: Tallinn
Anno 2010. 28. augustil Tartus Emajõe paraadil:
Pilt
1. Paremal all nurgas: Hando valmistatud esimesed veesuusad Eestis!
2. "Põrgumasin" ise!
3. Täispuhutavad pontoonid, mille pealt veesuuskadega starditi!
4. Hando valmistatud veesuusad "põrgumasinaga" sõitmiseks.
Pilt
Vanameister Handoga on alati rõõm kohtuda! Olen püüdnud teda alati järgida! Olgu see paadiehituses (mäletan tema lakitud tekiga, teraskerega, vana Saksa päritolu politseikaatrit, kahe kokpitiga! Hando ehitas selle, tema isa poolt sõja jalust ära saamiseks ja tulevastele põlvedele säilitamiseks uputatud kaatri uuesti üles ja kasutas seda veesuuskade vedamiseks!), kui ka veesuusatamises!
Pilt
Ja lõpuks Hando ajalooline "nõiasõitmine" ise:
Pilt
Pilt
Soovin Eesti veesuusatamise ja mootorpaadinduse Grand Old Man`ile
Päikest! Päikest! Päikest!

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Viimati muutis Kalle Kuus, Neljapäev, 17 Veebr 2011 20:49, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Võrtsjärve Tamme kanali sadamarajatised.
PostitusPostitatud: Teisipäev, 31 Aug 2010 20:18 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1826
Asukoht: Tallinn
Tartu purjetajate kants Võrtsjärvel Tammel:
Pilt
Kena kanal väikese slipi ja sadamarajatisega:
Pilt
natuke küll vesiheina täis kasvanud, aga sellele vaatamata täidab oma ülesannet!
Pilt
Delfer "M" klassi svertpaatide väljatõstmiseks ja paadikuuri toimetamiseks!
Pilt
Asendamatu hoone Tartu purjetajatele Võrtsjärvel purjetamise edendamiseks!
Loodame, et teenib Tartu purjerahvast veel pikka, pikka aega!

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 01 Sept 2010 08:05 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 07 Aug 2007 18:19
Postitusi: 110
Kalle, see aasta oli Võrtsu laager viimast korda Tammel kuna Põllumeeste liiduga sai rendisuhe otsa ja kogu laevastik koliti sealt minema :(
See aasta oli mul kümnes aasta suvel nädal seal veeta.

_________________
http://www.kobras.ee/
http://ivoonu.eu/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 01 Sept 2010 08:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev, 26 Mär 2005 19:59
Postitusi: 298
Asukoht: 58.17,056N 26.9,986E
Kahjuks pole minu silmad näinud selle telfri poolt tõstetud paate. :roll:
ja purjetajad puksiti põllumeeste poolt augustis välja.Hetkel kuur täitsa tühi.Mina hoian oma purjekat mõnisada meetrit lõuna pool.

_________________
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 01 Sept 2010 08:29 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 25 Apr 2005 09:14
Postitusi: 204
Asukoht: Tartu
Vot kus, ei teadnudki, et lõplikult välja löödi. Peab oma aluse protesti märgiks kanali teise kaldasse siduma.

_________________
Ei, see ei ole Rio de Janeiro, see on hoopiski midagi hullemat.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev, 02 Sept 2010 15:58 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1826
Asukoht: Tallinn
Väga kurb uudis!
Kurb, et Murutaride, Haldrete ja teiste põllumajandust õpetanute ja muidu põllumajandusega seotud olnud inimeste näputöö sedamoodi kihva keeratakse :evil: !
Siiski jääb see Tamme sadamaosa oma ehitustega ( ka ideedega ) meenutama Võrtsjärve purjetamise paremaid aegu ja on ausambaks seda teinud inimestele!
Kui muidugi Tartu "põllumeeste" liit kanalit täis ei aja (kui seda peaks tehtama, tuleb Valguta ja ka teiste Võrtsjärve poldrite isa Kaljo Erm ise hauast ja annab tegijatele kaikaga paraja koosa...) ja paadikuuri hoonet maha ei lammuta...
Kus siis nüüd Võrtsjärve nädalat hakatakse korraldama?

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Sept 2010 09:47 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede, 07 Nov 2003 23:10
Postitusi: 2452
Asukoht: Tallinn; Leisi vald
PriitV kirjutas:
Hunter kirjutas:
kassoggy kirjutas:
Shnelli tiigi teemaga tuli meelde veel üks seik: Tallinna sõpruslinna Veneetsia tegelased kinkisid linnale ju gondli, ning mingine aeg sõideti sellega ka tiigil. Tea, mis sest paadist nüüd on saanud?

Mäletan väga hästi, kui sellega tiigil sõideti :lol: Aga tuleb ka meelde, et paar aastat tagasi käis meediast läbi uudis, et linn pani selle gondli kuskile angaari ja selleks ajaks, kui ta taas leiti, oli ta põhjalikult lõhki kuivanud :cry: Ei tea, kas seisab seal senini või....
Iseenesest ju kahju, et see nõukaaegne sõpruslinnade värk on unustusse kadunud. Veneetsia, Shwerin jne....

Gondel asub hetkel Lennusadama ees teritooriumil asuvad töökojas, mida majandab Nina1 omanik Jaan. Korra on see juba korda tehtud, nüüd vist juba teine remont.

Tiks saatis Shnellil tehtud gondlisõidust paar pilti.
Kommentaarid juurde sellised:
"Meremuuseumi ettevõttel ja Kõrsmaa teostusel sai gondel jälle nii kaugele, et võis vette panna.
Mingid üritused on vist plaanis sellega teha Tallinn 2011 raames.
Snellil sõidutasime Itaalia suursaadikut ja meremuuseumi direktorit."


Manused:
SNELLI TIIK 09.10 -1.jpg
SNELLI TIIK 09.10 -1.jpg [ 42.08 KB | Vaadatud 4268 korda ]
SNELLI TIIK 09.10 -2.jpg
SNELLI TIIK 09.10 -2.jpg [ 76.13 KB | Vaadatud 4266 korda ]
Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede, 17 Sept 2010 10:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 30 Sept 2007 08:09
Postitusi: 807
Asukoht: Lääne-Virumaa
Huvitav, kas gondlis olijatel on mingid eridisainiga paukvestid seljas? Või seavad nad ennast teadlikult ohtu. Sügisene Eesti tiigivesi on oma temperatuurilt ikka natuke midagi muud, kui Veneetsia kanali vesi.

_________________
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Oh aegu ammuseid...
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 29 Dets 2010 19:15 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1826
Asukoht: Tallinn
Kes on see Master siin pildil?
Pilt
Vihjed...
Ta on olnud:
1. Maailmameister DN klassis!
2. Muusik (millistes ansamblites?)
3. On väga tunnustatud purjemeister
Vot nii... :lol: !
Ja nüüd ootame vastuseid... :D !

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 29 Dets 2010 20:37 
Eemal

Liitunud: Teisipäev, 28 Apr 2009 20:58
Postitusi: 37
Asukoht: Tartu
Tiit Haagma, Ruja

_________________
Kes tasa sõuab, sellele mädanevad aerud kätte ära.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Esimene "offshore`i" paatide võidusõit Tartus...
PostitusPostitatud: Teisipäev, 18 Jaan 2011 15:57 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev, 11 Juul 2007 18:45
Postitusi: 1826
Asukoht: Tallinn
1981.a. augusti kuu lõpus õnnestub Tartus korraldada esimesed üleliidulised võistlused kaug, ehk pikamaasõidus, ka kestvussõidus - kuidas keegi tahab :wink: ... nn. "rahvapaatidele"*!
Võistluste nimetus vene keeles oli: "Kreiserskihh 81".
Võistlusest osalejaid oli kokku 160 sportlast, 18 linnast!
Igal linnal oli õigus välja panna 1-2 paatkonda, tollastes klassides: T-350; T-500; T-700; T-1000.
Võistluste programmi kuulusid 2 võidusõitu: esimene 300km ja teine 100km pikkusega.
300km-ne distants sõideti väga huvitavat trassi mööda:
Esmalt mööda Emajõge Praagale, seejärel mööda Peipsi järve Lämmijärvele ja seejärel Pihkva järvele! Oli kaks kohustuslikku pöördepunkti: esimene Värska lahel, teine juba tagasiteel 30km enne Tartut.
Vaikne, vihmane ilm võimaldas saavutada kõrgeid tulemusi (suuri kiiruseid)!
Klassis T-500 (iseehitatud paatide klass), milles osales ja võitis paatkond koosseisus Aldur Raudva ja Jüri Reinhold, saavutades keskmiseks kiiruseks 53,5 km/h (28,8 sõlme)!
Et läbida tollal sellist trassi, oli vaja: väga vastupidavat tehnikat, head kohalike olude tundmist, orienteerumisoskust Peipsil jne. ja oma paadi perfektset valitsemist keerulistes võistlustingimustes!
Võistkondliku esimese koha saavutas 300km etapil Eesti I võistkond! Teisele kohale jäid võidusõitjad Moskva I koondisest ja kolmandale Zaporožje esindus!
Start teisele etapile 100-s kilomeetris, oli antud järgmisel päeval, vaiksel päikesepaistelisel ilmal.
Distants oli maha pandud Tartut hõlmaval 5 kilomeetrisel jõelõigul.
Seega tuli sõita igal osalejal 10 ringi! Seda suhteliselt kitsal ja madalal jõel. Näitamaks igal meeskonnal oma meisterlikkust! Enamikul paatidest õnnestusid pöörded perfektselt! Hästi pingeline oli võistlus kõige suuremate kaatrite T-1000 klassis, kus esikohale pretendeerisid 5-6 meeskonda vahelduva eduga!
Sellel etapil said võidu Moskva II, teisele kohale tuli Ufa meeskond ja kolmandale kohale Haapsalu meeskond!
Võistlused möödusid kõrgel organisatsioonilisel ja sportlikul tasemel!
Hästi tegi oma töö kohtunike kogu , üleliidulise kategooria veemoto-kohtuniku
Karl Kivastiku juhtimisel!
Võistlejatele oli korraldajate poolt loodud hea olme ja kultuurse puhkamise võimalused!
Tehnikast, millega osalejatel tuli võistelda:
Kõige osavõturohkem klass oli T-500, ehk isetehtud paadid, milles oli osalejaid 27 paatkonda! 6 paatkonda oli vähem klassis T-350. Võimsamates klassides (kaatrid) oli klassis T-700 ja T-1000, mõlemis 16 paatkonda!
Ära on märgitud, et tehniline komisjon ei ole pööranud erilist tähelepanu võistlus juhendi punktidele, kus oli juttu paatide veealuse osa ja mootorijalgade poleeritusest :roll: ! See asjaolu olevat mingil määral kajastunud ka tulemustes.
Osalejad olevat konsentreerinud oma põhitähelepanu sõukruvidele, arvestades, et lõppkokkuvõttes ei määravat võidu staatust mitte hobujõudude arv, vaid sõukruvi omadused :wink: !
Loomulikult mängis suuresti kaasa ka kogu tehnika vastupidavus, tuli ju mootoritel lasta töötada max pööretel 7-9 tundi järjest!
Sellise tõsise võistluse puhul, luges artikli kirjutaja perspektiivikamaks mootorpaat "Ob`i" vana mudeli omadusi, kuna "Ob" olevat mitmekordne võitja "Katera i Jahtõ" samasugustel karikavõistlustel... :lol: !
Tema arust oli hea tulemus ka kahel "Temp" tüüpi kaatril. Väidetavalt 100km võidusõidul klassis T-700 "Temp" juhituna moskvalase N.Goldovski poolt polevat suutnud konkurentsi pakkuda ei mudel "Krõm-3", ega isegi "Neptun-3"! "Krõm"-"Krimm" endiselt üks NSVL`i populaarsemaid paate, eriti võimsa mootoriga "Vihr-30"-ga läks halvasti pöördesse- seda tulnud tugevasti maha kreenida...seda tänu raskuskeskme valele asukohale... :lol: ! ...Mis puutub "Kazanka-2`sse", siis nende etteaste Tartus tõestas veelkord, et need on perspektiivitud paadid, võistluste jaoks ei kõlba... Suurel kiirusel lähevad halvasti pöördesse ja nõuavad juhilt "Juveliiri" täpsust rooli hoidmisel... :lol: !
1982.a. ajakirjast "Katera i Jahtõ": J.Jefremov & B.Fotšenkov
*"rahvapaadid" olid siis:"Krõmm","Afalina" ja "Neman" klassist T-350
"Temp", "Krõm-3" ja "Neptun-3" klassist T-700
Vot niisugune lugu oli Tartus aastal 1981. :D

_________________
Kalle Kuus yachtmaster


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 84 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group